پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

ابعاد صفحه کابینت

ابعاد صفحه کابینت

ابعاد صفحه کابینت

ابعاد صفحه کابینت

ابعاد صفحه کابینت می تواند بسته به نوع آن بسیار متفاوت باشد. تنوع در اندازه و ابعاد یکی از تاثیر گذارترین و موثر ترین عوامل بر روی قیمت است. ابعاد صفحه کابینت می تواند به صورت سفارشی شده نیز متغییر باشد و بر اساس چیزی که مشتری می خواهد تولید شود. صفحه کابینت ها به طور کلی دارای یک ابعاد و اندازه هستند ولی با کمی تغییر ( این کمی تغییر می تواند بر روی طول، عرض و ضخامت کانترتاپ ها می باشد ). در ادامه این مقاله به ابعاد صفحه کابینت های مختلف به شکل مفصل پرداخته شده است پس در ادامه همراه پنجدری باشید.

ابعاد صفحه کابینت های مختلف

خب همانطور که می دانید صفحه کابینت ها هر کدام دارای اندازه مختلف هستند که اگر به پایین توجه کنید چندین کانترتاپ را در کنار ابعادشان می بینید. این اندازه ها با انحام تحقیقات گسترده نوشته شده است تا شما عزیزان را گمراه نکنیم تا در انتخاب صفحه مورد نظر خود اذیت نشوید.

ابعاد صفحه کابینت کورین

اندازه این سنگ مصنوعی به شکل معمول 368 سانتی متر در 76 (س م ) می باشد که با ضخامت 1 (س م ) تولید می شود. سفید یخچالی یکی از محبوب ترین رنگ های است که برای کورین استفاده می شود که با توجه به محبوبیت این رنگ در اندازه 368 سانتی متر در 91 (س م ) به صورت کارخانه ایی به بازار عرضه می شود. البته در برخی از رنگ های خاص در اندازه کاملا تغییر می کند و به طول 248 (س م ) در 76 سانتی متر تبدیل می شود.

ابعاد صفحه کابینت کوارتز

صفحات کوارتز بیشتر در ابعاد 300 سانتی متر در 145 الی 150 سانتی متر تولید و به بازار عرضه می شوند. ضخامت این صفحه از 12 میلی متر شروع می شود و به 20 الی 23 میلی متر می رسد. البته گفتنی است به این دلیل که این سنگ مصنوعی است می تواند در اندازه های متفاوت تولید شود که بسته به خواسته مشتری بسیار متفاوت است (وقتی اندازه سفارشی سازی بشود هزینه آن از حالت معمولی بیشتر می شود)

ابعاد صفحه کابینت ام دی اف (mdf)

صفحاتی که با ام دی اف ساخته می شوند عموما دارای 4 متر  طول و 60 (س م )  عرض هستند. البته گفتنی است که این اندازه می تواند به 3 متر طول و 60 (س م ) تغییر کند که بسته به خواست و انتخاب مشتری ابعاد مورد نظر به آن تحویل داده می شود. در برخی از مدل های دیگر عرض این صفحات می تواند به 90 (س م ) برسد که این مقدار به صورت سفارشی سازی تولید می شود.

اگر شما عزیزان اندازه های دیگری را مدنظر خود دارید می توانید به صورت سفارشی آن را با شرکت مورد نظر خود درمیان بگذارید تا آن را برای شما تولید نمایند. که طبق معمول سفارشی سازی باعث افزایش قیمت محصول مورد نظرتان می شود.

ابعاد صفحه کابینت مارمونایت

صفحات مارمونایت در دو اندازه مختلف که عبارتند از : 386 در 76 و 300 در 145 (سانتی متر) تولید می شوند. ضخامت این سنگ در دو اندازه 12 میل و 3 میل است که برای صفحه کابینت باید از ضخامت 12 میل استفاده شود پس حتما به این نکته توجه لازم را داشته باشید.

ابعاد صفحه کابینت اس پی ال (spl)

صفحات اس پی ال یکی دیگر از سنگ های مصنوعی موجود در بازار ایران است که ابعاد صفحه کابینت اس پی ال  به 4.20 متر در 1.40 می رسد این سنگ ضخامتش همانند مارمونایت است 12میل و 3 میل که باید از 12 میل برای صفحات روی کابینت استفاده نماییم به این خاطر که از 3 میل برای فضاهای بین کابیننی استفاده می شود.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *