پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

آشنایی با برند صفحه کابینت نوا

صفحه کابینت نوا

آشنایی با برند صفحه کابینت نوا

آشنایی با برند صفحه کابینت نوا

صفحه کابینت نوا (NOVA) از برند های با کیفیتی است که در کشور ما توسط شرکت نوا تولید شده است. کیفیت مناسب، طیف رنگی گسترده و طرح های متنوعی که صفحه کابینت نوا ارائه می کند منجر به بازخورد خوب مشتریان در کشورمان شده است. شرکت نوا از بزرگترین کارخانه های داخلی تولید کننده و عرضه کننده صفحات تاپس شناخته می شود. یکی دیگر از ویژگی های خوب آن سایز های متفاوتی است که در بازار از آن ارائه شده است. این کارخانه برای تولید محصولات خود از مواد اولیه با بالاترین کیفیت استفاده می کند. در ادامه با پنجدری همراه باشید تا بیشتر با کانترتاپ نوا آشنا شوید.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت طرح سنگ

صفحه کابینت نوا

صفحه کابینت نوا معمولا از وانا چای که یکی از ام دی اف های مرغوب کشور تایلند است و یا ام دی اف خام درجه یک مالزی تولید می شود. این برند از زیباترین و با کیفیت ترین کانترتاپ هایی است که از انوع روکش اچ پی ال مات، براق، صاف و برجسته بر دو روی آن در تولید استفاده و در بازار عرضه می شود و همچنین در میان طراحان دکوراسیون داخلی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

نحوه تولید این کانترتاپ به صورت پست فرمینگ می باشد. پست فرمینگ نوعی روش ساخت است که در آن ماشین آلات مدرن پست فرمینگ روکش اچ پی ال (فرمیکا) را در لبه های صفحات گرد شده خم می کنند.

مشخصات صفحه کابینت نوا

صفحه کابینت نوا از مغزی تایلندی یا ام دی اف خام مالزی تولید می شود. روکش آن از جنس اچ پی ال و اکثرا تولید کشور ایتالیا و گاها کشور ترکیه در انواع مات و براق می باشد.

این کانترتاپ در دو نوع دو لب و یک لب در بازار عرضه می شود. نوع دو لب برای استفاده در کاربردهایی مانند کابینت و مکان هایی که از دو سمت آزاد باشند مناسب است. و نوع یک لب برای کاربرد در مکان هایی که از یک سمت بسته هستند استفاده می شود. تنوع سایز این کانترتاپ نیز بالاست و در عرض های 60 الی 120 سانتی متر، طول 360 و410 و ضخامت های 5 و 7 سانتی متر در بازار عرضه می گردند.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت هارکس

ویژگی های صفحه کابینت نوا

کانترتاپ نوا با مغزی ام دی اف و روکش اچ پی ال دارای ویژگی هایی نظیر قابلیت ترمیم پذیری، کاملا ضد آب، مقاوم در تماس با رطوبت، مقاوم در برابر خراشیدگی است.

این کانترتاپ به دلیل استفاده از روکش اچ پی ال یا فرمیکا که نوعی روکش مصنوعی می باشد و با افزودن مواد مختلفی ویژگی های آن را بهبود داده اند دارای ویژگی های دیگری نظیر مقاومت در برابر حرارت تا دمای 180 درجه سانتی گراد، محافظت در برابر لکه و مواد لکه زا است.

ویژگی مهم دیگر این کانترتاپ استفاده از چسب لبه پایه حلال به جای پایه آب می باشد. این کار مانع نفوذ آب در ام دی اف می شود. بنابراین مقاومت بیشتری نسبت به ام دی اف معمولی موجود در بازار دارد که دلیل آن چسب لبه ای پایه تینر استفاده شده در آن است.

از ویژگی های دیگر،  روکش شدن آن به صورت دو رو می باشد که آن را مناسب کاربرد در جزیره آشپزخانه می کند.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت بتنی

تنوع طرح و رنگ صفحه کابینت نوا

ابن نوع صفحه در چهار گروه از A تا D دسته بندی می شود. کد های مختلفی در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار عرضه می گردد. این بازه وسیع از طرح و رنگ در این مقاله قابل پوشش نیست اما به راحتی می توانید کالیته رنگ آن را (شامل گروه بندی و کد های آن که به تصاویر اختصاص داده شده) با کمی جستجوی ساده پیدا کنید.

سخن آخر

استفاده از باکیفیت ترین برند های ام دی اف و روکش اچ پی ال ساخت ایتالیا در تولید برند نوا کیفیت بالا به آن داده است و از این رو بسیاری از طراحان به این برند علاقه مند هستند. از طرفی ویژگی های خوبی که دارد نظیر مقاومت در برابر خراش، نفوذ آب، حرارت و لکه ها و همچنین تنوع بالای طرح و رنگ آن منجر به افزایش محبوبیت آن بین مشتریان شده است. لازم به ذکر است که این نوا به دو صورت صفحه با روکش دو رو برای استفاده در میز و ورق جهت کاربرد در بین کابینتی در بازار عرضه می شود.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *