پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

صفحه کابینت 5 سانتی | سمپل+قیمت و…

صفحه کابینت 5 سانتی

صفحه کابینت 5 سانتی | سمپل+قیمت و…

صفحه کابینت 5 سانتی | سمپل+قیمت و…

صفحه کابینت 5 سانتی یکی از مقاوم ترین نمونه هایی است که شما عزیزان می توانید از آن استفاده نمایید. این کانترتاپ در واقع از ام دی اف ساخته و به بازار تزریق می شوند. برای ساخت این محصول باید دو ورق ام دی اف را به بکدیگر چسباند البته با یک سری از دستگاه ها و ابزار های پیچیده. در ادامه همراه پنحدری باشید تا در مورد صفحه کابینت 5 سانتی اطلاعات مورد نیاز شما را بدهیم که عبارتند از : قیمت ، سمپل ها ، رنگ بندی آن و… .


بیشتر بدانید:انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت 5 سانتی چیست؟

این صفحات 5 سانتی از ورق های 16 میلی متری بر روی یک دیگر ساخته می شوند. وقتی سه ورق 16 میل را روی همدیگر قرار بدهیم البته با استفاده از ابزار های پیشرفته ، اندازه آن ها به 48 میلی متر تغییر می کند. بعد از چسباندن روکش های ملامینه ، پی وی سی و کورین بر روی صفحات تولید شده می کشند تا زیبایی منحصر به فردی به آن ها بدهند. بعد از تمامی این مراحل  در بازار به صفحه کابینت 5 سانتی شناخته و به فروش می رسند.

این صفحات با طول 4.10 متری و با عرض 60 سانتی متر تولید می شوند.

صفحه کابینت 5 سانتی چیست؟

سمپل صفحه کابینت 5 سانتی

رنگ بندی صفحه کابینت 5 سانتی بسیار متنوع می باشد و تقریبا می توان در همه نوع دکوراسیون از آن استفاده نمود به دلیل داشتن تنوع رنگی بالا. برای دانلود سمپل های این کانترتاپ می توانید بر روی لینک زیر کیلیک نمایید.


بیشتر بدانید:آشنایی با برند صفحه کابینت نوا

سمپل صفحه کابینت 5 سانتی

قیمت صفحه کابینت 5 سانتی

این صفحات بسته به دو لبه یا یک لبه بودن و همچنین بر اساس براق یا مات بودن قیمت گذاری می شوند. امروزه به دلیل بالا پایین شدن ارز درون کشور قیمت مشخصی را نمی توان برای آن ها گذاشت. ما برای اینکه خدمات بهتری را به شما عزیزان بدهیم و همچنین برای راحت تر کردن کار شما می توانیم به صورت تلفنی یه شما قیمت روز را بدهیم. ولی اگر بخواهیم یک قیمت کلی در اختیار شما قرار دهیم از 700.000 تا 1.500.000 تومان متغییر می باشد.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت هارکس

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *