پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

سوپر مارکت کابینت چیست؟|کاربرد و طرح های جدید

سوپر مارکت کابینت

سوپر مارکت کابینت چیست؟|کاربرد و طرح های جدید

سوپر مارکت کابینت چیست؟|کاربرد و طرح های جدید

امروزه با رشد استفاده از طراحی های سبک مدرن در آشپزخانه ها، استفاده از سوپر مارکت یونیت رواج یافته است. شاید شما هم پس از برخورد با این نوع کابینت آشپزخانه سوالی که بالا تر مطرح کردیم، برایتان ایجاد شده باشد. برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا باید بدانید که یکی از مهم ترین عناصر تاثیر گذار بر دکوراسیون آشپزخانه کانتر ها هستندو اگر به نظم و آرایش مرتب وسایل آشپزخانه خود اهمیت می دهید؟ چه انتخابی بهتر از سوپری یونیت؟

در بازار کشورمان انواع مختلفی از سوپر مارکت کابینت یافت می شود که می توانند پاسخگوی انواع سلیقه ها و سبک ها باشد. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مختلفی در مورد سوپر مارکت کانتر را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

سوپر مارکت کابینت چیست؟

سوپر مارکت کابینت که با نام یونیت یخچالی هم شناخته می شود. نوعی کانتر است که مناسب نظم دادن و چینش مرتب مواد غذایی و وسایل آشپزخانه است. این نوع یونیت دسترسی شما را به وسایل آسان می کند و به شما این اجازه را می دهد که از حداکثر فضای استفاده نشده در کنار گوشه های آشپزخانه استفاده کنید.

سوپر مارکت کابینت چیست؟

کاربرد سوپر مارکت کابینت چیست؟

با افزایش سبک طراحی مدرن و مینیمالیستی و کوچک تر شدن فضای آشپزخانه ها استفاده از سوپر مارکت کانتر افزایش یافته است. دلیل آن هم کاربرد جالب این نوع کانتر است. سبد سوپری که به نام ریلی هم شناخته می شود امکان استفاده از حداکثر فضی موجود در حتی از فضاهایی که دسترسی زیادی ندارند به بهترین شکل ممکن برای نگهداری وسایل آشپزخانه استفاده نمایید.

انواع مدل های سوپر مارکت کابینت

سوپر مارکت یونیت انواع مختلفی دارد. که مرسوم ترین انواع آن شامل موارد زیر می شوند:

سوپر مارکت کنار یخچالی:

سبد سوپر مارکت کنار یخچالی معمولا به صورت عمودی یا استاده در مجاورت یخچال نصب می شود. این نوع دارای طبقات زیادی است که فضای ذخیره سازی زیادی را برای مواد غذایی مانند حبوبات، کنسرو ها، ماکارونی و سایر موادی که مناسب نگه داری در جای خشک و بدور از نور هستند فراهم می کند. ارتفاع این نوع می تواند تا 180 سانتی متر باشد که ابعاد بزرگی است و به راحتی فضای نگه داری زیادی در اختیارتان قرار خواهد داد.

سوپر مارکت کنار یخچالی

سوپر مارکت کنار گاز:

سوپر مارکت کنار گاز نسبت به نوع کنار یخچال که بالاتر بررسی کردیم کوچک تر است. با این حال می توان آن ها را طراحی کرد و در کنار گاز نصب کرد تا موادی همچون ادویه جات و روغن را در آن نگه داری کرد. این نوع یونیت به دلیل وارداتی بودن قیمت نسبتا بالایی دارند. اما می توان از نمونه های مشابه چوبی یا ام دی اف استفاده کرد.

سوپر مارکت کنار گاز

سوپر مارکت کابینت کنج

این نوع دارای دو طبقه است فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد و برای کانتر های کنج استفاده می شود. همچنین به سادگی و بودن خم شدن می توان به محتویات آن دسترسی داشت.

سوپر مارکت کنار گاز

سوپر مارکت مواد شوینده

این نوع سوپر مارکت عموما در زیر یونیت و یا نزدیک لباس شویی طراحی می شود. و از کناره ها و کف کابینت قابل نصب هستند و فضای کافی برای نگه داری و چینش راحت مواد شوینده را فراهم می کنند.

 

موارد دیگری هم از انواع سوپر مارکت یونیت نظیر سوپری پیاز و سیب زمینی، سطل زباله و قاشق چنگال نیز وجود دارند.

بررسی طرح های مختلف سوپر مارکت کابینت

سوپر مارکت یونیت که به عنوان فضای ذخیره سازی متحرک نیز شناخته می شوند دارای انواع طراحی های جالب و نو آورانه هستند در این قسمت چندین طرح زیبا و کاربردی را برایتان به نمایش گذاشته ایم.

همانطور که مشاهده کردید طراحی ها و ایده های جالبی برای سوپر مارکت کانتر وجود دارند که می توانید با توجه به ابعاد آشپزخانه تان و همچنین سلیقه و سبک طراحی مورد علاقتون آن ها را در خانه خود پیاده سازی کنید.

انواع سبد سوپر مارکت کابینت آشپزخانه

سبد های سوپر مارکت نیز انواع مختلفی دارند. این سبد ها دارای ریل هایی هستند که وظیفه حرکت دادن آن ها بر عهده این ریل ها است. با توجه به نوع قرار گیری این ریل ها به هنگام نصب این سبد ها  را به صورت سبد سوپر ریل وسط، سبد سوپر ریل پهلو و ریل کف نام گذاری کرده اند.

همچنین نوع سبد سوپر یخچالی هم وجود دارد که از نوع دو طرفه هستند که روی یونیت های با ارتفاع بلند به خوبی پیاده سازی می شوند در نوع یخچالی یک طرف روی درب یونیت و روی دیگر در داخل یونیت نصب می شود که فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

سبد های نوع ریل پهلو و کف مناسب نگه داری ادویه جات و مواد شوینده هستند و نوع ریل وسط هم به صورت چند طبقه ساخته می شوند که دارای یک ریل در پایین و یک ریل در بالا جهت آسان سازی دسترسی و بیرون آوردن سبد نصب می شوند.

انواع سبد سوپر مارکت کابینت آشپزخانه

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *