پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت فلزی جدید و شیک

کابینت فلزی جدید و شیک

کابینت فلزی جدید و شیک

کابینت فلزی جدید و شیک

کابینت فلزی جدید و شیک انتخابی بسیار خوب و عالی در آشپزخانه سبک مدرن می باشد. اگر شما عزیزان می خواهید از یک آشپزخانه مدرن بهره مند شوید می توانید با استفاده از کابینت فلزی جدید و شیک آن را برای خود بسازید. کابینت های فلزی یکی از بهترین انتخاب هایی هستند که شما می توانید در زمان نداشتن بودجه کافی داشته باشید و همچنین کابینت فلزی به دلیل اینکه در گذشته بسیار زیاد استفاده می شدند و یک متریال از مد افتاده است امروزه بسیار کم استفاده می شوند. در ادامه همراه پنجدری باشید تا مدل کابینت فلزی جدید و شیک ، زیبا ترین رنگ و قیمت آن را برای شما عزیزان به صورت جامع و کامل توضیح بدهیم.

طرح های کابینت فلزی جدید و شیک آشپزخانه

طرح ها و مدل های کابینت فلزی جدید زیاد هستند ولی دو مدل از آن ها بسیار محبوب شده اند و زیاد استفاده می شوند که آن ها عبارتند از : طرح ام دی اف و طرح چوب. این دو مدل یا دو طرح در سال های اخیر نسبت به دیگر طرح ها امروزی محبوبیت بیشتری دارند. در ادامه می توانید این دو مدل را با توضیحات کامل تری بخوانید.

کابینت قلزی جدید و شیک

کابینت فلزی طرح ام دی اف

کابینت های فلزی طرح ام دی اف یکی از پرطرفدار ترین طراحی های امروزه هستند. از آن جایی که کابینت های ام دی اف امروزه دارای قیمت بسیار بالایی هستند شما می توانید با خرید این مدل از کابینت هزینه پایین تری را برای خودتان داشته باشید و تفریبا همان زیبایی را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

در ادامه چندین عکس برای شما عزیزان در مورد کابینت های فلزی طرح ام دی اف گذاشته اییم.

کابینت فلزی طرح ام دی اف


بیشتر بدانید:کابینت فلزی با درب ام دی اف

کابینت فلزی طرح چوب

این طرح کابینت های فلزی بسیار پرطرفدار هستند. در سالیان اخیر با گران شدن کابینت های چوبی یکی از گزینه های جایگزین کردن آن کابینت های فلزی طرح چوب بوده است. شما می توانید از این شکل کابینت در آشپزخانه های کوچک و بزرگ استفاده نمایید و دکوارسیون آشپزخانه خود را زیبا نمایید.

در ادامه چندین عکس برای شما عزیزان در مورد کابینت های فلزی طرح چوب گذاشته اییم.

زیبا ترین رنگ کابینت فلزی جدیدو شیک

خب همانطور که در قسمت پایین می بینید ما برای شما دو رنگ را آورده اییم. این دو رنگ در سالیان اخیر بیشترین استفاده را داشتند و افراد زیادی را جذب خود کردند. در صورت داشتن کابینت فلزی بهتر است که از رنگ به عنوان لایه پوششی استفاده نکنید به این خاطر که رنگ در طول زمان پوسته پوسته می شود و کیفیت خود را از دست می دهند.

در صورت علاقه شدید برای استفاده از رنگ به عنوان لایه پوششی توصیه می شود از رنگ های کوره ایی استفاده شود تا رنگ شکل خود را در طی زمان حفظ نماید بنابراین حواستان در هنگام تایین رنگ به این موضوع باشد.

کابینت فلزی سفید طلایی

کابینت های فلزی که با رنگ سفید طلایی درست می شوند بسیار طرفدار های زیادی دارند به این خاطر که آشپزخانه بسیار مدرن و شیک نشان می دهند. شما می توانید با استفاده از رنگ سفید طلایی براق نور را در آشپزخانه خود بازتاب دهید تا زیبایی را چند برابر کنید.

در ادامه ما چندین عکس از این رنگ کابینت فلزی جدید و شیک برای شما قرار می دهیم تا زیبایی آن بیشتر آشنا بشوید.

کابینت فلزی جدید و شیک سفید طلایی

کابینت فلزی سفید بارانی

کابینت فلزی جدید و شیک با رنگ سفید بارانی را می توانید یکی از کابینت های لوکس و لاکچری بدانید. این رنگ به دلیل براق بودن می تواند در آشپزخانه های کوچک خود را به زیبا ترین شکل ممکن نشان دهد. یکی از مدرن ترین آشپزخانه هایی که می توانید با هزینه بسیار پایین بسازید استفاده از همین کابینت می باشد.

شما می توانید از این کابینت در آشپزخانه های کوچک و بزرگ استفاده نمایید و هیچ مشکل خاصی از این بابت نداشته باشید.

چندین عکس در پایین قرار داده شده تا شما را بیشتر با زیبایی جشم نواز این کابینت آشنا بسازیم.

کابینت فلزی جید و شیک سفید بارانی

قیمت کابینت فلزی جدید و شیک

قیمت کابینت فلزی به شکل کلی می تواند بسیار متفاوت باشد به این خاطر که این کابینت دارای نوع های مختلفی از متریال است که آن ها عبارتند از : فولاد خام ، گالوانیزه و استیل. وقتی شما از فولاد خام و گالوانیزه استفاده می کنید قیمت کابینت آشپزخانه شما به پایین ترین حد خود می رسد ولی اگر بخواهید از استیل استفاده نمایید که یکی از گران ترین متریال های موجود است به این قضیه کاملا برعکس می شود.

شما می توانید در بدنه کابینت های خود از فلز استفاده نمایید و در قسمت های درب از ام دی اف استفاده نمایید ، شما با این شکل کابینت می توانید دو هدف بزنید :

  1. هزینه کمتری برای کابینت خود بدهید.
  2. زیبایی و متریال بهتری را برای خود در قسمت درب ها که بیشترین دید را دارند برای خود داشته باشید.

به شکل کلی نمی توان قیمتی برای این کابینت گذاشت و بسته به نوع متریالی که استفاده می نمایید بسیار متفاوت است.

 

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *