پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

اجرا، خدمات و قیمت صفحه کابینت کورین در تهران

اجرا، خدمات و قیمت صفحه کابینت کورین در تهران

اجرا، خدمات و قیمت صفحه کابینت کورین در تهران

اجرا، خدمات و قیمت صفحه کابینت کورین در تهران

اجرا، خدمات و قیمت صفحه کابینت کورین در تهران موضوع امروز مقاله ما است. رقابت شدیدی که در این زمینه در پایتخت کشورمان وجود دارد باعث شده تا انتخاب یک استاد کار ارائه دهنده خدمات با کیفیت و در عین حال اجرای بی نقص و هزینه ای منصفانه کاری دشوار باشد. تیم پنجدری در این مطلب سعی کرده تا موارد مهمی که از جمله ویژگی های یک استاد کار حرفه ای و همچنین اطلاعات مناسبی در مورد قیمت و نحوه اجرای اصولی صفحه کابینت کورین در تهران و همچنین خدماتی که باید انتظار داشته باشید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در ضمن شما می توانید توسط شماره تلفن هایی که در بالای وبسایت درج شده اند با تیم پنجدری در ارتباط باشید. مشاورین ما به صورت شبانه روزی، حتی در روز های تعطیل پاسخ گوی تمام سوالات مشتریان عزیز هستند.

قیمت صفحه کابینت کورین در تهران

همواره یکی از مهم ترین فاکتور هایی که مشتریان عزیز در هنگام انتخاب یک کانترتاپ به آن توجه می کنند قیمت آن است. قیمت کانترتاپ کورین در تهران موجود در بازار با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. ممکن است برایتان این سوال مطرح شود که چه فاکتور هایی بر قیمت آن تاثیر گذار هستند. ما در ادامه علاوه بر اینکه یک بازه قیمتی در سال 1402 در اختیارتان قرار می دهیم، تمام این عوامل را برایتان تک به تک شرح خواهیم داد.

کاملا واضح است که محصولات وارداتی قیمت ثابتی ندارند و نوسانات قیمتی آن ها کاملا در گرو قیمت روز ارز در کشورمان است. علاوه بر این مورد، تعداد زیادی عامل دیگر بر قیمت این متریال تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می توان به شرکت تولید کننده، طرح و رنگ، ابعاد و اندازه و محلی که خریداری می کنید اشاره کرد.

کورین های موجود در بازار عموما به دو دسته خارجی و ایرانی تقسیم می شوندو مدل های خارجی از کیفیت بالاتری برخوردارند. البته این حرف ما بدین منظور نیست که سنگی تولید شده توسط تولید کنندگان عزیز کشور خودمان کاملا بی فایده و بی کیفیت هستند. اتفاقا اختلاف سطح عملکرد آن ها خارجی و ایرانی انقدر ها هم فاحش نیست. به هر حال شما می توانید بازه قیمتی انواع آن ها را در زیرمشاهده کنید.

  • قیمت 1 متر از تولید داخل در زمان نوشتن این مقاله در بازه 3 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان است.
  • 1 متر تولید شرکت خارجی نیز در بازه قیمتی 4 میلیون و 500 هزار تومان تا 6 میلیون تومان در بازار می توانید تهیه کنید.

توجه داشته باشید این قیمت های ارائه شده با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان دارای نوسانات زیادی هستند و این ارقام تنها در زمان نوشتن این مطلب صحت دارند و به مرور زمان ممکن است تغییراتی را متحمل شوند. بنابراین به هنگام خرید حتما به این موارد دقت کنید.

ارائه خدمات صفحه کابینت کورین در تهران

معمولا خدماتی که می توانید از استاد کار ها قبل و بعد اجرای کار انتظار داشته باشید شامل موارد زیر خواهد بود:

پولیش کاری به صورت دوره ای

ترمیم و تمیزکاری کانترتاپ در هر زمان به خواست مشتری

پاسخ گویی و پشتیبانی شبانه روزی در صورت بروز هر گونه مشکل

تیم اجرایی مجرب و با تجربه که حین و بعد از انجام کار همراه شما باشند.

نحوه اجرای صفحه کابینت کورین در تهران

یکی از مهم ترین مسائل برای هر مشتری انتخاب استاد کار ماهر و مجرب در زمینه نصب صفحه کابینت است. از آن جا که تجربه و دقت استاد کار رابطه ای مستقیم با کیفیت و عملکرد صفحه انتخابی شما خواهد داشت، در این بخش بخش ما به ویژگی های مهم یک کابینت ساز و همچنین نحوه اجرای این کانترتاپ توسط استاد کار های تهران پرداخته ایم.

مهم ترین ویژگی هایی که در یک اجرا کننده ایده آل باید به دنبال آن بگردید شامل موارد زیر است:

  • تجربه اجرا ی کار با بهترین کیفیت
  • تحویل در کمترین زمان ممکن
  • پشتیبانی و پاسخگویی به موقع به کارفرما حین انجام کار
  • مسئولیت پذیر، وقت شناس و قابل اعتماد بودن

اصولا اجرای صفحه کابینت کورین در تهران اینگونه است که پس از نصب کابینت زمینی (یونیت) ابتدا اندازه گیری توسط استاد کار صورت می گیرد. پس از انتخاب رنگ توسط مشتری متریال انتخاب شده و در کارگاه توسط ابزار مخصوص برش در ابعاد مناسب برش داده می شود. اگر نیاز به ابزار خاصی باشد قبل از نصب ابزار زده می شود. سپس یک زیر سازی از جنس ام دی اف توسط چسب به سنگ متصل شده و برای نصب به وسیله پیچ روی یونیت آماده می شود. در ضمن در اجرای این نوع کانترتاپ معمولا دو مرحله پولیش کاری دارد. یک مرحله قبل نصب و مرحله دوم پس از نصب روی یونیت انجام می شود.

سخن آخر

در این مقاله ما در رابطه با اجرا، خدمات و قیمت صفحه کابینت کورین در تهران صحبت کردیم. اجرای یک کانترتاپ توسط استاد کار با تجربه ارتباط مستقیمی با کیفیت محصول نهایی دارد. تیم پنجدری متشکل از نصاب ها و استاد کار های بسیار حرفه ای است که با حداکثر دقت و در کمترین زمان ممکن کار را به شما مشتریان عزیز مقیم پایتخت تحویل خواهند داد.

مشاورین ما به صورت شبانه روزی پاسخ گوی تمام سوالات و نیاز های شما به صورت رایگان هستند. شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق پیج اینستاگرام ما سفارشات و نیاز های خود را با ما در میان بگذارید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما سپاس گذاریم.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *