پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

جدید ترین کابینت کلاسیک سفید + عکس

جدید ترین کابینت کلاسیک سفید + عکس

جدید ترین کابینت کلاسیک سفید + عکس

کابینت کلاسیک سفید را می توان یکی از پر طرفدار ترین دکوراسیون های آشپزخانه در نظر گرفت. از طرفی این رنگ نیز به تنهایی به دلیل اینکه رنگی خنثی است و استفاده از آن در کنار سایر وسایل آشپزخانه و ایجاد هارمونی بین ترکیب رنگی آن ها بسیار آسان تر است انتخاب خیلی از افراد با سلیقه و آشنا به دکوراسیون داخلی کرده است و از طرفی هم الهام بخش پاکی و تمیزی است که می تواند تاثیر زیادی در زیبایی فضا داشته باشد.

یکی از ویژگی های جذاب کابینت کلاسیک سفید در وسیع جلوه دادن فضای آشپزخانه است. پس اگر به استفاده از یک یونیت سنتی در آشپزخانه منزل خود نیاز دارید اما فضایی که در اختیار دارید کوچک است انتخاب آن می تواند کمک زیادی به بزرگتر دیده شدن محیط کند. در این مقاله از پنجدری ما به جدید ترین مدل ها، انواع ترکیب های رنگی پر طرفدار، ویژگی ها و قیمت کابینت کلاسیک سفید و … می پردازیم.

چرا کابینت کلاسیک سفید؟

کابینت کلاسیک سفید از قدیم تا کنون به عنوان یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین یونیت ها برای دکوراسیون آشپزخانه شناخته می شود. بنابراین باید به سراق این دو سوال برویم که چرا سبک سنتی و اینکه چرا این رنگ خنثی را انتخاب کنیم. و همانطور که گفتیم چرا این مدل یونیت ها از پر فروش ترین و محبوب ترین های سبک طراحی خود هستند؟ و اصلا مناسب چه نوع آشپزخانه هایی می باشند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش ها را بررسی کنیم.

اول از همه بگوییم که این سبک دکوراسیون داخلی از حس و حال و المان های قدیمی و باستانی الهام می گیرد و بسیار پر نقش و نگار و شیک و سلطنتی می باشد. بنابراین اگر به دنبال یک جلوه بی آلایش و ساده می گردید بهتر است سراق سبک های نئوکلاسیک و مدرن بروید. اما اگر از آن دسته خانواده های اصالت طلب و خاص پسند هستید انتخاب کابینت کلاسیک سفید بدون شک برازنده منزل شما خواهد بود.

کابینت کلاسیک سفید

این دکوراسیون دارای قیمت های مختلفی است که ماهیت اصلی سبک طراحی قدیمی و سنتی آن را شکل می دهند، که شامل تاج، درب، ستون، ویترین شیشه ای و دستگیره یا اکسسوری های مختلف می شود. این مدل یونیت ها به دلیل اینکه طرح و نقش های زیبا و جذابی که روی آن ها اجرا می شود می توانند کمی محیط را شلوغ کنند و از این رو مناسب استفاده در آشپزخانه های بزرگ تر هستند. البته وجود آن می تواند کمی به بزرگ جلوه دادن فضای آشپزخانه کمک کند اما همچنان پیشنهاد ما به استفاده از آن ها در محیط های بزرگ و وسیع می باشد.

اما چرا این رنگ؟ خب جواب این سوال خیلی سادست. اول اینکه خنثی است و به همین دلیل با هر سبک طراحی دکوراسیونی سازگاری دارد و هیچ وقت دمده نمی شود و به دلیل انعکاس نور خوبی که دارد فضا را دلباز و وسیع تر جلوه می دهد. در ضمن به راحتی با بقیه ترکیب می شود و همچنین حس و حال تمیزی، دلباز بودن و آرامش را به هر محیطی القا می کند. شما می توانید ترکیب های پرطرفدار و بسیار شیک و جذابی را با آن داشته باشید که شامل ترکیب با طوسی، طلایی و با چوب می شود در ادامه می خواهیم تعدادی از این ترکیب های بسیار جذاب و فریبنده را بررسی کنیم.

کابینت کلاسیک سفید طوسی

اگر خیلی هم مشتاق بهم ریختن تم آشپزخانه خود نیستید و دوست ندارید که اون تاثیر و توی چشم بودن جلوه کابینت کلاسیک سفید خود را از دست بدهید استفاده از طوسی نیز انتخاب بسیار خوبی است. ترکیب این دو و هارمونی که ایجاد می کنند بسیار جالب و دلپذیر بوده و فضا را روشن تر، دلبارتر می کنند و در عین حال به تم اصلی آشپزخانه نیز خدشه ای وارد نمی کند.

کابینت کلاسیک سفید

بنابراین اگر آشپزخانه ای که در اختیار دارید خیلی فضا برای عبور نور ندارد یا به عبارتی نور گیر نمی باشد و پنجره ندارد یا پنجره های آن خیلی کوچک باشد استفاده از این ترکیب برای کابینت کلاسیک سفید به انعکاس نور و روشنایی بیشتر و در کنار آن به دلباز شدن محیط کمک زیادی می کند. اگر وسایل آشپزخانه شما به عنوان مثال اجاق گاز، یخچال فریزر و یا ماشین لباس شویی و ظرف شویی شما نقره ای، خاکستری و یا طوسی باشد این انتخاب به شدت به زیبایی و هارمونی ایجاد شده در فضای آشپزخانه تاثیر خواهد داشت.

کابینت کلاسیک سفید طلایی

برای کابینت کلاسیک سفید هیچی بهتر از طلایی برای یک یونیت با سبک طراحی سنتی، زیبا و جذاب در نمی آید. بخصوص اگر از علاقه مندان به سبک طراحی دکوراسیون های داخلی سلطنتی و تجملاتی باشید. به همین دلیل هم می گویند که طلایی محبوب ترین در میان طرفداران سبک سنتی است. اگر دقت کرده باشید در دکورهای پر زرق و برق و تجملاتی سنتی و قدیمی دقت کرده باشید متوجه حضور این رنگ زیبا در اکثر آن ها می شوید.

کابینت کلاسیک سفید

پس ایده خوبیه که در یونیت های خود نیز از آن بهره ببرید. بنابراین اگر به عنوان مثال بدنه کانتر شما به رنگ سفید هست می توانید اکسسوری ها و دستگیره هایی که روی یونیت نصب می کنید را به رنگ طلایی انتخاب کنید. البته گفته می شه که در طراحی مدرن یراق ها و سایر محصولات را به این رنگ می گیرند اما در سبک های سنتی نیز هیچ ایرادی به استفاده از آن ها وارد نیست.

یک راه هوشمندانه دیگر نیز استفاده از رگه ها و خط های طلایی رنگ روی یونیت است که جلوه بسیار مجلل و شیکی را در آن ایجاد می کند. در کشور ما بیشتر سفارشات از این قبیل برای یونیت های ممبران در این ترکیب است که انتخاب بسیار شیک و مجللی می باشد. در ضمن به این نکته نیز اشاره کنیم که با وجود اینکه گفتیم این رنگ در دکوراسیون های قدیمی بیشتر استفاده شده و حس و حال سنتی و سلطنتی ایجاد می کند اما می تواند در طراحی های مدرن و نئوکلاسیک نیز از آن به خوبی استفاده کرد.

کابینت کلاسیک سفید طلایی براق

همانطور که از اسم آن ها مشخص است ظاهر و جلوه این یونیت ها براق بوده و به انعکاس نور و روشنایی فضا بسیار کمک می کنند. و شاید برایتان سوال باشد از چه متریالی برای ساخت این یونیت ها استفاده می شود و آن ها چیزی جز های گلاس نخواهد بود. بنابراین اگر به دنبال یک یونیت براق بخصوص برای آشپزخانه کوچک خود هستید، انتخاب این متریال بسیار هوشمندانه خواهد بود.

این متریال به دلیل پوشش صیقلی و براقی که دارد باز تاب نور بسیار خوبی دارد و باعث دلباز شدن و بزرگ تر دیده شدن فضای خانه می شوند. درواقع این روکش بی نظیر روی متریال ام دی اق کشیده می شود که کیفیت خوبی داشته و مانند ام دی اف ها دوام خوب و کیفیت قابل قبولی دارند.

کاربرد استفاده از کابینت جزیره کلاسیک سفید

استفاده از این سازه کاربرد های خیلی جالبی دارد که در ادامه تعدادی از آن ها را برایتان لیست کرده ایم:

  • استفاده از آن ها در دکوراسیون های با طراحی سنتی بسیار مجلل و باشکوه است.
  • استفاده از آن ها یکی از هوشمندانه و شیک ترین طراحی ها در این سبک دکوراسیون است.
  • اگر کانترتاپی که برای جزیره در نظر گرفته اید از گرانیت باشد می تواند خیلی به شکوه و جلال دکوراسیون شما کمک کند.
  • استفاده از نورپردازی مناسب و اصولی برای جزیره می تواند خیلی محیط را جذاب کند.

قیمت کابینت کلاسیک سفید

قیمت این یونیت ها اگر دارای روکش ممبران باشند تقریبا از حدود 4.000.000 تومان برای هر متر آغاز می شود. که طبیعی است که قیمت های بالاتری هم در بازار مشاهده شود. این قیمت کاملا بسته به نوع و کیفیت روکش می تواند متغیر باشد. همچنین متریال چوب طبیعی نیز در ساخت این کانتر ها استفاده می شود و همانطور که خودتان می دانید قیمت بالایی نیز دارند که آن هم وابسته به نوع چوب و کیفیت آن می تواند متفاوت باشد در جدول زیر این قیمت ها را در اختیارتان قرار داده ایم:

جنس یونیتقیمت (تومان) – 1 متر
روکش ممبران4.000.000 الی …
چوب طبیعیاز 12.000.000 تا 27.000.000

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *