پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

به دلیل پایین بود متراژ خانه های امروزی، کاغذ دیواری پذیرایی کوچک تبدیل به یکی از گزینه های به صرفه، کاربردی و دلخواه شده است و در بازار مشتریان زیادی برای آن وجود دارد. این محصول که برای رهایی از مشکلات رنگ آمیزی ساختمان بهترین گزینه به حساب می آید، با داشتن این نوع محصولات برای رسیدن به یک دکوراسیون زیبا و کارآمد در یک پذیرایی کوچک کار خیلی راحتی خواهید داشت. در این مقاله پنجدری  قصد پرداختن به این محصول و نکات مربوط به آن را دارد. پس اگر یک فضای کوچک را دارید و می خواهید برای دیوارهای آن فکری به جز رنگ بکنید، تا انتها همراه ما باشید.

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی کوچک چه اهمیتی دارد؟

اهمیت توجه به محصولات کاغذ دیواری پذیرایی کوچک در این نکته است که امروزه بسیاری از خانه از نظر متراژ و فضا برخلاف خانه های ویلایی قدیمی تفاوت زیادی دارند و معمولا در دیزاین این سازه ها به دنبال استفاده بیشتر از کمترین جا هستند. برای همین نمی توان مولفه های سبک کلاسیک و نئوکلاسیک را در آن اجرا کرد. برای داشتن دکوراسیونی که در این نوع خانه ها کارایی داشته باشد و همچنین زیبایی کار نیز حفظ شود، باید از متریال و محصولاتی بهره برد که مختص آن ساخته شده اند. کاغذ دیواری پذیرایی کوچک با اجرا در سبک مدرن و رنگ های روشن این قسمت از خانه ی شما به بهترین حالت ممکن می رساند و هنگام پذیرایی از مهمانان سربلند و خشوحال خواهید بود..

سبک کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی کوچک هم باید به سبک طراحی خانه ی خود و هم به سبک خود محصول دقت کافی را داشته باشید. همانطور  که پیداست برای فضاهای با متراژ پایین بهترین سبک انتخابی، سبک های مدرن و مینیمال است. این سبک به خاطر سادگی در طراحی و رعایت اصل کاربردی بودن این امکان را به شما می دهد که از کمترین فضای ممکن برای خود بیشترین استفاده را بکنید. البته بسیاری از خانه های آپارتمانی و کوچک به صورت پیش فرض با معماری مدرن ساخته می شوند ولی اگر هنوز دکوراسیون خود را به طور کامل اجرا نکرده اید و از طرفی به دنبال کاغذ دیواری پذیرایی هستید، به سبک مدرن این محصولات دقت کنید تا هماهنگی و نظم دکور شما به هم نریزد.

رنگ کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

بهترین انتخاب برای رنگ کاغذ دیواری کوچک گزینه های خنثی و روشن هستند تا فضای کم و تنگ شما را بزرگ تر جلوه بدهند. مثل همیشه رنگ محبوب سفید می تواند در رتبه اول لیست شما باشد؛ اما اگر به دنبال تنوع بیشتر هستید به رنگ هایی مثل طوسی نیز فکر کنید. مطمئن باشید دکوراسیون زیبایی برای شما به ارمغان می آورد. دقت کنید که هدف از رنگ های روشن فقط بزرگ جلوه دادن نیست و می توان با آن ها به زیبایی کار نیز افزود. البته اگر می خواهید که بودن یک رنگ خسته کننده نباشد، به ترکیب رنگ، متضاد یا مکمل بودن آن ها می توان اشاره کرد.

قیمت کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

قبل از صحبت از قیمت کاغذ دیواری پذیرایی کوچک باید گفت که معمولا این محصولات برحسب متراژ هزینه نهایی شما را نشان می دهند. اما چون خبری از یک اتاق پذیرایی بزرگ نیست در نتیجه این معیار خیلی برای شما هزینه بر نخواهد بود. اما این نکته هم هست که یک رول کاغذ برای 5 متر دیوار استفاده می شود.

البته جنس و متریال محصول تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. با توجه به نیاز روزافزونی به مدل های مخصوص فضاهای کوچک در بازار امروز وجو دارد، مدل های متنوعی تولید و عرضه می شوند که باید در انتخاب آن ها دقت کنید تا بعد از خرید متضرر نشده باشید.  مجموعه پنجدری با تیمی از کارشناسان مجرب و ماهر این آمادگی را دارد تا مفیدترین و کاربردی ترین مشاوره های خرید به شما عزیزان ارائه دهد.

برای هزینه های ارسال محصول و نصب آن نیز در نظر داشته باشید. نصب کار با توجه میزان رول و فضایی که باید روی آن کاغذ را اجرا کرد محاسبه می شود.

برای خرید این محصولات نیز راه های مختلفی پیش روی شماست. در معمول ترین حالت، می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر مدل دلخواه خود را بخرید. اما اگر زمان و توانایی خرید حضوری را ندارید، به صورت تلفنی و  اینترنتی می توانید این کار را انجام دهید. پنجدری بهترین مدل ها و مشاوره ی لازم را در اختیار شما قرار می دهد و با نهایت صرفه جویی در وقت خود به آن چه می خواهید، دست خواهید یافت.

نکات کلیدی قبل از خرید کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

در رابطه با کاغذ دیواری پذیرایی کوچک باید به چند نکته کلیدی قبل از خرید محصول توجه کنید تا بعد سفارش و خرید پشیمان نشوید. در ادامه این نکات را با هم مرور می کنیم:

سعی کنید مدل هایی را انتخاب کنید که طرح ساده ای داشته باشند؛ این کار به ظاهر متریال و دکور شما جذابیت بیشتری می دهد. توجه کنید یک کار پرجزییات و پیچیده باعث کوچک تر دیده شده فضا می شود..

برای انتخاب رنگ به سبک دکوراسیون خود توجه کنید؛ این مدل ها بهترین گزینه برای سبک های مدرن و مینیمال است.

بهترین مدلی که می توانید برای خود سفارش دهید، مدل های راه راه هستند. این محصولات در نوعی خط های متفاوت عمودی می تواند فضای شما را بزرگ تر از آن چه هست نشان دهد.

سخن آخر در مقاله ی امروز ضمن بررسی کاغذ دیواری پذیرایی کوچک؛ گفتیم که این محصولات در سبک های مدرن و مینیمال بهترین کاربرد را دارند و اگر می خواهید پذیرایی کوچک خود را تبدیل به زیباترین قسمت خانه ی خود بکنید تا چشم همه ی مهمانان به آن خیره شود، در انتخاب این محصولات درنگ نکنید.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *