پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ صدفی توانسته با ارائه همه ی چیزهایی که یک آشپزخانه به آن نیاز دارد تبدیل به محصولی خارق العاده شود. در واقع کسانی که از این مدل در آشپزخانه ی خود بهره می برند، به دنبال آن هستند که با رعایت برخی موارد به ظاهر ساده در نهایت دکوراسیون خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند. اما کابینت ممبران رنگ صدفی مناسب چه آشپزخانه هایی هستند؟ سبک ها و مدل های آن کدامند و در کدام شکل بهترین نتیجه را نصیب ما می کنند؟ آیا می توانیم از فام های دیگری به عنوان مکمل استفاده کنیم؟ با توجه خصوصیات این محصول چه تزیینات و آکسسوری هایی را می توان به کار گرفت؟ ویژگی ها، مزایا و معایب کابینت ممبران رنگ صدفی چیست؟ در این مقاله پنجدری قصد دارد به این نکات و مواردی که مطرح شد بپردازد تا در نهایت شما با خیالی آسوده دیزاین آشپزخانه خود را با این محصول اجرا کنید. در ادامه همراه ما باشید.

کابینت ممبران رنگ صدفی برای چه آشپزخانه هایی مناسب است؟

 

کابینت ممبران رنگ صدفی مثل باقی محصولاتی که با این متریال ساخته می شود، به طور کلی مناسب سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک است و در واقع اگر قصد استفاده از مدل وکیوم چه با این طرح و چه طرح های دیگر دارید، بهترین انتخاب برای شما همین دو سبک است؛ یعنی آشپزخانه و دکور شما باید با یکی از این دو سبک یاد شده اجرا شده باشد تا یونیت های شما نیز با آن هماهنگ شود.

همچنین دقت داشته باشید که اگر به طور کلی قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه ی خود را داریدف سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک در فضاهای بزرگ اجرای خوبی دارند و برای محیط های کوچک انتخاب خوبی نیست.

طراحی آشپزخانه با کابینت ممبران رنگ صدفی

 

وقتی کابینت ممبران رنگ صدفی در آشپزخانه ی شماست، باید به دیگر نکات و قسمت ها هم توجه کنید تا در رسیدن به نتیجه دلخواه و مطلوب موفق بشوید، نقاط و قسمت های مختلفی در یک آشپزخانه هستند و که به هر کدام از آن ها جداگانه می پردازیم. نکته مثبت این متریال ها خنثی بودن آن ها است که، کار ما برای طراحی یکدست و هماهنگ بسیار راحت است.

کانترتاپ

کانترتاپ‌ ها از مهم ترین اجزای دکوراسیون آشپزخانه به شمار می روند و در کنار یونیت ها حضورشان برای یک دیزاین استاندارد لازم و ضروری است. برای وکیوم این طیف شما می توانید از انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی برای این قسمت استفاده کنید. البته در سنگ های طبیعی با محدودیت هایی مواجه می شوید که این مشکل در بیشتر محصولات مصنوعی وجود ندارد و دست شما برای انتخاب مدنظر خود تا حد زیادی بازخواهد بود. در اینجا می توانید صفحاتی با ظاهری روشن انتخاب کنید تا شفافیت یونیت های همخوانی داشته باشید یا اینکه اگر به دنبال یک ترکیب متضاد می توانید به سراغ مدل های تیره تر بروید.

 

جزیره

جزیره ها یکی از پرکاربردترین محصولات در آشپزخانه های امروزی به حساب می ‌آیند و در انواع دکوراسیون کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن انتخاب بسیاری از افراد هستند. بهترین انتخاب با توجه به نوع محصولی که دارید، اینست که جزیره شما همرنگ با آن باشد؛ چرا که در این صورت همخوانی و یکدستی دکور خود را رعایت کرده اید.

 

پرده آشپزخانه

پرده آشپزخانه از لوازمیست که هم ویژگی کاربردی دارد و هم جنبه های تزیینی و زیبایی آن را باید در نظر گرفت. با توجه به یونیتی که دارید می توانید انواع پرده های روشن یا تیره را انتخاب کیند. همچنین با توجه به کلاسیک یا نئوکلاسیک بودن سبک تان بهترین گزینه استفاده از انواع پرده های مدل سلطنتی است.

فرش

فرش نه تنها در پذیرایی یا اتاق خواب بلکه در آشپزخانه هم جایگاه خاص خود دارد. امروزه برای این قسمت از خانه نیز انواع مدل های فرش وجود دارد و کافیست با توجه سبک دکوراسیون و تم غالب آشپزخانه دست به انتخاب بزنید. فرش های تیره مثل قهوه ای یا مشکی انتخاب بسیار مناسبی است. به خاطر اینکه با وجود انواع چربی ها و کثیف شدن زود به زود وسایل و رفت و آمد زیادی که در آشپزخانه انجام می شود در نتیجه فرش شما نیز به سادگی در معرض آلودگی خواهد بود. با مدل های تیره این کثیفی ها کمتر به چشم می آید و نیاز به شست و شوی زود به زود ندارید.

سبک های کابینت وکیوم رنگ صدفی

ورق های این متریال را به سادگی می توان با دو سبک کلاسیک و نئوکلاسیک اجرا کرد و لذت داشتن دکوری با این دو سبک و ویژگی های آن ها را تجربه کرد. ورق های وکیوم جایگزین چوب در یونیت های سبک کلاسیک بودند و به مرور زمان استفاده از آن ها بیشتر و بیشتر شد و امروزه یکی از محبوب ترین متریال ها برای طراحی، ساخت و اجرای انواع یونیت های کلاسیک و نئوکلاسیک به شمار می روند.

کلاسیک

اگر شما به معماری و طراحی های باستانی و شاهانه علاقه زیادی دارید، می توانید از این مدل یونیت در این سبک استفاده کنید. هم متریال و هم فام خنثی این محصولات با ویژگی و استانداردهای سبک کلاسیک همخوانی زیادی دارد و می توانید آشپزخانه ی خود را تبدیل به یک قصر زیبا کنید.

نئوکلاسیک

چه می شود وقتی ما نمی خواهیم جزییات زیاد و پیچیدگی های یک کار کلاسیک را داشته باشیم و از طرفی سادگی و شکل کارهای مدرن نیز برای مان جالب نیست؟ در اینجا سبک های نئوکلاسیک بهترین راه حل برای هستند و می توان با تلفیق ویژگی های کلاسیک و مدرن به نتیجه دلخواه رسید.

توجه کنید هر دو سبک گفته شده برای فضاها و متراژهای بزرگ به کار می روند و در محیط های کوچک دکوراسیون شما را به هم ریخته و شلوغ نشان می دهد.

مزایای کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ صدفی از ویژگی های زیادی برخوردار است که مزایای آن به شمار می روند. همین مزایا چنین محصولی را تبدیل به یکی از محبوب ترین انتخاب ها می کند که البته کیفیت بالایی هم دارد. مهم ترین مزیت های این محصول عبارتند از:

شفافیت و درخشندگی

این طیف که هم خانواده سفید و از زیرمجموعه های آن است، که علاوه بر نمای دلباز و بانشاطی که به ما هدیه می کند، ویژگی دیگری هم دارد و آن این است که به اصطلاح هیچگاه از مد نمی افتد. همچنین آشپزخانه بدون نظافت و پاکیزگی برای ما ایرانی ها معنا ندارد. در نتیجه چنین انتخابی به شما کمک می کند تا کثیفی ها و لکه ها را خیلی زود ببینید و تمیز کنید.

نشاط و روحیه ی بالا

درخشندگی علاوه بر بزرگ تر جلوه دادن فضای آشپزخانه، در روحیه ی شما و سایر کسانی که با این مکان سر وکار دارند، تاثیر فراوانی دارد. اگر شما به دنبال این نشاط و هیجان هستید و از طرفی سادگی صرف و بیش از اندازه ی سفید را هم نمی خواهید، این گزینه حتما بهترین انتخاب برای شماست.

ترکیب شدن با دیگر رنگ ها

بسیاری از افراد امروزه دیگر از یک طیف واحد برای دکوراسیون خانه و لوازم مختلف آن استفاده نمی کنند و در این موارد به دنبال انتخاب هایی هستند که به سادگی با تم اصلی هماهنگ بشود و از طرفی زیبایی چشم نوازی هم داشته باشد. در این مورد هم با مشکلی در ترکیب با دیگر گزینه ها نخواهید داشت. می توانید آن را با مدل های مکملی مثل طلایی ترکیب کنید و یا حتی از گزینه هایی مثل مشکی هم کمک بگیرید.

معایب کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ صدفی با وجود داشتن مزایای زیادی که به آن ها اشاره کردیم، معایبی هم دارد که در دکوراسیون آشپزخانه باید به آن توجه داشت. البته معایب این محصول چندان هم چشمگیر نیستند و می توان با توجه به ویژگی های مثبتی که دارد، آن ها را نادیده گرفت. با توجه به درخشندگی و شفافیت آن، شما خیلی زود شاهد لکه های مختلف و گرد و روی محصول خود خواهید بود. بنابراین زود به زود و در فواصل زمانی کوتاه ناچارید آن را نظافت کنید.

نظافت کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ صدفی به دلیل روشنی و شفافیتی که دارد شما را وادار می کند که نسبت به تمیزکاری و نظافت آن حسایت بیشتری به خرج بدهید. برای این کار چند نکته را رعایت کنید:

اگر لکه ای روی یونیت شما ایجاد، بلافاصله به وسیله آب و مقداری کمی شوینده معمولی آن را پاک کنید. نکته مهم اینکه هرگز از شوینده های اسیدی و قوی استفاده نکنید؛ چرا که به محصول آسیب جدی وارد می کند.

با توجه به اینکه این محصول در سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک اجرا و این سبک ها هم با طراحی پیچیده و ظریفی ساخته می شوند، بهترین کار این است که قسمت هایی مثل تاج و درب ها و خطوط و نقش و نگارهای آن را زود به زود تمیز کنید تا گرد و غبار و چربی روی آن ماندگار نشود.

قیمت کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ صدفی مثل باقی یونیت ها از ابعاد استانداردی برخوردار است. در کنار این ابعاد، متریال، استفاده از فام های مکمل و سبک طراحی نیز در قیمت تمام شده ی کار شما موثر است. در ادامه جدولی از قیمت این محصول در شهرهای مختلف تقدیم شما عزیزان می شود:

نام شهرحداقل قیمتحداکثر قیمت
اهواز6,800,0008,000,000
اصفهان5,700,0008,000,000
تهران6,800,0008,000,000
تبریز5,500,0007,000,000
شیراز6,000,0007,500,000
قم6,000,0007,000,000
کرج5,800,0006,800,000
مشهد5,500,0007,500,000
توجه: قیمت ها براساس متراژ و به تومان می باشد.

سخن آخر

کابینت ممبران رنگ صدفی یک محصول ویژه است که زیبایی، کارآمدی و کیفیت را در آشپزخانه شما تضکین کرده است و کافی مواردی را در ارتباط با آن به کار بگیرید تا در نهایت دیزاین شما یک حالت رویایی و خیره کنند به خود بگیرد. با سبک های کلاسیک و نوئوکلاسیک و در اشپزخانه هایی با متراژ بالا این یونیت ها بسیار چشم نواز خواهد بود و تا مدت ها خیال شما را از داشتن طرحی دلپذیر که کهنه نمی شود، راحت می کند.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *