پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

می توانید با انتخاب کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو به عنوان یک انسان با سلیقه ای خاص مطرح شوید. جایی که علاوه بر انتخاب متریال خوشنام و با کیفیت از رنگی خاص و چشم نواز نیز استفاده می کنید که نگاه همه را به خود خیره می نماید. اهمیت انتخاب چنین مدلی از کابینت با این رنگ؛ بیشتر از اینکه به سلیقه ی ما مربوط باشد، به اهمیت آشپزخانه و کابینت آشپزخانه باز می گردد که خودش وسواس زیادی در این مورد برای ما ایجاد می کند. در این مقاله پنجدری قصد دارد این بار نکات جالب و مهم را درباره کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو به شما بگوید. همراه ما باشید.

چرا کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو خاص است؟

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

انتخاب کابینت های گلاس کاپوچینو برای دکوراسیون آشپزخانه از دو جهت می تواند برای ما یک تصمیم خوب و کاری جذاب باشد. هم از نظر متریال و هم از نظر رنگ. در واقع اگر به دنبال محصولی هستید که در متریال و در رنگ خاص و یکه تاز باشد، پیشنهاد خارق العاده برای شما همین محصول است. در ادامه اجازه بدهید تا این دو ویژگی حیرت انگیز آن را با هم بررسی کنیم.


بیشتر بدانید:کابینت های گلاس سفید مشکی(تناقضی جذاب)

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

های گلاس طی چند سال اخیر به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین محصولات بازار کشورمان تبدیل شده است. این متریال با مغزی ام دی اف و روکش پلی گلاس سازنده ی کابینت هایی به همین نام است و که می توان از مهم ترین نشانه ها و خصوصیت های آن را درخشش و براق بودنش را نام برد که باعث چشم گیر شدن و محبوبیتش می شود. در حال حاضر این محصول و انواع خارجی و ایرانی آن در دسترس مشتریان است. البته این نکته را در یاد داشته باشید که مدل ها و برندهای خارجی به دلایلی همچون تحریم ها و تولید داخلی چند سالی می شود که وارد نمی شوند و به همین علت نمونه های وارداتی به شدت کمیاب و صد البته گران قیمت هستند. اما به ادامه بحث این ورق ها بپردازیم. اولین بار چنین متریالی از کشور ترکیه به ایران وارد شد. خود محصولات ترک نیز مطابق استانداردهای اروپایی بودند و این موضوع به علت واردات ام دی اف های های گلاس از کشورهایی مثل لهستان بود. از این رو معروف ترین برندهای این متریال مربوط به ترکیه و شرکت هایی مانند ای جی تی، یلدیز و ایشیک می باشد. بعد از تحریم و سختی و عدم واردات انواع خارجی، با استفاده از ورق های واناچای محصول جنوب شرق آسیا؛ های گلاس ایرانی تولید شد و تا امروز نیز ادامه دارد.


بیشتر بدانید:کابینت هایگلاس ترک

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

اما در کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو به جز متریال خاص؛ با رنگی دیدنی و ویژه هم روبرو هستیم. این رنگ از ترکیب رنگ دانه های قهوه ای و رنگ سفید تولید می شود و به همین علت می توانیم آن را رنگی خنثی و شفاف بدانیم که باعث پرکاربرد بودنش در دکوراسیون داخلی و اجزای مختلف آن می شود. قرار گرفتن بین دو رنگ قهوه ای و سفید باعث مناسب بودن در سبک کلاسیک و نئوکلاسیک می گردد و از طرفی به علت درخشندگی متریال و رنگ می توان از آن در سبک دکوراسیون مدرن و فضاهای کوچک بهره گرفت. به عبارت ساده تر، رنگ کاپوچینو مرزی میان رنگ های تیره و روشن است و می تواند گزینه ای مناسب برای کسانی باشد که به هر دو نوع رنگ های تیره و روشن علاقه مند هستند و می خواهند همزمان آن ها را در دکور خود داشته باشند.


بیشتر بدانید:قیمت کابینت های گلاس

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

نکات مهم در مورد کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

در مورد کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو می توانید برای هر چه بهتر شدن دکوراسیون آشپزخانه ی خودتان نکاتی را رعایت کنید که در نهایت بالاترین میزان کیفیت و زیبایی را تجربه نمایید. این نکات در واقع پاسخ به این سوال است که کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو را چطور با باقی اجرای دکور آشپزخانه هماهنگ و به اصطلاح ست کنیم؟

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

برای پاسخ به سوال بالا بهتر است بر روی ترکیب رنگ های گوناگون با هم تمرکز کنید. برای مثال بهتر است رنگ مبلمان یا فرش اشپزخانه را تیره تر انتخاب کنید تا علاوه بر اینکه لکه ها و کثیفی ها را چندان نشان ندهد، با کابینت های گلاس کاپوچینوی شما هماهنگ باشد. از طرفی رنگ پرده را از میان انواع رنگ های روشن انتخاب کنید؛ چرا که باید برای روشنایی و درخشندگی محیط آشپزخانه از پرده هایی با رنگ روشن بهره گرفت.


بیشتر بدانید:مدل جدید کابینت های گلاس (توضیحات + عکس)

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

صفحه کابینت خودتان را می توانید با رنگ مشکی سفارش بدهید. برای دستگیره ها نیز به سراغ رنگ قهوه ای بروید. با استفاده رنگ های مکملی که گفتیم؛ علاوه بر دستیابی به ترکیب و دکوراسیونی فوق العاده، آشپزخانه ای با حضور رنگ های متنوع و روحیه بخش خواهید داشت. البته اگر کابینت شما از نوع مدرن بدون دستگیره نباشد.

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

از نورپردازی در محیط آشپزخانه نیز غافل نشوید. حتی با وجود درخشان و شفاف بودن کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو؛ در یک محیط کم نور نمی توان انتظار داشت که چندان به چشم بیاید. اما برای بهره بردن از نور خورشید، به عنوان مثال می توانید از پرده های حریر استفاده نمایید و یا مدل های رومن و شیلدرول را انتخاب کنید تا نور آفتاب فضای شما را در بر بگیرد. اینجاست که کابینت های گلاس کاپوچینو به استقبال آن می آید و متریال براقش مثل الماسی در دکور شما می درخشد. اگر هم از نور طبیعی بهره ای ندارید، با استفاده از انواع لامپ ها و لوسترها، روشنایی فضا را برای درخشش محصول خود تامین کنید. لامپ های مخفی را در سبک مدرن بهتر می شود به کار گرفت و لوسترها نیز به شدت برای طراحی های کلاسیک کاربرد دارند.


بیشتر بدانید:کابینت سفید مشکی، ترکیبی شگفت انگیز

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

سخن آخر

می توان با جرات کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو را یکی از محبوب ترین مدل های این نوع محصول با کد رنگی ویژه دانست که با جلب نظر مشتریان، گوی سبقت را از دیگر رقبای قدرتمندش با رنگ ها دیگر، ربوده است. در این مقاله علاوه بر صحبت درباره ی تاریخچه متریال این سازه و کم کیف آن، به نقش  و قابلیت های رنگ خاص کاپوچینو نیز پرداختیم و نشان دادیم که این رنگ خاص اگر با ترکیب دیگر رنگ ها در اجزایی مثل مبلمان آشپزخانه، پرده، و صفحه کابینت و نیز توجه به نورپردازی همراه شود، دکوراسیونی ویژه و برازنده را برای شما می سازد.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *