پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

صفحه کابینت عرض 70

صفحه کابینت عرض 70

صفحه کابینت عرض 70

صفحه کابینت عرض 70

صفحه کابینت عرض 70 از دسته کانترتاپ های شرکتی محسوب می شود. این نوع هم توانسته مثل سایر مدل های صفحه کابینت شرکتی به یکی از گزینه های در دسترس مشتریان برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه تبدیل شود. این نوع صفحه رو میزی با داشتن برخی ویژگی ها می تواند یک انتخاب مناسب برای شما هم باشد. بنابراین زمانی که تصمیم دارید صفحه را متناسب با متراژ آشپزخانه و یونیت های زمینی اجرا کنید، باید به نکات مختلفی نظیر ابعاد صفحات از جمله عرض آن ها و همچنین دیگر ویژگی ها توجه کافی داشته باشید. پس برای آشنایی با این ویژگی ها و نکات مهمی که باید به آن ها توجه کنید در این مقاله از پنجدری با ما همراه باشید.

صفحه کابینت عرض 70 چیست؟

اگر لازم باشد در مورد این نوع صفحات اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم، ابتدا باید دسته بندی کلی این نوع محصول را در اختیارتان قرار دهیم. در بازار ایران، این صفحات روی یونیت در دو مدل استاندارد و سفارشی تولید و عرضه می شوند. مدل های استاندارد دارای ضخامت های 3 و 5 سانتی متر هستند و در طول های 3، 4 و 10 متری در بازار عرضه می شوند. عرض آن ها هم عموما بین 60 تا 65 سانتی متر در نظر گرفته می شود.

از سوی دیگر سلیقه، نیاز و شرایط حاکم بر طراحی منزل شما حکم می کند که کانترتاپی که انتخاب می کنید دارای عرضی خارج از حالت استاندارد باشد. اینجاست که صحبت از این نوع محصول کانترتاپ به میان می آید. در واقع این نوع سفارشی سازی در عرض این محصولات وجود دارد.

به جز عرض 70 سانتی متر که نردیک ترین اندازه با حالت استاندارد هست، سایزهای بزرگ تر نیز وجود دارند که شامل، عرض های 75، 80، 85 و حتی 90 هم می شود. در سفارش محصول خود با چنین عرضی حتما توجه داشته باشید که مجری کار و شرکت تولیدکننده تا چه اندازه قابلیت اجرای خوبی دارد و می تواند چه اندازه در طرح خود از رنگ های مختلف و طراحی متنوع بهره بگیرد.

صفحه کابینت عرض 70 چه کاربرد هایی دارد؟

صفحه کابینت عرض 70 را می توان در دسته صفحات روی یونیت با سایز متوسط دانست. این صفحات با توجه به عرضی که دارند بسیار مناسب استفاده در آشپزخانه هایی که چندان از نظر ابعادی کوچک نیستند و مشکل فضا ندارند هستند. از طرفی اگر مثلا آشپزخانه صنعتی و بزرگ و پرکاری دارید استفاده از سایز 90 پیشنهاد بهتری برای شماست.

بنابراین عرض این نوع صفحات تاثیر مستقیم در کاربرد آن ها خواهد داشت. بنابراین قبل از انتخاب این مدل صفحه روی یونیت بهتر است به ابعاد، نوع کاربری و سایر ویژگی های محلی که می خواهید از آن استفاده کنید توجه کنید تا اشتباهی در فرایند انتخابتان رخ ندهد.

صفحه کابینت عرض 70 از کدام متریال ها ساخته می شود؟

صفحات یونیت با عرض 70 می توانند از جنس های مختلف از جمله سنگ های طبیعی (گرانیت، مرمریت، مرمر، کوارتزیت و…)، سنگ های مصنوعی یا مهندسی شده (کوارتز، کورین، مارمونایت)، مدل های دیگری مثل اس پی ال، بتنی، چوبی، ام دی اف و حتی متریال متفرقه مثل شیشه و مواد بازیافتی تولید شوند.

همچنین به وسیله روکش های مختلف با انواع طرح ها و رنگ های زیبا تزیین و زیبا سازی می شوند. البته توجه کنید که این مدل کانترتاپ اصولا مناسب آشپزخانه های معمولی است که در آن ها چندان مشکل محدودت فضا مطرح نباشد.

قیمت صفحه کابینت عرض 70

این مدل کانترتاپ در ضخامت های مختلفی تولید می شود که مرسوم ترین آن ها 3 سانتی متر و 5 سانتی متر هستند. و این امر سبب می شود تا مقاومت های گوناگونی برای این نوع کانترتاپ داشته باشیم. از طرفی عامل اصلی موثر بر قیمت این صفحات ضخامت آن ها است. هر چه ضخامت آن ها بیشتر باشد قیمت تمام شده برای شما نیز گرانتر خواهد بود.

 

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *