پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت های گلاس طرح دار (انواع+مزایا)

کابینت های گلاس طرح دار (انواع+مزایا)

کابینت های گلاس طرح دار (انواع+مزایا)

کابینت های گلاس طرح دار (انواع+مزایا)

کابینت های گلاس طرح دار یکی از جدیدترین دکوارسیون هایی است که شما می توانید برای خودتان بسازید. این ورق های طرح دار مظهری از زیبایی و پیچیدگی می باشند. کابینت های گلاس یکی از معروف ترین مدل ها برای دکوارسیون های مدرن می باشد که از سال های گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است. کابینت های گلاس طرح دار با داشتن طراحی های زیبا و منحصر به فرد در سالیان اخیر یکی از گزینه های محبوب و پر مخاطب برای کارفرما ها شده است. در ادامه همراه پنجدری باشید تا کابینت های گلاس طرح دار را از نظر مزیت ها و مدل های مختلف بررسی کنیم.

انواع کابینت های گلاس طرح دار

کابینت های گلاس طرح دار نوع ها و مدل های مختلفی دارد که همانطور میبینید ما در قسمت های بعدی چند نمونه از آن ها را آورده اییم ولی اگر بخواهیم چند مدل از آن را نام ببریم می توانیم به : سنگ گرانیت ، فلز ، چوب و گل اشاره کنیم. در ادامه هر کدام را با یک عکس برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

کابینت های گلاس طرح سنگ

الگو هایی که از روی سنگ هایی که در طبیعت وجود دارند همیشه باعث یک لذت در درون انسان ها می شود. یکی از انواع کابینت های گلاس طرح دار مدل طرح سنگ آن می باشد که بسیار منحصر به فرد است. این نوع بسیار ، زیبایی خاصی را به شما ارائه می دهند به شکلی که رگه های ظریف بر روی خود دارند تا نمای سنگ را به شما بدهد. این روکش می تواند به شما حس لوکس بودن را القا کند شما می توانید هم از آن در آشپزخانه و در عین حال در حمام و دستشویی خود استفاده کنید. همانطور که در عکس پایین می بینید محیط منحصر به فردی را می سازد.

کابینت های گلاس طرح سنگ

کابینت های گلاس طرح فلز

کسانی که به دنبال یک فضای به اصطلاح صنعتی هستند می توانند از این مدل از کابینت های گلاس طرح دار استفاده کنند. این نوع دارای دو نوع مات و براق است که بسته به نوع سلیقه خود می توانید آن را انتخاب نمایید. یکی از مزیت های آن حس مدرنیته ای است که به افراد می دهد. این نوع در آشپزخانه های کوچک بسیار پر طرفدار است و محیطی زیبا را می سازد. عکسی که در پایین می بینید کاملا نشان دهنده توضیحاتی که به شما داده اییم می باشد و آن ها را تایید می کند. یکی از جدید ترین دکوارسیون هایی که شما می نوانید برای خودتان درست کنید با استفاده از این طرح می باشد.

کابینت های گلاس طرح فلز

کابینت های گلاس طرح چوب

افرادی که دنبال یک محیط گرم برای خود هستند می توانند از کابینت های گلاس طرح دار چوبی استفاده نمایند. این نوع هماهنگی بین یک ظرافت مدرن و گذشته به وجود آورده است. نقش و نگار ها ، دانه ها و رگه های چوب بر روی روکش این متریال وجود دارد که منحصر به فرد بودن آن را نشان می دهد. در پایین عکسی از این مدل گذاشته شده است که به خوبی بتوانید آن را بشناسید و در صورتی که از آن خوشتان آمد برای خرید آن اقدام نمایید. این نوع بیشتر در مساحت های بزرگ اجرا می شود تا به خوبی آن را پر نشان بدهد.

کابینت های گلاس طرح چوب

کابینت های گلاس طرح گل

داشتن کابینتی که دارای نقاشی گل است جذابیت بسیار بالایی را دارد. این روکش ها بیشتر مورد توجه بانوان قرار می گیرد به این خاطر که بر روی خود دارای طرح های مختلف از گل های مختلف می باشد. شما از آن علاوه بر اینکه می توانید در آشپزخانه استفاده کنید می توانید در اتاق های خود نیز آن را بیاورید. یکی از مزیت های بزرگ کابینت های گلاس طرح دار گل دادن حس آرامش و راحتی به استفاده کننده آن می باشد. در پایین عکسی از آن گذاشته اییم که تا بهتر آن را بشناسید. بهترین جاهایی که می توانید از این مدل استفاده نمایید اتاق هامی باشند به این خاطر که محیطی پر از آرامش را می سازد.

مزایای استفاده از کابینت های گلاس طرح دار

هر کالا یا خدماتی باید یک سری مزایا داشته باشد تا مورد توجه و انتخاب قرار بگیرد، در ادامه مزایای استفاده از کابینت های گلاس طرح دار را برای شما آورده اییم تا آشنایی بیشتری را پیدا کنید:

  1. طرح های مختلف : داشتن مدل ها و نوع های مختلف باعث می شود در انتخاب آن چیزی که بیشتر به دردتان می خورد را انتخاب نمایید.
  2. تطبیق پذیری : این کابینت به دلیل اینکه طرح های مختلفی دارند به راحتی با دیگر دکوارسیون ها تطابق پیدا می کنند.
  3. مناسب برای همه محیط ها : در محیط های کوچک و بزرگ یا جاهایی که نور وجود دارد یا ندارد در هر صورت عملکرد چشم نوازی را دارد.
  4. نگهداری آسان : با تمیز نگه داشتن این متریال می توانید به راحتی آن را مانند روز اول داشته باشید فقط لازم به یک دستمال پارچه ای و مقداری آب است برای تمیز کاری.
  5. نورپردازی : به این دلیل که بیشتر از رنگ روشن استفاده می شود نورپرازی بسیار خوبی را به همراه خود دارد.

مزایای استفاده از کابینت های گلاس طرح دار

سخن آخر

کابینت های گلاس طرح دار از شکل های مختلفی تولید می شود که آن ها عبارتند از : جذابیت الهام گرفته از سنگ، لبه مدرن فلز، گرمای چوب یا زیبایی ظریف گل ها. زیبایی که این دکوارسیون برای آشپزخانه شما می سازد زیبا و شکیل است. شما می توانید با انتخاب طرح مورد نظر خود خانه ایی جذاب برای خود و خانوادتان بسازید.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *