پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

جدیدترین مدل کابینت ممبران

مدل کابینت ممبران جدید

جدیدترین مدل کابینت ممبران

جدیدترین مدل کابینت ممبران

اگر قرار به انتخاب باشد، جدید ترین مدل کابینت ممبران یکی از وسوسه انگیزترین گزینه ها برای آشپزخانه خواهد بود. این انتخاب به دلیل مزیت های زیادی که دارد امروزه یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار دکوراسیون داخلی به شمار می رود و بسیاری در نهایت آن را به عنوان کابینت آشپزخانه خود انتخاب می کنند. جدید ترین مدل کابینت ممبران علاوه بر تنوع بالا و سلیقه های مختلف به سادگی می توانند طرح و متریال و سازه ی دلخواه و مورد پسند خود را در آن پیدا کنند. این تنوع و مزایای چشم گیر هم به دلیل متریال ساخت و هم به دلیل طراحی و رنگ دلنشین است. در این مقاله پنجدری قصد بررسی دقیق تر این موضوع را دارد. همراه ما باشید.

تصاویر مدل جدید کابینت ممبران

مدل های جدید کابینت ممبران

مدل های جدید کابینت ممبران

مدل های جدید کابینت ممبران

چرا انتخاب مدل جدید کابینت ممبران مهم است؟

در پاسخ به این سوال باید سراغ ویژگی های مدل های جدید کابینت ممبران، خانه های امروزی و البته سلیقه و محدودیت های خودمان برویم. در حال حاضر  و با پیشرفت تکنولوژی دستگاه سی ان سی به کمک صنعتگران عرصه ی دکوراسیون داخلی آمده و آن ها می توانند روکشی خاص به نام ممبران را روی متریال اصلی اکثر محصولات؛ یعنی ام دی اف پرس کنند. این عمل باعث شده تا ما آن را با نام دیگری نیز بشناسیم. این اسم دوم را در بازار به نام وکیوم (پرس شده) می شناسند. به هر صورت همین  به کار گرفتن تکنولوژی، سرعت ساخت را چند برابر کرده و البته کیفیت هم ارتقای زیادی داشته است. در کنار آن برخلاف ظاهر ماجرا، قیمت مناسبی هم دارد.

به غیر از موردی که در بالا گفته شد، خانه های امروزی غالبا به شکل آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی کوچک و تنگ هستند و انتخاب زیادی برای سبک و متریال اجزای مختلف دکور باقی نمی گذارند. وکیوم جدید به راحتی با این مسئله سازگاری پیدا می کند و برای ما چه چیزی بهتر از این؟!

حالا خیلی راحت می توانیم با اطمینان خاطر این سازه را گزینه ی قطعی و نهایی خود برای  دکوراسیون آشپزخانه ی خود بدانیم.

جدیدتری

جدیدترین مدل کابینت ممبران 2023

مدل های جدید کابینت ممبران

مدل های جدید کابینت ممبران

مدل های جدید کابینت ممبران

مدل های جدید کابینت ممبران

مزیا

مثل هر مدلی، جدیدترین مدل کابینت ممبران هم مزایا و معایبی دارد. در مطالب بالا به صورت مختصر برخی ویژگی های مثبت آن را بیان کردیم. قبل از پرداختن به باقی نکات باید گفت که بعضی از مزایای این محصول با مدل های دیگر وکیوم مشترک و برخی نیز مختص مدل وکیوم جدید هستند. مثل اینکه روکش وکیوم آن باعث نفوذناپذیر شدن آن در برابر آب و رطوبت است. یا اینکه به دلیل سطح یکپارچه، صاف و یکدست در هنگام نظافت برای شما دردساز نخواهد بود. در ادامه ی این مقاله قصد داریم برخی دیگر از این مزایا را برای شما بیان کنیم:

زیبایی در عین سادگی

جدیدترین مدل کابینت ممبران در عین اینکه توانسته است با ظاهری و سر و شکلی ساده و کاربردی -مشخصات سبک مدرن- پای خود را بیشتر از قبل به زندگی ما باز کند، اما ابدا اجازه نداده است که این سادگی مانع داشتن زیبایی و شکوه در آن بشود. همین عامل می تواند سازه شما را  با ظاهری لوکس و گران قیمت نشان دهد.

قیمت به صرف در قیاس با متریال و ظاهر

گفتیم که مدل کابینت ممبران جدید ظاهری ساده و در عین حال با وقار دارد. حالا ممکن است با دیدن نمونه های این محصول یا تصاویر آن تصور کنید که قیمت بالایی دارد. اما حسن مدل جدید وکیوم داشتن قیمت مقرون به صرفه است. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و اینکه خیلی از ما ممکن است اجاره نشین باشیم، این مورد را شاید بتوان مهم ترین مزیت این سازه عنوان کرد.

قابلیت مچ شدن با انواع متریال و رنگ های مختلف

اگر در آشپزخانه ی خود از مدل جدید وکیوم بهره مند هستید، بدون نگرانی می تواند از انواع صفحات کابینت با متریال  و طرح های گوناگونی که دارد و همچنین یراق آلات متنوع استفاده کنید. اصولا مدل های جدید این محصول چنین فرصتی را به شما می دهد که مجموعه ای از بهترین ها را در اشپزخانه داشته باشید. البته طبیعی است که در فضایی با دکوراسیون کلاسیک چندان جالب نخواهد بود که از المان های مدرن استفاده کنید. در واقع با وجود سازگاری این محصول با انواع متریال، هماهنگی  و هارمونی محیط خود را از یاد نبرید.

تاثیر فوق العاده مثبت بر روحیه

اگر شما در کنار خود از چیزی استفاده کنید که حداکثر رضایت را برای شما به همراه بیاورد، در نتیجه روحیه ی پرنشاط و زنده ای خواهید داشت که می تواند ایده های زیادی را در دکوراسیون خود اجرا کند. این ایده ای طبیعتا می تواند به طراحی و پیاده سازی انواع آن روی کابینت ها و باقی اجزای موجود در آشپزخانه باشد. مثلا ترکیب رنگ های گوناگون (اغلب اوقات رنگ های خنثی مثل سفید، طوسی یا خاکستری، مشکی، طلایی و یا ترکیب دو تا از این رنگ ها با هم مثل سفید طلایی، سفید و سیاه)  یا مچ شدن رنگ کلی کابینت ها و جزییات آن ها با اپن یا جزیره در آشپزخانه. این موارد از مزایای بسیار بسیار مهم و غیرقابل انکار جدیدترین مدل کابینت ممبران به شمار می آید.

این موارد بیشتر اوقات اختصاص به مدل های جدید وکیوم دارند که در کنار مزایای مشترک با سایر نمونه های این سازه برای شما موقعیتی منحصر به فرد ایجاد می کنند. برخی دیگر از مزایا؛ داشتن فضای کافی برای جایابی وسایل، طرح پذیری مناسب که قابلیت سفارشی کردن کابینت را برای ما  مهیا می کند و ده ها نقطه ی مثبت که یک انتخاب عالی را پیش روی ما می گذارد.

جدیدترین مدل کابینت ممبران 1402

مدل کابینت ممبران جدید

مدل کابینت ممبران جدید

مدل کابینت ممبران جدید

سخن آخر

برای ساخت یک دکوراسیون زیبا، کاربردی و به روز، جدیدترین مدل کابینت ممبران بهترین و مطمئن ترین انتخاب در دسترس مشتریان است. مزایای فراوان این محصولات جایی برای تردید باقی نمی گذارد. در هر نوع و متراژی از خانه که زندگی می کنید، هر سبکی را که برای دکوراسیون مدنظر دارید و هر رنگی را می پسندید، مدل جدید وکیوم را انتخاب کنید و یک دکور بی نظیر را بسازید. ما در این مقاله به معرفی این سازه پرداختیم و با بیان جزییاتی از آن سعی در راحت تر شدن انتخاب برای شما داشتیم.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *