پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی

داشتن ترکیبی متضاد در کابینت ام دی اف سفید مشکی برای شما دکوراسیونی مثال زدنی و چشم نواز به ارمغان خواهد آورد که بدون تردید نگاه هر بیننده ای را به خودش خیره می کند. در واقع همه ی ما به طور کم و بیش قبول داریم که کابینت آشپزخانه به خودی خود چه جایگاهی در زندگی روزمره و دکوراسیون داخلی دارد و به همین دلیل در کنار حساسیت و وسواسی که برای انتخاب متریال آن و مدل و سبک ساختش به خرج می دهیم، به رنگی که در آن به کار خواهد رفت نیز توجه داریم. حالا برخلاف سال های چندان دور که گزینه های زیادی برای انتخاب نبود، انواع مدل ها با متریال های مختلف و رنگ های متنوع وجود دارد و نه تنها به صورت تک رنگ؛ بلکه با ترکیبی از رنگ ها نیز می توانید محصول مورد نظر خود را اجرا کنید. پنجدری در مقاله ی امروز به بررسی یک سازه با رنگ های ترکیبی خواهد پرداخت. این شما و این کابینت ام دی اف سفید مشکی.

تفاوت کابینت ام دی اف سفید مشکی در چیست؟

کابینت ام دی اف سفید مشکی

اگر از نظر متریال به کابینت ام دی اف سفید مشکی نگاه کنیم، خیلی ساده می فهمیم که ماده اصلی ساخت آن؛ یعنی همین ام دی اف در حال حاضر محبوب ترین متریال بازار است و به طور قطع یکی سر و گردن از سایر رقبا بالاتر می ایستد. حتی با وجود گزینه ای مشهور و دوست داشتنی به نام چوب. (دقت کنید که چوب امروزه در محصولات کلاسیک کاربرد دارد) اما بحث ما به متریال محدود نیست و اصل ماجرا در مورد رنگ سازه قابل بیان است. در واقع به همان اندازه که معیارهایی مثل قیمت، سبک، کیفیت متریال و… مهم است، عنصر رنگی نیز تعیین کننده می باشد. در همین نقطه به انواع رنگ های خنثی و فانتزی می رسیم که با توجه به سبک کار شما قابل اجرا هستند و البته رنگ های خنثی مثل سفید را در هر محصولی می توان اجرا کرد. این به دلیل برخورداری همزمان از دو رنگ محبوب ایرانیان می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها پیش روی شما قرار بگیرد. می شود به مدت طولانی و با هر میزان از ورودی نور به آشپزخانه از این مدل کابینت استفاده کرد.

مزایای کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی

حالا با توجه توضیحاتی که در مورد ترکیب رنگی کابینت ام دی اف سفید مشکی گفتیم؛ بد نیست به مزایای آن هم نگاهی بیاندازیم تا در صورتی که قصد اجرای آن را در خانه ی خود داریم، کار ساده تری داشته باشیم. این مزایا که بخش عمده از آن ها ناشی از ترکیب رنگی محصول هستند عبارتند از:

قابلیت اجرا در هر سبکی شامل مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک را دارد،

می توانید در هر متراژی از فضا آن را استفاده کنید. این مزیت به طور خاص در رنگ های تیره نیست و اگر در فضای کوچک از آن بهره بگیرید، محیط را کوچک تر از آن چه که هست نشان می دهد،

کابینت ام دی اف سفید مشکی

به دلیل خاصیت رنگ سفید و مشکی می توانید تا مدتی طولانی از آن استفاده کنید؛ چرا که این رنگ ها چشم را اذیت نمی کند، شما کابینتی دارید که رنگ سفید آن به قدری نیست که باعث دلزدگی بشود و از طرفی چون تنها از رنگ مشکی استفاده نکرده اید، باعث تیرگی و تاریکی فضا نمی شود،

اگر فضای آشپزخانه از نور کمی بهره می برد، می توانید بیشتر قسمت ها را به رنگ سفید اختصاص بدهید و در کنار مشکی را هم به کار ببرید،

کابینت ام دی اف سفید مشکی

به دلیل وجود همزمان دو رنگ، کثیفی ها کمتر به چشم می آید و به همین خاطر نظافت آسان تری دارد. البته متریال آن نیز با توجه به لایه ی نازکی از وینیل که دارد به سادگی با استفاده از یک دستمال یا اسفنج مرطوب هم تمیز می شود. همینطور در ادامه ی مزایایی که متریال این محصول برایش ایجاد می کند (به طور خاص در مقایسه با چوب) می توانیم مثلا از مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و تماس آب و همچنین استفاده از آن در مناطقی که آب و هوای مرطوب نام ببریم.

معایب کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کمتر دیده می شود کابینت ام دی اف سفید مشکی به علت این ترکیب رنگی دارای ایراد باشد؛ اما با توجه به خاطر متریالش می شود گفت معایبی هم دارد که باید به خراشیدگی در اثر برخورد اجسام تیز و همچنین مقاومت پایین در برابر گرما و حرارت اشاره نماییم.

کابینت ام دی اف سفید مشکی

بحث نور در کابینت ام دی اف سفید مشکی دارای جزییاتی است. اما در همین مورد هم باز به علت ترکیب دو رنگ کار چندان سختی ندارید. اگر شما از محصول و سازه ای استفاده کنید که به طور خالص از رنگ های روشن بهره می برد، در آن صورت نورپردازی چندان بحثی ندارد و همینطور اگر از رنگ های تیره به طور واحد استفاده کنید، باید فکری هم به حال نورپردازی نمایید تا کابینت و فضای آشپزخانه ی شما در تاریکی فرو نرود.

کابینت ام دی اف سفید مشکی

این موارد اما برای محصول مرود بررسی ما در این مقاله به گونه ی دیگری مطرح است. در صورتی که از رنگ سفید بیشتر استفاده می شود، برای نورپردازی نگرانی خاصی ندارید. می توان از نور طبیعی با کمک پنجره و پرده ها بهره کافی و وافی را برد و اگر نور طبیعی به اندازه کافی نبود، انواع لامپ ها در بازار وجود دارد و حتی لوسترها هم گزینه خوبی هستند که علاوه بر نور و روشنایی، زیبایی خاص خود را دارند.

کابینت ام دی اف سفید مشکی

اگر از رنگ مشکی در سازه خود بیشتر استفاده کرده اید، با انواع لامپ های مخفی و استفاده ی هوشمندانه از نور خورشید روشنایی فضا را تنظیم نمایید. استفاده ی هوشمندانه از نور طبیعی خورشید همانطور که گفتیم با توجه به موقعیت پنجره و انتخاب پرده ی مناسب قابل انجام است.

سخن آخر

در مقاله ی امروز پنجدی سعی کردیم در مورد ویژگی کابینت ام دی اف سفید مشکی و مزایایی که دارد، نکاتی را برای شما عزیزان برشمرد و همچنین به نورپردازی و وضعیتی که در بازار دارد هم اشاره شد. نورپردازی این محصول تحت تاثیر ترکیب رنگی آن کار جذابی است و به سهولت قابل انجام است و به علت وجود همزمان دو رنگ محبوب، مشتریان زیادی هم در بازار دارد.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *