پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کمد دیواری سفید طلایی

کمد دیواری سفید طلایی

کمد دیواری سفید طلایی

کمد دیواری سفید طلایی یکی از بهترین ترکیب ها را در میان دیگر متریال ها می باشد. از آن جایی که کمد دیواری همیشه یک جایی برای لباس ها و جایی برای لوازمی که نمی خواهیم در جلوی چشم باشد بسیار خود را در خانه های ایرانی جا کرده است. کمد دیواری سفید طلایی از محبوب ترین مدل های امروزی است که مورد استفاده قرار می گیرد به این خاطر که اتاق خواب شما را از سادگی که از قابل داشته به یک اتاق خواب بسیار شیک تبدیل می کند. در ادامه همراه پنجدری باشید تا در مورد کمد دیواری سفید طلایی به شما عزیزان اطلاعات مورد نیازتان را بدهید.

انواع سبک مورد استفاده در کمد دیواری سفید طلایی

در دکوراسیون داخلی سه سبک وجود دارد که عبارت است از : مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک ، ما این سه سبک را می توانیم در کمد دیواری سفید طلایی استفاده نماییم و از آن بهره ببریم.

کلاسیک : در این سبک همانطور که می دانید نقش و نگار های بسیار زییا و شلوغ استفاده می شود. از زیبا ترین مدل های این نوع کمد را می توانید در این سبک داشته باشید به این خاطر که رنگ سفید در پس زمینه متریال ها و رنگ طلایی را می توانید بر روی نقش و نگار ها استفاده نمایید.

مدرن : سبک مدرن به سادگی بسیار زیاد معروف می باشد. سادگی این سبک باعث می شود که در همه اتاق خواب های نسبتا کوچک مورد استفاده قرار بگیرند و زیبایی را به شما ارائه بدهند. در این سبک رنگ سفید در پس زمینه و  دیگر رنگ به صورت نوار های بسیار کوچک استفاده می شود.

نئوکلاسیک : نئوکلاسیک سبکی است که در میان مدرن و کلاسیک قرار می گیرد. افرادی که از دو سبک قبلی بیزار و خسته شده اند بهترین انتخاب برای آن ها همین نوع می باشد. در این مدل نیز برای رنگ ها، سفید را برای پس زمینه و طلایی را برای نقشه و نگار های ساده ای که دارد ساخته می شود.

بهترین سبک کمد دیواری سفید طلایی کدام است ؟

بهترین ها همیشه برای افراد یک عمری سلیقه ای است ولی در کمد دیواری سفید طلایی بهترین سبک کلاسیک می باشد به این خاطر که همیشه طلایی و کلاسیک نشان دهنده اشرافیت و تجمل است و ترکیبشان بهترین نتیجه را می سازد. به صورت کلی بهترین سبک بسته به نوع دکوارسیون داخلی شما همیشه متغییر است پس در انتخاب آن به گفته دیگران بسنده نکنید و حتما با در نظر داشتن نکاتی که در قسمت پایینی می گوییم انتخاب نمایید.

کمد دیواری سفید طلایی در چه اتاق خواب هایی مناسب است ؟

کمد دیواری سفید طلایی در اتاق خواب های نسبتا بزرگ بهترین نتیجه را می دهند (درست است که رنگ های بکار رفته در آن روشن هستند این مورد نشان دهنده این است در همه اتاق ها می توان از آن استفاده نمود ولی بسته به سبک مورد نظر شما متغییر می باشد.) به صورت کلی این مدل در همه اتاق خواب ها استفاده می شود ولی پیشنهاد می شود که اگر : اگر اتاق خواب بزرگی دارید بهترین انتخاب برای شما کلاسیک است، اگر اتاق نسبتا بزرگ دارید بهترین انتخاب نئوکلاسیک یا مدرن می باشد.

کمد دیواری سفید طلایی با چه دکوارسیونی بهترین نتیجه را می دهد ؟

خب همانطور که در بالا گفته شد در دکوراسیون کلاسیک بهترین نتیجه را می دهد به این خاطر که کمد دیواری سفید طلایی در این مدل زیبایی و تجمل را به صورت بسیار خوب به نمایش می گذارد ولی همچنان به این نکته تاکید می کنیم که شما باید بسته به دکوراسیون داخلی خود انتخاب نمایید.

دستگیره کمد دیواری سفید طلایی

دستگیره کمد دیواری سفید طلایی بیشتر به شکل بلند یا دکمه ای استفاده می شود. نکته که قابل توجه و بسیار مهم می باشد این است که شما می توانید کل درب ها را سفید و از دستگیره های طلایی استفاده نمایید.

رنگ طلایی در کمد دیواری سفید طلایی به چه شکل باید استفاده شود ؟

رنگ طلایی در کمد دیواری سفید طلایی باید به صورت بسیار جزئی و کم استفاده شود تا به خوبی خود را نشان دهد، هیچ وقت سعی نکنید که از آن بسیار زیاد استفاده نمایید (به طور مثال هیچ موقع از این رنگ برای یک درب کامل استفاده نکنید چون بسیار جلف می شود). سعی کنید توازن را در میان آن دو رعایت کنید.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *