پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کورین ال جی

کورین ال جی

کورین ال جی

کورین ال جی

کورین ال جی یکی دیگر از سنگ های مصنوعی می باشد که می توان برای زیبا سازی آشپزخانه و خانه خود از آن استفاده کرد. اگر به دنبال یک متریال بادوام و همه کاره برای کابینت های منزل خود هستید، این سنگ ممکن است یک گزینه عالی باشد. کورین ال جی یک نام تجاری از مواد سطح جامد است که توسط ال جی ، یک شرکت پیشرو کره جنوبی در صنعت ساخت و ساز و طراحی خانه تولید می شود. همراه پنجدری باشید تا در این مقاله بفهمید صفحه کابینت کورین ال جی چیست، از کجا می‌توان آن را خریداری کرد، نمونه‌ها و رنگ‌های موجود آن، و اندازه‌های ورقه های آن که عرضه می‌شود را بررسی کنیم.

کورین ال جی چیست؟

محصولات این برند یک ماده سطح جامد است که از ترکیب پلیمر اکریلیک و مواد معدنی طبیعی ساخته شده است. به دلیل دوام، مقاومت در برابر  لکه و توانایی آن در یکپارچه شدن شهرت دارد. این سنگ مصنوعی را می توان در کاربردهای مختلفی از جمله میز آشپزخانه و حمام، سینک ظرفشویی، بک اسپلش و البته صفحه کابینت استفاده کرد.

کورین ال جی چیست؟

قیمت کورین ال جی

قیمت این محصول از متری 3.800.000 تومان شروع می شود و تا قیمت 9 میلیون تومان متغییر می باشد. این قیمت بسته به نوع محصول انتخابی شما بسیار می تواند متغییر باشد.

سمپل های کورین ال جی

ابن صفحه کابینت طیف گسترده ای از نمونه ها را ارائه می دهد که بسته به منطقه یا توزیع کننده می تواند متفاوت باشد. با این حال، به طور کلی، این محصول بیش از 100 نمونه مختلف برای انتخاب دارد که هر کدام رنگ ها، الگوها و بافت های منحصر به فرد خود را دارند. ولی ما برای آشنایی شما ده تا از برترین و معروف ترین محصولات این سنگ را برای شما آورده اییم :

  1. Glacier White
  2. Designer White
  3. Dove
  4. Antarctica
  5. Pearl Gray
  6. Cameo White
  7. Sonora
  8. Silt
  9. Clam Shell
  10. Rain Cloud

رنگ بندی کورین ال جی

کورین ال جی در طیف وسیعی از رنگ‌ها، از رنگ‌های سفید کلاسیک و خنثی گرفته تا رنگ‌های پررنگ و پر جنب و جوش موجود است. برخی از رنگ‌های محبوب کورین ال‌جی برای کابینت‌ها عبارتند از: «سفید یخچالی»، «سفید دیزاینر»، «سفید فندقی»، « خاکستری» و «شب‌های عمیق». همچنین گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، از جمله مات، نیمه براق و براق.

رنگ بندی کورین ال جی

اندازه ورق های کورین ال جی

ورق های این محصول در اندازه استاندارد 76 سانتی متر در 366 سانتی متر با ضخامت 12میل عرضه می شوند. این اندازه به قدری بزرگ است که اکثر سطوح کابینت را بدون نیاز به درز پوشش می دهد. با این حال، اگر کابینت های شما به قطعات بزرگتر کورین ال جی نیاز دارند، می توانید آن ها را یه صورت سفارشی درخواست کنید.

مزایای کورین ال جی

این سنگ طیف وسیعی از مزایای را ارائه می دهند که آنها را به انتخابی محبوب برای صاحبان خانه و طراحان تبدیل می کند. در اینجا برخی از مزایایی که این صفحه کابینت به طراحی کابینت شما اضافه می کند آورده شده است:

نگهداری آسان : این سنگ یک ماده غیر متخلخل است، به این معنی که مایعات و لکه ها را مانند سایر مواد جذب نمی کند. این کار تمیز کردن و نگهداری آن را آسان می کند، زیرا می توانید به سادگی آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

طراحی بدون درز : محصولات این برند می توانند به طور یکپارچه در طراحی کابینت شما ادغام شود، زیرا می توان آن را به هر شکلی قالب بندی و شکل داد. این بدان معنی است که می توانید بدون نگرانی در مورد درزها یا اتصالات قابل مشاهده، طرحی سفارشی ایجاد کنید که کاملاً متناسب با فضای شما باشد.

بهداشتی : سنگ های مصنوعی دارای یک ماده بهداشتی هستند زیرا حاوی باکتری، ویروس یا کپک نیست. این امر آن را به گزینه ای ایده آل برای کابینت آشپزخانه و حمام تبدیل می کند، جایی که تمیزی و بهداشت بسیار مهم است.

از نظر زیبایی شناسی دلپذیر : این محصول در طیف وسیعی از رنگ ها و الگوها موجود است که می تواند متناسب با هر سبک طراحی طراحی شود. این به صاحبان خانه اجازه می دهد تا ظاهری منحصر به فرد و سفارشی برای کابینت خود ایجاد کنند.

مزایای کورین ال جی

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *