پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

شاید تا به حال در مورد جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه و اینکه چطور آن را انتخاب کنید به دردسر افتاده باشید. احتمالا؛ در نگاه اول رنگ یک پدیده ی ساده به نظر می رسد که در معیارهای انتخاب شما جایگاه مهمی به اندازه سبک ساخت یا متریال و طراحی محصول ندارد و برایش چند گزینه ی معمولی و کلیشه ای در ذهن دارید. اما اگر یک بار به صورت کامل و دقیق در مورد این موضوع فکر و گزینه های مختلف را بررسی کنید در دنیایی از مسائل مختلفی که شاید تاکنون از آن اطلاع نداشتید و توجهی نمی کردید، غرق خواهید شد. اما چگونه در نهایت انتخابی فوق العاده داشته باشیم؟! جدیدترین رنگ ها کدامند؟ چه ویزگی هایی دارند و کدامیک برای کار ما مناسب تر است؟ پنجدری قصد دارد در این مقاله برخی از جدیدترین و زیباترین رنگ ها به علاوه ی پاسخ این سوالات در اختیار شما قرار دهد. همراه ما باشید.

تاثیر جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

حتما شما هم این نکته را می پذیرید که علت اصلی دانستن نکاتی راجع به جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه تا حد زیادی در انتخاب گزینه ای که دکوراسیون ما را به بهترین شکل خود برساند، موثر است. در واقع رنگ علاوه بر اثراتی زیادی که بر روحیات ما می گذارد، باعث نمایش بهتر و وسایل گوناگون و دکوراسیون آشپزخانه ی ما نیز خواهد بود. در ادامه چند نمونه از جدیدترین رنگ ها را  با هم مرور می کنیم:

سفید

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

سال های سال جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه انواع مختلفی به خود می بیند اما باز هم رنگ سفید در صدر لیست انتخاب افراد قرار دارد. سفید اولین و نخستین عضو خانواده ی رنگ های خنثی و نمادی از سادگی، شفاف بودن و بهترین و در دسترس ترین گزینه برای چند برابر کردن درخشندگی محیط است. این ویژگی به خصوص برای سبک مدرن و آشپزخانه های کوچک در حکم نان شب می باشد. سفید می تواند یکی از همان کلیشه هایی باشد که در ذهن خودمان برای لوازم و دکوراسیون داریم. گرچه می توان با خلاقیت و ریزه کاری های کوچکی از تکراری بودن جلوگیری کنیم. مثلا استفاده رنگ های مکمل در کنار سفید.


بیشتر بدانید:کابینت لوکس و لاکچری

بژ

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

در بین خانواده ی رنگ های خنثی برای انتخاب جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه اگر قصد فاصله گرفتن از سفید را دارید و در عین حال نمی خواهید جانب احتیاط را هم رها کنید، بژ به خصوص با ترکیبی از دیگر اعضای خانواده اش مثل سفید پوسته تخم مرغی و یا حتی رنگی مثل قهوه ای یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود که می توانید افراد و مهمانان خودتان را تحت تاثیر قرار بدهید در حالی که دلزده و حیران نشده اند. مانند سفید این رنگ نیز در هر اندازه و سبکی از دکوراسیون چشم نواز ظاهر می شود و آن چه را که برای آشپزخانه ی خوب به دنبالش هستید به شما هدیه می دهند. البته مکمل ها فراموش نکنید. مثل یک کانتر و یا جزیره سیاه یا قهوه ای.

سبز مایل به خاکستری  

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

رنگ سبز مایل به خاکستری یکی دیگر از جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه به شمار می آید که گزینه ای محبوب برای مشتریانی با سلیقه ی خاص و البته علاقه مند به انتخاب های متفاوت است. در حالی که رنگ بژ می تواند تقریباً هر سلیقه و هر سبکی را با خود همراه کنید، رنگ سبز مایل به خاکستری انتخابی خاص پسند است. البته چنین گزینه ای باید با رنگ سایر قسمت های دکور تطابق داشته باشد. این نوع از سبزها به بهترین نحو با رنگ های روشن ترکیب می شود. مثل با یک میز چوبی روشن یا رنگ سفید.


بیشتر بدانید:طرح جدید کابینت ام دی اف(MDF)

سبز تیره

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

سبزها در میان جدیدترین رنگ ها امروز، یک نماینده ی دیگر به نام سبز تیره دارند. البته این یک طیف کلی است و ما آن ها را در زبان فارسی با چیزهایی مثل سبز لجنی صدا می زنیم. به طور کلی این رنگ بیشتر برای طراحی حاشیه های یک دکوراسیون آشپزخانه به کار می روند و در فضاهای بزرگ بهتر به چشم می آیند. اما اگر به دنبال ریسک داشتن یک حالت ساختارشکن و جدید هستید و می خواهید از سادگی رنگ های خنثی فاصله بگیرید، روی آن حتی برای فضاهای کوچک حساب کنید.

چوب طبیعی

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

چوب طبیعی می تواند در گروه جدیدترین رنگ ها قرار بگیرد. البته نه خود این متریال؛ بلکه رنگ چوب طبیعی.  هرچند نباید فکر کنید که دکوارسیون های چوبی به تاریخ پیوسته اند و فقط متعلق به خانه های قدیمی پدربزرگ ها و مادربزرگ در روستاها یا شهرهای کوچک هستند.


بیشتر بدانید:کابینت رنگی | انواع و جذاب ترین…

 سیاه و سفید

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

یک ترکیب متضاد با هم می تواند به عنوان جدیدترین رنگ  توسط شما به کار گرفته شود. آشپزخانه های سیاه و سفید می تواند بی نهایت چشمگیر بلشد. در اکثر اوقات طراحان یونیت های پایینی را مشکی و ردیف بالایی را رنگ سفید می زنند تا فضا را باز و دلپسند کنند. البته بسته به سلیقه می شود این ترکیب را تغییر داد.

آبی

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

آبی بدون شک یکی از بهترین گزینه های در میان جدیدترین رنگ ها است. رنگی بسیار محبوب در میان ما ایرانیان که آن را نماد صافی و صداقت می دانیم. البته در دکوراسیون داخلی آنها می توانند جسور و  باشکوه هم باشند. یک انتخاب اصیل و قابل استفاده حتی در فضای مدرن. اگر شما آبی را با طلایی یا سفید ترکیب کنید صاحب یک محیط لوکس و به اصطلاح پنج ستاره خواهید شد.


بیشتر بدانید:دکور کابینت

دو رنگ ترکیبی

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

در اصل شبیه به طرح ترکیب سیاه و سفید هستند، کابینت های دو رنگ ترکیبی در آشپزخانه های امروزی رایج است. به همین ترتیب، رنگ‌های تیره‌تر در یونیت های پایین و رنگ‌های روشن‌تر در یونیت های بالایی استفاده می‌شود. در اینجا وجود یک کانتر هم می تواند به زیبایی ترکیب کند.

سه رنگ ترکیبی

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

کابینت های سه رنگ یکی از انتخاب های تاثیرگذار و تحسین برانگیز در میان انواع مدل ها با رنگ های مختلف است. چیزی شبیه به نمونه های دو رنگ ترکیبی. گرچه باید  مراقب باشید، این ظاهر برای هر آشپزخانه ای مناسب نیست. اگر محیط کوچکتری دارید، بهتر است از این انتخاب صرف نظر کنید. رنگ های متضاد بیش از حد در یک فضای کوچک می تواند محیط را مثل سنگفرش و البته بسیار آشفته به نظر برساند.

آشپزخانه های بزرگتر اجازه می دهند رنگ ها کمی بیشتر کشیده شوند. علاوه بر این، زمانی که وسایل با رنگ پایینی مطابقت داشته باشند، این طرح کامل‌ تر به نظر می‌ رسد. اگر در حال بازسازی کامل آشپزخانه خود هستید یا از قبل لوازم رنگی دارید، این ظاهر را امتحان کنید. اگر آن را به درستی در فضای خود پیاده سازی کنید، می تواند دکوراسیون شما از نقاط مثبت و خیره کننده باشد.

قیمت جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

به طور کلی قیمت همیشه یکی از مهم ترین معیارهای اکثر ما برای انتخاب یک محصل به شمار می آید.و جدیدترین رنگ ها از این جهت در قیمت با هم اختلاف دارند که رنگ های اصلی معمولا ارزان تر از رنگ های ترکیبی هستند. در واقع شما اگر شما رنگ سبز را انتخاب کنید، قیمت پایین تری برای شما دارد در مقایسه با وضعیتی که شما یکی از طیف های این رنگ به عنوان مثل سبز مایل به خاکستری را به کار ببرید.

همینطور در مورد رنگ های خنثی در مقایسه با رنگه فانتزی این موضوع صدق می کند. از طرفی وقتی یک رنگ خنثی مثل سفید با رنگی دیگر مثل طلایی ترکیب می کنید و یا به صورت مکمل به کار می برید، قیمت ها بالاتر می رود.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه، ویزگی های هر کدام و تناسب آن با محیط و فضایی که در اختیار دارید را به شما معرفی کنیم. همانطور که خواندید رنگ علیرغم اینکه ممکن است به نظر یک معیار ساده و دم دستی بیاید اما در نهایت نقش بسزایی در طراحی یک دکوراسیون داخلی دلخواه و خیره کننده دارد.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *