پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

بهترین های برندهای صفحه کابینت کوارتز

بهترین برندهای صفحه کابینت کوارتز

بهترین های برندهای صفحه کابینت کوارتز

بهترین های برندهای صفحه کابینت کوارتز

آشنایی با بهترین برندهای صفحه کابینت کوارتز  نکته ای است حتما شما را در طراحی دکوراسیون داخلی یاری خواهد داد. کوارتز یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین متریال ها برای صفحه کابینت آشپزخانه است که به علت مقاومت بالا در برابر ضربه، رطوبت، آب و خط و خش و همچنین شباهت زیادی که به سنگ طبیعی دارد با اقبال گسترده ی مشتریان روبرو شده است. تنوع رنگ بالای سنگ مهندسی کوارتز هم دلیل دیگری برای محبوبیت این متریال در میان مشتریان، طراحان و استادکاران است. اما اگر بخواهیم بهترین انتخاب را میان برندهای مختلف داشته باشیم، چگونه باید این کار را انجام بدهیم؟! در ادامه همراه پنجدری باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

آشنایی با بهترین برندهای صفحه کابینت کوارتز

مرغوب ترین و شناخته شده ترین برندهای کوارتز در سطح جهان عبارتند از:

کوارتز سایلستون

در میان بهترین برندهای صفحه کابینت کوارتز برند سایلستون از شرکت کزنتینو اسپانیا را می توان محبوب ترین محصول تولید شده دانست که محصولات آن در ایران نیز قابل تهیه است. البته به علت عدم واردات در چند سال اخیر قیمت بالایی دارد. سایلستون با داشتن سمپل های گسترده در 150 طرح مختلف با دانه بندی ریز و درشت و رگه های و رنگ های مختلف و نیز ظرافت زیادی که در طراحی و تولید محصولات خود ارائه می دهد، گزینه ای دلخواه به شمار می آید. این محصول در برخی طراحی ها بسیار شبیه به گرانیت و یا مرمر می شود. سایلستون برای تولیدات خود 25 سال گرانتی هم ارائه می کند که یک مزیت فوق العاده و نشان دهنده ی کیفیت ساخت بالای آن به حساب می آید.

کوارتز سایلستون

با وجود مقاومت بالا در برابر آب، رطوبت و خط و خش اما سایلستون دارای معایبی هم هست. مثل اینکه بر خلاف کورین قابلیت اجرای بدون درز را ندارد و نمی توان آن را سمباده زد. یا اینکه با وجود مقاومت بالا ترمیم پذیر نیست و اگر آسیب دید، باید به کلی تعویض شود. در نهایت باید بدانید نباید هیچ وقت اجسام بسیار داغ روی سطح سایلستون قرار داد.


بیشتر بدانید:همه چیر در مورد صفحه کابنیت سایلستون

کوارتز ام اس آی(msisurfaces)

کوارتز ام اس آی(msi) یکی از مطرح ترین برند های تولید کوارتز در آمریکا می باشد.که در زمینه مختلفی در صنعت ساختمان فعالیت می کند.صفحات تولید شده در این شرکت دارای ویژگی های خاص مانند ضد خش بودن،قابلیت عبور دهی نور و مقاومت بسیار بالا در برابر گرما می باشد و ….

محصولات تولید این شرکت به علت تحریم های موجود به هیچ عنوان وارد کشور نمی شود.

کوارتز ام اس آی

کوارتز هانستون

هانستون نام محصولی از شرکت هانوا است که از بهترین برندهای صفحه کابینت کوارتز به شمار می آید. شرکت یاد شده برندی هایی مثل کورین هانکس و کوارتز هانستون را تولید می کند. این محصول کره ای با داشتن متریالی که سطحی مقاوم و با دوام دارد، یکی از بهترین برندها محسوب می شود و جالب آن که شرکت هانوا، کوارتز خود در 60 زیبا و جذاب عرضه می نماید.

کوارتز هانستون

کوارتز سراز استون(caesarstoneus)

سزاراستون محصولی از کشور اسرائیل می باشد.سراز استون یکی از بهترین تولید کننده اسلب های کوارتز در سرتاسر دنیا می باشد.سراز دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشد.از مهم ترین ویژگی های این کوارتز می توان به آنتی باکتریال بودن،ضد خط و خش بودن و …

بهترین برندهای صفحه کابینت کوارتز در ایران

علاوه بر شرکت های خارجی، تولیدکنندگان ایرانی نیز در میان بهترین برندهای صفحه کابینت کوارتز فعالیت می کنند. معروف ترین و پرطرفدارترین برندهای ایرانی عبارتند از:

کوارتز توتم (فلات سنگ آسیا)

تولید یکی دیگر بهترین برندهای صفحه کابینت کوارتز ؛ یعنی توتم با فناوری بریتون ایتالیا و توسط شرکت فلات سنگ آسیا در ایران انجام می شود تا مشتریان از این محصول نیز بهره مند بشوند. توتم سمپل های مختلفی دارد که در به طور کلی در پنج دسته قرار می گیرند:

Totem Eternity

Totem Mirror Stella

Totem Mirror Lucente

Totem Success

Totem Venato – Inspiration

مزیت دیگر سنگ مهندسی توتم سازگاری آن با محیط زیست و نداشتن مواد سمی در متریال خود طبق گفته ی شرکت است. از این محصول در پروژه های بزرگی مثل برج میلاد، فرودگاه امام خمینی و… استفاده شده است.

کوارتز توتم (فلات سنگ آسیا)


بیشتر بدانید:کوارتز توتم:قیمت،سمپل،بررسی و مقایسه

کوارتز برداستون

شرکت ایرانی آذرین پارس نیز یکی از بهترین برندهای صفحه کابینت کوارتز را ارائه می دهد که در تنوع رنگی و دانه بندی های مختلف تولید می شود. (برد یک واژه لری و به معنای سنگ است که مترادف عبارت لاتین آن یعنی استون می باشد)

کوارتز برداستون


بیشتر بدانید:کوارتز برد استون (آذرین پارس)

کوارتز کاینداستون

در میان بهترین برندهای صفحه کابینت کوارتز، کاینداستون نیز یک محصول ایرانی از شرکت سنگ آفرینان کوشاست که از سال 1387 و در شهرستان ازنا شروع به فعالیت کرده است. این شرکت توانسته است تولیدات کوارتز خود را در سمپل های متفاوت و قابل قبولی اراِئه کند.

کوارتز کاینداستون


بیشتر بدانید:کوارتز کایند استون

سخن آخر

متریال کوارتز می تواند بهترین انتخاب برای دکوراسیون آشپزخانه شما باشد. برای انتخاب بهترین برند در میان برندهای گوناگونی که در بازار وجود دارد باید بدانیم که چه برندها و با چه ویژگی هایی در بازار وجود دارد تا به بهترین نتیجه برسیم. در این مقاله پنجدری قصد داشت تا این کار را برای شما آسان تر کند.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *