پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

طراحی و ساخت کمد دیواری در قم

طراحی و ساخت کمد دیواری در قم

طراحی و ساخت کمد دیواری در قم

طراحی و ساخت کمد دیواری در قم

کمد دیواری در قم، با توجه به این که این روز ها با کوچک تر شدن وسعت خانه ها که کاهش فضای اتاق ها را نیز به دنبال دارد، بسیار کاربردی و محبوب شده است. بنابراین استفاده از آن فضای کمتری را نسبت به مدل های عادی در منزل و اتاق شما اشغال می کند.

این محصول علاوه بر عملکرد خوبی که دارد، تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت محیط خانه خواهد داشت و شما با استفاده از آن می توانید به بخش دکوراسیون داخلی خانه خود کمک کنید تا فضایی زیبا و چشمگیر داشته باشید. به علاوه می توانید لباس، رخت خواب و انواع وسایل کوچک و بزرگ را در آن نگه داری کنید.

اگر به دنبال کمد دیواری در قم هستید می توانید با استفاده از شماره تلفنی که در بالای وبسایت قرار داده شده با تیم مشاوره رایگان و تخصصی پنجدری تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این راستا راهنمایی کنند. در ادامه این مقاله به تمام مواردی که در مورد ساخت،  طراحی و قیمت این محصول نیاز است در اختیارتان قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

طراحی کمد دیواری در قم

این محصول با انواع متریال ها و مدل ها عرضه می شود. به همین دلیل از آن جا که باید سال ها از کمد دیواری در قم داخل خانه و اتاق خود استفاده کنید باید به یک سری موارد دقت کنید تا بهترین انتخاب را برای خود انجام داده باشید. در زمان طراحی و انتخاب ویژگی های این محصول از جمله مدل و جنس متریال آن باید به تعدادی گزینه توجه کرد.

به همین منظور تیم ما در زمان مشاوره و دریافت سفارش شما تعدادی سوال مهم در این رابطه خواهد پرسید تا بهترین کیفیت، متناسب با نیاز های مشتری به آن ها تحویل داده شود. سوالاتی که از شما پرسیده خواهد شد موارد زیر را برای تیم طراح ما مشخص خواهد کرد تا بهترین طراحی در اختیارتان قرار گیرد.

  1. کاربرد این محصول برای شما چه خواهد بود.
  2. محل استفاده از آن در کجای خانه خواهد بود (مثلا در اتاق خواب یا به صورت تزئینی در پذیرایی)
  3. سبک یا مدلی که مد نظرتان است و با کلیت سبک دکوراسیون داخلی منزل شما همخوانی دارد چیست؟ (برای مثال سبک مدرن یا کلاسیک)
  4. مقدار بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید مشخص خواهد شد.
  5. متریالی برای آن در نظر گرفته اید مشخص می شود.

قیمت کمد دیواری در قم

قیمت کمد دیواری در قم به چند فاکتور مهم وابسته می باشد. این عوامل به شرح زیر هستند:

  1. ابعاد و اندازه
  2. جنس و کیفیت متریال
  3. مدل و سبک طراحی آن

اگر بخواهیم شفاف تر شرح کنیم برای مثال مطابق خواسته مشتری هر چقدر این محصول با طبقه ها و قفسه های بیشتری طراحی شود به همین دلیل هم به ابعاد بزرگتری نیاز است. همین مورد زمان و هزینه ساخت آن را بیشتر کرده و در نتیجه قیمت نهایی انجام کار را افزایش می دهد.

مثلا برای مقایسه هزینه ساخت این محصول با درب ریلی بیشتر از درب لولایی تمام خواهد شد. دلیل این اختلاف قیمت نیز استفاده از یراق آلات بیشتر در نوع ریلی است. به علاوه همانطور که بالاتر اشاره کرده بودیم کیفیت و جنس متریال هر چقدر بیشتر باشد به طبع این محصول قیمت نهایی بیشتری نیز خواهد داشت.

نکته قابل توجه دیگر توجه به هزینه های فرعی دیگر است. این هزینه ها، دستمزد فرد متخصص که خدمات ساخت و نصب این محصول را به شما ارائه می دهد و هزینه ایاب ذهاب وی را شامل می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت بروز طراحی و ساخت آن با مشاورین پنجدری تماس بگیرید تا شما را در زمینه برآورد هزینه های این محصول راهنمایی کنند.

سفارش ساخت کمد دیواری در قم

این روز ها با یک جستجوی ساده در گوگل می توان دسترسی خوبی به بهترین ارائه دهندگان خدمات ساخت و طراحی کمد دیواری در قم دسترسی پیدا کرد و دیگر کمتر کسی با مراجعه حضوری به نجاری ها اقدام به سفارش این محصول می کند. بنابراین بهتر است شما هم به صورت آنلاین و غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید تا به سادگی بهترین کیفیت و طراحی همراه با  کمترین زمان ساخت این محصول توسط تیم پنجدری در اختیارتان قرار گیرد.

انواع مدل  کمد دیواری در قم

معمولا  انواع کمد دیواری در قم بر اساس جنس متریال و مدلی که دارند دسته بندی می شود در ادامه این مدل ها را در اختیارتان قرار داده ایم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین محصول را برای منزل خودتان انتخاب کنید.

کمد دیواری ریلی در قم

یکی از محبوب ترین مدل های این محصول نوع ریلی آن است. از ویژگی های بسیار خوب این مدل درب آن است که در چهار چوب خودش جابه جا می شود و دیگر فضای اضافی اشغال نمی کند. همچنین اگر خانه با طراحی مدرن و مینیمال دارید انتخاب آن می تواند مناسب شما باشد.

دو نکته مهم وجود دارد که در هنگام سفارش دادن این مدل باید به آن توجه کنید. اولین نکته توجه به کیفیت و جنس ابزار و یراق آلات استفاده شده در آن است و دومین نکته نیز توجه به عرض دیوار است چون این مدل بیشتر عمق را درگیر می کند و پیاده سازی آن روی دیوار های کم عرض دشوار خواهد بود.

کمد دیواری لولایی در قم

این مدل دارای درب هایی است که از طریق لولا ها باز و بسته می شوند. به نسبت مدل ریلی قیمت کمتری دارند اما از طرفی چون درب های آن به سمت بیرون باز و بسته می شوند فضای اضافی اشغال می کنند و از این رو مناسب استفاده در خانه ها و اتاق های کوچک نیستند. برای اجرای با کیفیت و حرفه ای این محصول با درب های لولایی می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

کمد دیواری ام دی اف (MDF) در قم

استفاده از متریال ام دی اف برای این محصول از محبوب ترین ها به حساب می آید. برای ساخت این محصول معمولا از متریال MDF استفاده می شود که می توانید از ام دی اف روکش دار را برای استفاده انتخاب کنید. البته با وجود اینکه این متریال به دلیل مقرون به صرفه بودن نسبت به کیفیتی که ارائه می دهد محبوبیت پیدا کرده است. توجه کنید که استفاده از جنس خارجی آن با وجود اینکه کیفیت بیشتری دارد، قیمت بیشتری نسبت به نوع داخلی و ایرانی خواهد داشت.

کمد دیواری هایگلاس در قم

این مدل نیز محبوبیت زیادی دارد. تنها تفاوتی که برای این مدل محصول با سایر مدل های اشاره شده وجود دارد، براق و شفاف بودن روکش آن است. این مدل انعکاس نور خوبی در فضای اتاق و خانه ایجاد می کند که موجب افزایش روشنایی، دل باز تر شدن و بزرگتر دیده شدن فضا می شود. از این رو می توانند مناسب استفاده در اتاق های کوچک باشند به خصوص اگر از مدل لولایی آن استفاده شود.

تیم ساخت و طراحی پنجدری با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می تواند در مدت زمان کم این محصول را برایتان اجرا کند. شما می توانید جهت سفارش با مشاورین ما تماس حاصل کنید تا در کمترین زمان شما را همراهی کنند. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه پنجدری بودید.

سخن آخر

طراحی و ساخت این مدل ها و سبک های مختلف از این محصول کاربردی و محبوب گاهی اوقات می تواند دشوار باشد. تیم ما متشکل از متخصصین با استعداد و جوانی است که می توانند در راستای تصمیم گیری و انتخاب مناسب ترین آن برای منزلتان شما را راهنمایی کنند. تیم مشاوره پنجدری به صورت تمام وقت و رایگان پاسخگوی سوالات شما مشتریان عزیز می باشد. همچنین می توانید از طریق ثبت سفارش در همین سایت برای ما درخواست ارسال فرمایید تا مشاورین ما در کمترین زمان با شما تماس حاصل کنند.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *