پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت های گلاس سفید | جذاب و دوست داشتنی

کابینت های گلاس سفید

کابینت های گلاس سفید | جذاب و دوست داشتنی

کابینت های گلاس سفید | جذاب و دوست داشتنی

کابینت های گلاس سفید از تنها دکوارسیون هایی می باشد که توانایی ترکیب شدن با رنگ های مختلف را دارد و بسیار خوب آن را انجام می دهد. این مدل کابینت آشپزخانه طرفداران زیادی را از موقعی که وارد ایران شده است پیدا کرده از دلایل این محبوبیت هم می توانیم به : مقرون به صرفه بودن ، زییایی خیره کننده ، مناسب برای همه آشپزخانه ها و… اشاره کنیم. کابینت های گلاس سفید با رنگ های مثل بنفش ، طوسی ، مشکی ، طرح چوب و… نیز ترکیب می کنند تا زیبایی آن چند برابر شود. در ادامه همراه پنجدری باشید تا به صورت کامل تری به کابینت های گلاس سفید بپردازیم.

کابینت های گلاس سفید چیست؟

بهتر است اول کابینت های گلاس را برای شما توضیح بدهیم و بعد به سراغ جزئی تر شدن آن برویم. شرکت ای جی تی که در کشور ترکیه فعالیت خود را انچام می دهد این متریال در دهه 90 وارد ایران کرد و یکی از پر طرفدار ترین ها در همان سال های ابتدایی ورود به کشور شد. این متریال در برابر رطوبت و ضربه مقاومت خوبی دارد. کابینت های گلاس سفید نیز به همین صورت محبوبیت خود را پیدا کرد و از ترکیب های مختلف آن با دیگر رنگ ها یا متریال ها جایگاه مناسب تری را پیدا نمود. این نوع ظاهری تمیز را منعکس می کند.

کابینت های گلاس سفید چیست؟

کابینت های گلاس سفید برای چه آشپزخانه هایی مناسب است؟

این دکوارسیون هم در آشپزخانه های بزرگ و هم در آشپزخانه های کوچک قابل استفاده می باشد ولی بیشتر توصیه می شود در محیط های کوچک استفاده شود به این خاطر که به خوبی نور را منعکس می کند و محیط را از آن چیزی که هست بزرگ تر نشان می دهد. اگر می خواهید در آشپزخانه های بزرگ از آن استفاده نمایید می توانید از یک ترکیب خاص مثل سفید و طرح چوب و… استفاده نمایید تا آشپزخانه را خالی نشان ندهد. پس حتما حواستان به نکاتی که گفته شد باشد و از آن ها در انتخاب استفاده نمایید.

کابینت های گلاس سفید

انواع مدل کابینت های گلاس سفید

انواع مختلفی از کابینت های گلاس سفید وجود دارد که شما عزیزان می توانید آن ها را انتخاب نمایید. با داشتن یک طراح خوب می توان از مدل های مختلف آن استفاده نمود تا با دکوارسیون خانه شما جفت باشد. این مدل هایی که گفته شد همانطور که می بینید در پایین همه آن ها ذکر شده است و برای هر کدام هم توضیح مختصری داده اییم و هم عکسی برای شما عزیزان گذاشته اییم، پس همراه ما باشید.

کابینت های گلاس سفید طوسی

این مدل یکی از بهترین ترکیب هایی است که می توان در آشپزخانه استفاده نمود و از ایده آل ترین انتخاب ها است و حسی عمیقی را به شما القا می کند که تکرار شدنی نمی باشد. برای کسانی که به دنبال یک ظاهری ظریف و در عین حال متمایز هستند یک گزینه بسیار خوب می باشد. در سبک مدرن بهترین بازده را به شما می دهد و تطبیق پذیری بالایی را با فضا های مختلف دارد. نکته مهم این می باشد که بیشتر در آشپزخانه های بزرگ استفاده می شود تا محیط را هم روشن تر و هم پر تر نشان دهد. در ادامه برای شما یک عکس قرار می دهیم تا آشنایی بیشتری را با آن پیدا نمایید.

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت های گلاس سفید بنفش

یکی از ریسکی ترین انتخاب ایی که شما می توانید داشته باشید ترکیب این دو با یک دیگر می باشد به این خاطر که بنفش پر جنب و جوش  و سفید یک ایستایی خاصی را دارد استفاده همزمان این دو در آشپزخانه ای درست زیبایی بصری چشمگیری را ایجاد می کند. براق بودن بنفش نیز تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی این مدل دارد. در صورت داشتن جسارت کافی در استفاده از این نوع حس منحصر به فرد بودن و فردیت را می توانید در خود زنده نمایید. با آمیخته شدن این دو فام با یکدیگر می توان هم در آشپزخانه های کوچک و هم در محیط های بزرگ استفاده نمود. در ادامه برای شما یک عکس قرار می دهیم تا آشنایی بیشتری را با آن پیدا نمایید.

کابینت های گلاس سفید بنفش

کابینت های گلاس سفید مشکی

چنانچه دنبال یک تضاد هستید که ظاهری زیبا داشته باشید کابینت های گلاس سفید مشکی انتخاب بسیار خوبی برای شما می باشد. آمیختن این دو با یکدیگر جلوه ای چشمگیری ایجاد می شود و محیط را ارتقا می بخشد. روکش براق این دو باعث می شود یک آشپزخانه لوکس و لاکچری را برای خود داشته باشید. این مدل بیشتر در آشزخانه های بزرگ استفاده می شود به این خاطر که دارای رنگ مشکی است که محیط های کوچک را به صورت خفه نشان می دهد پس بهتر است در محیط های بزرگ تر استفاده شود. در ادامه برای شما یک عکس قرار می دهیم تا آشنایی بیشتری را با آن پیدا نمایید.

کابینت های گلاس سفید با طرح چوب

اگر دنبال یک نشان از طبیعت در دکوراسیون خود هستید گزینه مناسبی برای شما می باشد. گرمای رگه های چوب که در محیط باشد حس آرامش خاصی را برای خود دارید. با استفاده از این مدل هم معاصر و هم مدرن را در یک گزینه برای خود دارید. سفید مکمل خوبی در کنار طرح چوب است چون که ظاهری براق ، سیقلی و ارگانیک را به شما ارئه می دهد. از این نوع در محیط های بزرگ استفاده می شود زیرا جاهایی که از طرح چوب بهره برداری شود پر نشان می دهد. در ادامه برای شما یک عکس قرار می دهیم تا آشنایی بیشتری را با آن پیدا نمایید.

کابینت های گلاس سفید مشکی

کابینت های گلاس سفید صدفی

چنانچه در حال گشتن برای رنگی هستید که کمی از سفید جدا باشد و دارای ظرافت باشد سفید صدفی را به شما ارائه می دهیم. جذابیتی که این رنگ به دکوارسیون می دهد تکرار شدنی نمی باشد و براق بودن روکش این نکته چند برابر می شود. حس آرامش و راحتی که به شما ارئه می کند باعث لذت کسانی که از آن استفاده می کنند می شود. این مدل بیشتر در خانه های کوچک استفاده می شود تا مکان را بزرگ تر نشان دهد. در ادامه برای شما یک عکس قرار می دهیم تا آشنایی بیشتری را با آن پیدا نمایید.

کابینت های گلاس سفید نقره ای

این ترکیب ظاهری مجلل و پر زرق و برق می سازد. پوشش بسیار براق را با انعکاس نوری که دارد می توان تشخیص دارد. اگر می خواهید که کابینت های گلاس سفید شما ظاهری با تم فلزی پیدا کند استفاده از این مدل به شما پیشنهاد می شود. آشپزخانه های بزرگ یا کوچک برای این نوع فرقی ندارد و می توان از آن در هر دو محیط استفاده نمود. در ادامه برای شما یک عکس قرار می دهیم تا آشنایی بیشتری را با آن پیدا نمایید.

دستگیره کابینت های گلاس سفید

اگر می خواهید جزییات خاصی را به کابینت خود بدهید انتخاب دستگیره بسیار مهم می باشد و به شما کمک بزرگی می کند. دستگیره های خطی در این مدل بیشترین استفاده را دارند به این خاطر که مدرنیته ترین گزینه ها به شمار می روند.

دستگیره کابینت های گلاس سفید

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *