پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

رنگ بندی صفحه کابینت

رنگبندی صفحه کابینت

رنگ بندی صفحه کابینت

رنگ بندی صفحه کابینت

رنگ بندی صفحه کابینت های مختلف تنوع بسیار زیادی دارد. کورین ، کوارتز ، اچ پی ال و… از نمونه صفحاتی هستند که دارای تنوع بسیار بالا می باشند. رنگ بندی صفحه کابینت های مختلف می تواند به شما قدرت انتخاب بهتری را بدهد البته در برخی از مواقع باعث می شود شما در انتخاب  مدل مورد نظر خود کار بسیار دشواری را داشته باشید. رنگ بندی صفحه کابینت ها در امروزه به دسته های مات ، براق و برجسته تقسیم می شوند. هر کدام از این دسته ها دارای طرح های منحصر به فرد هستند که اگر در جای درست از آن ها استفاده شود زیبایی بی نظیری را خلق می کنند. در ادامه همراه پنجدری باشید تا با رنگ بندی مختلف صفحه کابینت های مختلف آشنایی پیدا کنید.


بیشتر بدانید:انواع صفحه کابینت

کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت

شما عزیزان می توانید با دانلود کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت تمامی کد ها را ببینید و بعد از انتخاب آن ها برای خریداری از طریق ثبت سفارش بر روی سایت یا تماس تلفنی افدام نمایید.

در ادامه ما چندین سنگ را برای شما عزیزان را نام برده و چندین رنگ بندی از آن ها را برای شما عزیزان به تصویر کشیده اییم.

رنگ بندی صفحه کابینت کورین

صفحات کورین در میان ایرانیان بسیار محبوب می باشد. این کانترتاپ می تواند در طیف گسترده ای از آن ها، از سفید و بژ تا سایه های پررنگ تر و پر جنب و جوش تر مانند قرمز و آبی باشد. برخی از فام های محبوب کورین عبارتند از سفید یخچالی، سفید طراح و خاکستری مروارید. از آن جایی که کورین یک سنگ مصنوعی است می توان با الگوها و طرح ها مختلف آن را سفارشی سازی کرد.

رنگ بندی صفحه کابینت کورین

رنگ آبی صفحه کابینت کورین

رنگ بندی مختلف صفحه کابینت کورین

رنگ های متنوع صفحه کابینت کورین

رنگ بندی صفحه کابینت کوارتز

سنگ مصنوعی کوارتز از ترکیبات سنگ طبیعی مخلوط با رزین ساخته می شوند و در طیف گسترده ای از الگوها وجود دارند. مدل محبوب کوارتز شامل سایه‌ های سفید، خاکستری و بژ و همچنین طرح هایی مانند سیاه، آبی و سبز است. برخی از برند های معروف کوارتز عبارتند از Silestone، Cambria و Caesarstone.


بیشتر بدانید:بهترین های برندهای صفحه کابینت کوارتز

رنگ بندی صفحه کابینت کوراتز

رنگ سفید صفحه کابینت کوارتز

رنگ تیره صفحه کابینت کوارتز

رنگ متنوع صفحه کابینت کوارتز

رنگ بندی صفحه کابینت اچ پی ال

کانترهای HPL (لمینیت با فشار بالا) از لایه های کاغذ یا پارچه آغشته به رزین ساخته شده و تحت فشار بالا فشرده می شوند. کانترهای HPL در طیف گسترده ای از الگو ها از جمله رنگ های ثابت، دانه های چوب و طرح های انتزاعی عرضه می شوند. برخی از برندهای معروف اچ پی ال عبارتند از Wilsonart، Formica و Pionite.


بیشتر بدانید:راهنمای خرید صفحه کابینت

رنگ بندی صفحه کابینت اچ پی ال

رنگ تیره صفحه کابینت اچ پی ال

رنگ بندی های متنوع از صفحه کابینت اچ پی ال

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *