پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت سفید طوسی، مناسب آشپزخانه شما

کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی، مناسب آشپزخانه شما

کابینت سفید طوسی، مناسب آشپزخانه شما

کابینت سفید طوسی از بهترین انتخاب هایی است که می توان در طراحی های آشپزخانه مدرن استفاده کرد. چون رنگ های سفید و طوسی هر دو خنثی هستند و می توانند به خوبی در کنار هم قرار گیرند. از طرفی انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه بسته به سبک دکوراسیون، مقدار فضای آشپزخانه، نوع نورپردازی و از همه مهم تر سلیقه شخصی افراد متفاوت خواهد بود. کابینت سفید طوسی به دو صورت مات و براق در دسترس است و استفاده از آن در آشپزخانه های مدرن پیشنهاد می شود. در این مقاله با پنجدری همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد جدید ترین انواع کابینت سفید طوسی در اختیارتان قرار دهیم.

ویژگی های کابینت سفید طوسی

استفاده از رنگ سفید و طوسی در کنار یکدیگر برای کابینت زیبایی خاص، جذابینت بی نظیر و آرامش زیادی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. ویژگی دیگر کابینت سفید خاکستری تنوع در طرح و رنگ آن است و به همین دلیل بازه وسیعی از سلیقه ها را پوشش می دهد.

ویژگی های کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی های گلاس

کانتر های گلاس از جمله میز های پرطرفدار در کشور ما هستند. این نوع کانتر مستحکم و زیبا از جنس ام دی اف در بازار ارائه می شوند. این کانتر ها بدلیل روکش (پوشش روی سطح) های گلاسی که دارند براق و مستحکم هستند. استفاده از رنگ های خنثی مثل سفید و طوسی در کانتر ها اصولی است و این سبک کانتر سفید خاکستری های گلاس مناسب آشپزخانه های مدرن هستند.

کابینت سفید طوسی جدید در طراحی آشپزخانه مدرن

انتخاب رنگ سفید و طوسی برای عاشقان سبک آشپزخانه مدرن یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها است. در این سبک طراحی ها به سمت کاربردی شدن می روند و اغلب ویژگی هایی که در کانتر های سنتی مشاهده می کنیم حذف می شوند. رنگ های سفید و طوسی، کرم رنگ معمولا از رنگ های پر طرفدار و کاربردی در این سبک طراحی می باشد و به ندرت در ترکیب با رنگ های دیگر دیده می شوند.

کابینت سفید طوسی مات

اگر به دنبال کابینت سفید طوسی هستید و ترجیح می دهید که براقیتی در آن وجود نداشته باشد بهتر است از نوع مات این نوع کانتر ها استفاده کنید. برای این نوع، معمولا از ام دی اف مات استفاده می کنند.

کابینت سفید طوسی مات

کابینت سفید طوسی براق

در کانتر های سفید طوسی براق معمولا از ام دی اف های گلاس اسنفاده می شود. براق بودن باعث القای حس لوکس و ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می شود. بخصوص اگر، آشپزخانه شما فضای کمی دارد و همچنین از نور طبیعی کمی بهره مند است بهتر است از نوع براق استفاده کنید تا حس بزرگی فضا و بازتاب نور بیشتری را در آشپزخانه ایجاد کنید.

بین کابینت سفید طوسی مات و یا براق کدام را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد در ساخت کانتر سفید خاکستری براق از ام دی اف های گلاس استفاده می شود که مناسب استفاده در آشپزخانه های کوچک است و از طرفی کانتر های سفید خاکستری مات معمولا از ام دی اف مات درست می شوند که مناسب آشپزخانه های با ابعاد بزرگی که نور طبیعی زیادی داشته باشند هستند.

بین کابینت سفید طوسی مات و یا براق کدام را انتخاب کنیم؟

کابینت سفید طوسی چه ویژگی هایی دارد؟

  1. ترکیب دو رنگ سفید و طوسی در یک کانتر سفید خاکستری براق خاصیت انعکاس و بازتاب نور زیادی دارد و باعث می شود فضای آشپزخانه بخصوص آن هایی که فضای کوچکی دارند و نور طبیعی کمی برخوردارند روشن تر و باز تر شود.
  2. اگر آشپزخانه شما راهی برای نفوذ نور طبیعی ندارد مانند زمانی که پنجره نداشته باشد یا نور طبیعی کمی داشته باشد استفاده از رنگ سفید طوسی کمک زیادی به روشن شدن فضای آن می کند.
  3. امکان استفاده در سبک های مدرن و نئوکلاسیک و کلاسیک برای این ترکیب رنگ سفید و خاکستری وجود دارد.
  4. القای حس تمیزی و پاکی به بیننده از ویژگی های جالب استفاده از کانتر سفید خاکستری است.
  5. ایجاد احساس آرامش و راحتی به بیننده
  6. کانتر سفید خاکستری ظاهری مدرن، باکلاس و شیک برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.
  7. رنگ های سفید و طوسی یا خاکستری از جمله رنگ های خنثی به حساب می آیند. از ویژگی های مهم این رنگ ها قابلیت سازگاری بالا آن ها با انواع طیف های رنگی مختلف است بنابراین کار طراحی و هماهنگ کردن کانتر های سفید طوسی با سایر المان های دکوراسیون خانه شما را بسیار آسان خواهند کرد.

مدل ‌های مختلف کابینت سفید طوسی

به هنگام انتخاب ترکیب رنگی سفید و طوسی برای کانتر آشپزخانه خود لازم است قبل از انتخاب با انوع مختلف آن آشنا باشید.

کابینت سفید طوسی ام دی اف

کانتر سفید خاکستری می تواند در دو نوع مات و براق استفاده شود. با توجه فضای آشپزخانه و میزان نورگیر بودن و سلیقه شخصی شما می توان تصمیم گرفت کدام نوع برای شما مناسب باشد. براق بودن باعث افزایش روشنایی و دلباز شدن محیط آشپزخانه می شود. بنابراین مناسب آشپزخانه های کوچک اند و نوع مات مناسب فضا های بزرگ تر و با نورگیری بالا است.

کانتر ام دی اف در دو نوع طرح دار و ساده در بازار موجود است. اگر  از علاقه مندان به سبک آشپزخانه مدرن ساده هستید بهتر است از ام دی اف های ساده استفاده کنید.

هم چنین یکی از متریال های اقتصادی در بازار کشورمان ام دی اف است که استفاده از آن بسته به بودجه ای که مدنظر دارید مقرون به صرفه خواهد بود.

کابینت سفید طوسی با چه سبکی بیشترین سازگاری را دارد؟

کابینت سفید خاکستری زمانی که همراه با خط هایی تمیز و یک دکوراسیون مینیمالیستی بکار گرفته شود، به آشپزخانه مدرن شما ظاهری براق و مدرن ببخشند. مثلا، کانترهای سفید خاکستری با ابزار های ساده ی نقره ای بسیار لوکس و زیبا می شوند.

البته اگر از طرفداران سبک سنتی و مدرن در کنار هم باشید. علاوه بر سبک مدرن، یک آشپزخانه به سبک نئوکلاسیک نیز می تواند پذیرای ظاهر خاص و زیبای یک میز سفید طوسی باشد. از آن جا که آشپزخانه های نئوکلاسیک اکثرا دارای فضای وسیعی هستند بنابراین استفاده از ام دی اف های مات برای داشتن یک میز سفید طوسی مات پیشنهاد می شود. طوسی و سفید رنگ های خنثی ای هستند که سازگاری بالایی دارند و قدیمی نمی شوند. این رنگ ها حس تمیزی و روشنایی و آرامش را به آشپزخانه شما می بخشند.

کابینت سفید طوسی سبک نئوکلاسیک

حرف آخر

رنگ و سبک یکی از مهمترین بخش ها به هنگام طراحی به حساب می آید. داشتن یک آشپزخانه که با علایق شخص  و دکوراسیون خانه هر ایرانی سازگار باشد بسیار حیاتی است. میز های سفید و خاکستری توسط شرکت های زیادی در رنگ های مختلف در بازار ارائه می شوند. این ترکیب رنگ از پرطرفدار ترین رنگ های استفاده شده در آشپزخانه های مدرن هستند. در این مقاله از پنجدری موضوعات مختلفی از میز های سفید طوسی را بررسی کردیم و تلاش کردیم تا بخش زیادی از نکاتی که دانشتن آن ها به هنگام انتخاب این نوع کانتر اهمیت دارد در اختیارتان قرار دهیم.

 

panjdarii ir gray white cabinet suitable for kitchen 3

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *