پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت سفید و طرح چوب (ترکیبی عالی و جدید)

کابینت سفید و طرح چوب

کابینت سفید و طرح چوب (ترکیبی عالی و جدید)

کابینت سفید و طرح چوب (ترکیبی عالی و جدید)

کابینت سفید و طرح چوب یکی از ترکیبات فوق العاده را برای ساخت یک آشپزخانه زیبا درست می کنند. وقتی صحبت از ترکیب رنگ ها یا طرح ها می شود همیشه کابینت سفید و طرح چوب می تواند ماسب برای هر نوع آشپزخانه ایی باشد. یکی از محدود ترکیباتی می باشد که هم می توان در سبک کلاسیک استفاده نمود و هم در مدرن که این هم از مزایای آن ها می باشد.جفت کردن رنگ های سفید و چوب می تواند به شما یک کابینت آشپزخانه منحصر به فرد را بدهد پس در ادامه همراه پنجدری باشید تا در مورد کابینت سفید و طرح چوب اطلاعت کامل تری را به شما عزیزان بدهیم و باعث آشنایی شما عزیزان با آن ها شویم.

متریال کابینت سفید و طرح چوب

متریال کابینت سفید و طرح چوب

برای ساخت یونیت این دکوارسیون داخلی به صورت کلی از دو نوع کابینت استفاده می شود که عبارتند از : های گلاس ، چوب و ام دی اف.

از ام دی اف برای ساخت یونیت ها و قفسه های طرح دار استفاده می شود تا بتوان در سبک های مختلف از آن بهره برد. این متریال در میان طراحان دکوراسیون داخلی و کسانی که توانایی هزینه بالای چوب را ندارند بسیار محبوب است. در ساخت کابینت سفید و طرح چوب یا از درختان استفاده می شود یا از ام دی اف که امروزه به دلیل قیمت بسیار بالای این ماده طبیعی ام دی اف را مورد انتخاب خود قرار می دهند.

اگر بخواهیم چوب را با mdf مقایسه کنیم باید بگوییم که mdf در آشپزخانه بیشتر می تواند دوام بیاورد به این خاطر که در برابر خط و خش ایمنی بیشتری دارد و به سادگی خراب نمی شود ولی چوب با اینکه این مزیت ها را ندارد دارای یک برگ برنده است و آن هم زیبایی که به نمایش می گذارد است هیچ متریالی نمی تواند در برابر زیبایی ماده های طبیعی قد علم کند.

های گلاس از دیگر متریالی می باشد که در ترکیب استفاده می شود وقتی که شما می خواهید در سبک مدرن این ترکیب را استفاده نمایید بهترین یونیت و قفسه برای قسمت سفید رنگ های گلاس است. این یونیت ها براق هستند که همین باعث می شود زیبایی بیشتری برای آشپزخانه بسازد.

البته باید بگوییم که روکش های طرح دار نیز برای های گلاس وجود دارد و شما می توانید استفاده نمایید تنها مشکلی که دارد این است که فقط باید در یک سبک مورد استفاده قرار بگیرد پس حتما دقت لازم را برای انتخاب به خرج دهید.

کابینت های گلاس سفید و طرح چوب

خب همانظور که در قسمت بالایی به کابینت سفید و طرح چوب با های گلاس پرداخته اییم در این قسمت می خواهیم به صورت گسترده تری در مورد آن به شما اطلاعات بدهیم.

شما می توانید برای ساخت دکوارسیون خود از این متریال به صورت کامل استفاده نمایید به خاطر که روکش های آن در همه نوع طرح و رنگ تولید و به بازار عرضه می شود. وقتی شما از این روکش ها استفاده می کنید باید بدانید که آن ها بیشتر براق هستند البته این نکته هم لازم به ذکر است که روکش های مات نیز تولید می شود ولی رویه های براق آن بسیار معروف تر می باشند. این رویه برای سبک مدرن بسیار مناسب می باشد ولی نمی توان در سبک های دیگر از آن استفاده نمود چون به هیچ وجه براق بودن به نئوکلاسیک و کلاسیک جور در نمی آید.

کابینت مدرن سفید و طرح چوب

خب وقتی شما بخواهید در سبک مدرن از این ترکیب زیبا و فوق العاده یعنی کابینت سفید و طرح چوب استفاده نمایید باید به سراغ قسمت بالایی برویم. وقتی شما می خواهید در این سبک کابینت آشپزخانه خود را بزنید باید از های گلاس استفاده نمایید به این خاطر که به خوبی این را نشان می دهد و زیبایی چند برابری را برای شما می سازد.

کابینت مدرن سفید و طرح چوب

کابینت سفید و طرح چوب روشن

وقتی شما عزیزان از کابینت سفید و طرح چوب روشن استفاده می نمایید این مزیت را دارد که یونیت ها نور را بازتاب می دهند. که این ویژگی بسیار برای آشپزخانه هایی که متراژ پایینی دارند خوب می باشد به این خاطر که محیط را بزرگتر از آن چیزی که هست نشان می دهد.

هر چه روکش یا رنگ استفاده شده روشن تر باشد شما بیشتر به مدرن بودن نزدیک می شود که این نکته کاملا یک بحث سلیقه ایی می باشد. شما می توانید با انتخاب میزان روشن بودن یا تیره تر بودن رنگ و طرح را به سادگی انتخاب نمایید.

کابینت سفید و طرح چوب روشن

مزایای استفاده از کابینت سفید و طرح چوب

مزایای استفاده از کابینت سفید و طرح چوب

از جمله مزایای کابینت سفید و طرح چوب :

  1. استفاده از رنگ روشن باعث بزرگ تر نشان دادن فضا می شود.
  2. می توان از آن در همه سبک های موجود استفاده نمود.
  3. می توان از متریال های مختلفی در آن استفاده نمود و این باعث باز بودن دست شما برای زیبایی بیشتر است.
  4. این ترکیب رنگ و طرح بسیار جدید می باشد و یکی از بهترین انتخاب ها برای امروزه روز.
  5. از آن جایی که رنگ های آن با همه چیز ست می شود به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگی خود را به دست می آورد.
  6. برای انتخاب رنگ در یونیت های طرح دار بهتر است از رنگ ها و طرح های رگه دار استفاده نمود به این خاطر که زیبایی را بیشتر می کند.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *