پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

در حال اجرا
0 +
میزان رضایت
0 %
انجام شده
0 +

صفحه کابینت استیل

صفحه کابینت استیل یکی از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه یک سرآشپز می باشد.در پنجدری تمامی خدمات صفحه کابینت استیل به صورت حرفه ای برای یک آشپزخانه صنعتی ارائه میشود.

خدمات صفحه کابینت استیل

جدول قیمت صفحه کابینت استیل

ویژکی های صفحه کابینت استیل
ندارد
خوب
متوسط
عالی
ضد آب
*
ضد لک
*
مقاومت در برابر ضربه
*
آنتی باکتریال
*
ابزار خور بودن
*
مقامت در برابر اسید های خانگی
*
دوام در برابر گرما و شوک حرارتی
*
ضد خط و خش بودن
*
ترمیم پذیری
*

صفحه کابینت استیل

صفحه کابینت استیل یکی از صفحه کابینت هایی است که در آشپزخانه ها استفاده می گردد. صفحه کابینت استیل بیش از آن که بخواهد زیبایی داشته باشد کاربرد دارد. صفحه کابینت استیل کاملاً ضد آب می باشد و در برابر رطوبت مقاومت دارد. این صفحه کابینت می تواند در مطبخ ها، آزمایشگاه ها و از این قبیل مکان ها به سبب داشتن یک سری مزایا مورد استفاده قرار بگیرد.ما در این مقاله می پردازیم به صفحه کابینت استیل تا بدونیم این صفحه کابینت چگونه ساخته می شود ، در چه جاهایی استفاده می شود ، مزایا و معایب آن چیست و… .با پنجدری همراه باشید.

صفحه کابینت استیل چیست؟

این صفحه کابینت یک نوع آلیاژ آهن می باشد، ترکیبات این آلیاژ کربن و فلز کروم است. چیزی که باعث می شود استیل زد زنگ بشود فلز کروم است این فلز به خودی خود در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است. این صفحه کابینت یکی از مقاوم ترین صفحه کابینت های مجود در بازار می باشد.


بیشتر بدانید:انواع صفحه کابینت

ورق صفحه کابینت استیل چگونه ساخته می شود؟

ورق های استیل بعد از این که مشخص شد با چه مقدار استنلس تولید شوند ساخته می شوند. استنلس نسبت ترکیباتی که درون استیل استفاده می شود را مشخص می کند. اگر با خود می گویید که چرا نسبت باید مشخص شود جوابش بسیار ساده است به این دلیل که هر ورق در جاهای مختلفی استفاده می شود. مراحل ساخت ورق صفحه کابینت استیل به صورت زیر می باشد :

  1. آب کردن مواد اولیه (کربن و کروم)
  2. حذف کربن های زیاد از حد مجاز
  3. مخلوط کردن
  4. شکل دهی به ماده خارج شده
  5. گرما و سرما دادن به فلز
  6. برش زدن

صفحه کابینت استیل در کجا ها استفاده می شود؟

این صفحه کابینت ها همانطور که در مقدمه گفته شد بیشتر جنبه کاربردی دارند تا جنبه زیبایی پس در جاهایی استفاده می شود که تمیز نمودن آن ساده باشد. این جا ها عبارتند از :

رستوران ها : به این خاطر که دارای مقاومت بالا است و در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

بیمارستان ها و آزمایشگاه ها : استیل به صورت کلی آنتی باکتریال یا همان ضد باکتری است به همین دلیل در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها استفاده می شود.

آشپزخانه های صنعتی : تمیز کردن استیل بسیار ساده می باشد و نیازی به این نیست که زیاد به خود سخت بگیریم

البته لازم به ذکر است که بدانید استیل در خانه ها نیز استفاده می شود، برای مثال در آشپزخانه های بسیار مدرن مورد استفاده قرار می گیرد یا برای کاربردی که دارد در دور سینک ظرفشویی استفاده می گردد تا به کابینت های دور و بر آسیبی وارد نشود.


بیشتربدانید:صفحه کابینت عرض 70

صفحه کابینت استیل در چه سبکی استفاده می شود؟

خب صفحه کابینت های استیل به دلیل رنگی که دارند (همان رنگ همیشگی) بیشترین استفاده را در سبک مدرن دارند. شما می توانید با استفاده از سبک مدرن از دو کابینت مختلف استفاده نمایید و به عنوان صفحه کابینت از استیل استفاده کنید تا زیبایی چشم نوازی را درست نمایید. البته برای ساخت چنین چیزی نیاز به یک طراحی خیلی خاص است.

مزایا و معایب صفحه کابینت استیل

درست است که ما تا الان فقط در مورد مزایای این صفحه کابینت صحبت کرده اییم ولی خب هر چیزی دارای یک سری مزایا و یک سری معایب است در ادامه همراه ما باشید تا به آن ها بپردازیم:

مزایا :

  1. ضد زنگ
  2. ضد آب
  3. لکه پذیری بسیار پایین
  4. در برابر حرارت و نور مستقیم خورشید بسیار مقاوم است
  5. در برابر اسید ها مقاوم است
  6. تمیز کاری آسان

معایب :

  1. بسیار ساده با اشیا نوک تیز آسیب می بیند
  2. خط و خش پذیری بسیار بالا
  3. به مرور زمان زیبایی خود را از دست می دهد اگر به درستی از آن نگهداری نشود
  4. اثر انگشت را به سادگی به دلیل براق بودن نشان می دهد

چه عواملی بر روی قیمت صفحه کابینت استیل تأثیر دارد؟

صفحه کابینت های استیل مانند دیگر اجزای آشپزخانه که عوامل مختلفی بر روی قیمت آن تأثیر می گذارد می باشد. از جمله عوامل تغییر قیمت در ورق های استیل عبارتند از :

  1. ابعاد و ضخامت
  2. قیمت مواد اولیه در فولاد های که در ساخت استفاده می شود (بالا پایین شدن قیمت ارز)
  3. میزان مقاومتش نسبت به خط و خش
  4. درصد کروم استفاده شده
  5. کیفیت استیل

بیشتر بدانید:ابعاد صفحه کابینت

تمیز کردن صفحه کابینت استیل

تمیز کردن صفحه کابینت استیل بسیار ساده می باشد فقط باید به یک سری نکات توجه داشته باشید و آن ها را انجام دهید. به هیچ وجه از سیم ظرفشویی استفاده نکنید چون یک لایه بر روی استیل کشیده شده است که آن باعث می شود آن ضد زنگ شود و وقتی شما از سیم برای تمیز کردن استفاده می کنید آن لایه را به کل از بین می برد، درست است که خودش را در هنگامی که تمیز می کند نشان نمی دهد ولی به مرور زمان خود را نمایان می کند. برای تمیز کردن استیل می تواند از یک پارچه یا اسکاچ که با آب مرطوب شده است استفاده نمایید، اگر به لکه سختی برخوردید می توانید از جوش شیرین یا مایع ظرفشویی استفاده کنید. برای این که ظاهر تمیز خود را نگه دارید می توانید از روغن استفاده کنید که ما در پنجدری به شما روغن زیتون را پیشنهاد می کنیم.

سخن آخر

صفحه کابینت استیل یکی از کاربردی ترین صفحه کابینت های موجود در ایران می باشد. اگر شما می خواهید دارای یک صفحه کابینتی باشید که ضد آب است می توانید از آن بهره ببرید. به صورت کلی از این صفحه کابینت بیشتر در جاهایی که عبارتند از : آشپزخانه های صنعتی، بیمارستان و آزمایشگاه ها استفاده می کنند. ما در پنجدری توانایی این را داریم که بتوانیم به شما در این زمینه کمک کنیم و همینطور در این زمینه به شما عزیزان خدمات بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *