پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

بازسازی ساختمان در تهران

بازسازی ساختمان در تهران

بازسازی ساختمان در تهران

بازسازی ساختمان در تهران

بازسازی ساختمان در تهران امروزه به این خاطر که خرید یک خانه جدید هزینه بالاتری دارد بسیار گزینه مطلوب از لحاظ اقتصادی است. بازسازی ساختمان تنها به معنای عوض کردن ظاهر آن نیست و بسته به سن ساختمان ها متغییر می باشد حتی ممکن است در بعضی موارد دیوار ها نیز تعویض شوند. بازسازی ساختمان در تهران توسط شرکت های مختلفی انجام می شود که پنجدری هم یکی از آن ها می باشد. در ادامه همراه پنجدری باشید تا در مورد هزینه و قیمت ، دلایل ، اصول و سوالات دیگر خود در مورد بازسازی ساختمان در تهران را توضیح بدهیم.

هزینه و قیمت بازسازی ساختمان در تهران

هزینه و قیمت بازسازی ساختمان در تهران به خیلی از موارد بستگی دارد که عبارتند از : متراژ ، مصالح (متاسفانه با بالا پایین شدن ارز قیمت مصالح ساختمانی نیز بالا پایین می شوند) و چه مکانی را می خواهید بازسازی کنید از عوامل تاثیر گذار قیمت هستند. البته باید گفت که بازسازی باعث می شود هزینه ای که انجام داده اید دوباره برگردد. در ادامه به صورت کلی یک لیست قیمت درست نموده ایم تا شما عزیزان با ارقام آشنایی پیدا کنید.

عوامل موثر بر قیمت بازسازی ساختمان

عوامل مختلفی بر روی قیمت تاثیر گذار هستند که این عبارتند از :

  1. کدام قسمت از ساختمان نیاز به بازسازی دارد
  • آشپزخانه
  • پذیرایی
  • اتاق خواب ها
  • سرویس بهداشتی
  • و…
  1. از چه سبکی برای دکوارسیون خود استفادهمی کنید
  • کلاسیک
  • نئوکلاسیک
  • مدرن
  1. از چه متریالی برای بازسازی استفاده می کنید

هر چه متریال کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد برای مثال اگر از کابینت چوبی استفاده نمایید قطعا هزینه ها بالاتر می رود.

دلایل بازسازی ساختمان در تهران

برای بازسازی دلیل های مختلفی وجود دارد ولی می توان به موارد زیر از دلایل اصلی برشمارد :

یکی از دلایل این است که با مرور زمان و رطویت بالا در کشورمان بر روی دیوار ها گچ ها حباب حباب می شوند. این مورد باعث می شود که تقریبا هر چند سال برای ترمیم آن مبلغی را پرداخت می کنیم.

از دیگر دلایل می توانیم به ترک خوردگی دیوار ها اشاره کنیم. کشورمان به این خاطر که بر روی گسل های مختلفی می باشد ممکن است زمین با نشست و فرورفتگی دچار شود.

یکی دیگر از دلایل فرسودگی های اتصالات و سیم کشی های درون ساختمان است که باعث بازسازی می شوند.

گاهی مواقع نیز سازه استحکام خود را از دست داده است و نیاز به این است که کاملا از زیربنا ترمیم شود که یکی از گران ترین ها می باشد.

به صورت خلاثه وار به این شکل می شود:

  1. ترمیم و رفع مشکلات
  2. عمر زیاد سازه
  3. تعییر کاربری
  4. بازتر کردن فضا
  5. ساخت دکوارسیون زیبا

المان های مهم در بازسازی ساختمان

المان های مختلفی هستند که نیاز به ترمیم دارند ولی المان های مهم عبارتند از: سقف ، دیوار، کف ، لابی و نما. این چهار مورد هر کدام در بازسازی ساختمان المان های مهم به شما می روند.

مزایای بازسازی ساختمان

  1. ساختمان را از حالت قدیمی خود خارج می کند و یک حالت جدید و شیک به آن می دهد.
  2. ارزش سازه را افزایش می دهد.
  3. از آسیب های بیشتر به زیرساخت ها جلوگیری می شود.
  4. خرید و فروش آسان تر
  5. دکوارسیون مدنظر خود را می توانید پیاده کنید.

مدت زمان بازسازی ساختمان در تهران

بسته به نوع بازسازی و شکل آن زمان را نمی توان مشخص نمود. اگر تغییر ها کوچک باشند یک تا 5 ماه به طول می انجامد اگر هم تغییر ها بزرگ باشند مدت زمان افزایش می یابد.

آیا برای بازسازی ساختمان نیاز به مجوز است؟

چنانچه بازسازی به شکلی باشد که به تخریب کلبی سازه ها و دیوار های بیرونی باشد و مواردی که با مربوط به ضوابط شهرسازی می شوند نیاز به مجوز دارند. در غیر این صورت نیازی به مجوز ندارید.

وقوع حادثه در هنگام بازسازی ساختمان جبران خسارت چگونه می باشد؟

این مورد باید در قرار داد ذکر شوند چنانچه اینگونه نباشد اگر مقصر پیمانکار باشد خسارت را خود شخص مقصر می پردازد ولی اگر به این شکل نباشد به صورت توافقی باید خسارت پرداخت شود.

بازسازی ساختمان قدیمی در تهران

در تهران ساختمان هایی پیدا می شود که بیش از دو دهه از سال ساخت آن ها گذشته باشد. برای بازسازی اینگونه خانه ها هزینه ها بیشتر می شود و همچنین کمی سخت تر از خانه های معمولی می باشد. بازسازی ساختما قدیمی در تهران باعث افزایش ارزش ملک مورد نظر می شود و این باعث فروش بهتر در سال های آینده نیز می شود. برای اینکه بدانید آیا منزل قدیمی شما ارزش دوباره سرپا شدن را دارد یا خیر می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *