پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

اجرا و خدمات صفحه کابینت در تهران

صفحه کابینت در تهران

اجرا و خدمات صفحه کابینت در تهران

اجرا و خدمات صفحه کابینت در تهران

صفحه کابینت در تهران موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. امروزه با رفت آمد زیادی که به آشپزخانه داریم با کابینت ها برخورد زیادی داریم و بیشتر از این ها با صفحاتی که بر روی یونیت زمینی قرار می گیرد برخورد داریم. اجرا و خدمات صفحه کابینت دقیقا جایی است که ما بر روی آن ظرف هایمان را برای صرف غذا می گذاریم یا برای غذا درست کردن از آن استفاده می نماییم. پیدا کردن صفحه کابینت در تهران با شرکت های مختلفی که امروزه وجود دارد کار بسیار ساده تری نسبت به گذشته شده است ولی انتخاب بهترین شرکت در میان آن ها کاری ساخت. در ادامه همراه پنجدری باشید تا به صفحه کابینت در تهران، بورس ، قیمت و انواع آن به شما اطلاعات مورد نیاز را بدهیم.

بورس صفحه کابینت در تهران

بورس صفحه کابینت در تهران جای مشخصی مانند کابینت ندارد و بیشتر به صورت اینترنتی خرید و فروش می شود. اگر می خواهید بدانید تولید کنندگان این صفحات در کدام منطقه از ایران هستند باید بگویم که :شرکت های بزرگی در استان های خراسان رضوی ، اصفهان قرار داند که تولید کننده سنگ های مختلفی هستند در ادامه به شما انواع صفحه کابینت و همچنین برند های معروف را خدمت شما عرض می نماییم.

قیمت انواع صفحه کابینت در تهران

یکی از مزیت های صفحه کابینت در تهران این است که انواع مختلفی از آن وجود دارد و دارای قیمت های مختلف نیز هستند در ادامه قیمت هر کدام را برای شما بازگو می کنیم:

کورین 3.000.000 تا 7.000.000 تومان

کوارتز 5.000.000 تا 10.000.000 تومان

سنگ طبیعی 7.000.000 تا 10.000.000 تومان

اس پی ال 10.000.000 تا 15.000.000 تومان

سرامیک 15.000.000 تا … تومان (بسیار کم در بازار پیدا می شود و به هیمن دلیل قیمت بالایی دارد)

قیمت هایی که در بالا گفته شد هر متر می باشد.

بهترین برند های صفحه کابینت در تهران

خوشبخانه به این دلیل که تهران پایتخت است همه برند ها در آن پیدا می شود.

برای کورین برند های ال جی و سامسونگ بسیار مورد توجه هستند.

کوارتز نیز برند های سایلستون ، توتم ، سزاراستون و ام اس ای معروف ترین ها هستند.

برای سرامیک شرکت راک، زیگما و پالرمو خود را نمایان کرده اند.

اس پی ال هم که شناخته شده است در واقع اسم یک برند است که اسمش بر روی محصولش گذاشته شده.

انواع صفحه کابینت

خب صفحه کابینت ها به سه دسته تقسیم می شوند که به : 1. شرکتی 2. مصنوعی  3.طبیعی شناخته شده اند.

  1. شرکتی

صفحات شرکنی از ام دی اف ساخته می شوند. این صفحات دارای قیمتی خوب در کنار کیفیت مناسب هستند و بسیار برای کسانی که بودجه کمی دارند گزینه مناسبی است. برای ساخت این محصول از چندین ام دی اف استفاده می کنند که تعداد آن بسته به ضخامتش است. این محصول با ضخامت های 3، 5 و 7 سانتی متر تولید می شود. بعد از اینکه ام دی اف ها بر روی همدیگر قرار گرفتند یک روکش که معمولا اچ پی ال است بر روی آن ها کشیده می شود.

  1. مصنوعی

این صفحات در سالیان اخیر بسیار پرکاربرد شدند و طرفداران زیادی را پیدا کردند. در پایین انواع آن را برای شما نام می بریم و توضیح مختصری برایش می دهیم.

  • کورین

کورین یکی از اولین صفحه کابینت هایی است که وارد ایران شد و در همان اول طرفداران زیادی را پیدا کرد. یکی از دلیل های محبوبیت آن در اوایل ورود این بود که نجاران و ام دی اف کاران به سادگی می توانستند آن را برش بزنند. این محصول از 5 درصد سبلیس و در مابقی از رزین تشکیل شده است.

  • کوارتز

از دیگر سنگ های مصنوعی محبوب که در بازار ایران بسیار زیاد پیدا می شود کوارتز است. این محصول خود را با ویژگی های خاصی که داشت در میان مردم محوبیت کسب کرد از سری ویژگی های کوارتز عبارتند از : مقاومت بالا در برابر ضربه و آب ، تنوع رنگی بالا و… . برای ساخت این متریال از 92درصد سیلیس و در 8 درصد باقی مانده از موادی مثل : دانه رنگی ، صدف و آیینه استفاده می شود.

  • سرامیکی

از این صفحات در ضخامت 12 میلی متر برای کانتر استفاده می شود. این کانتر ها بعد از مدتی تولیدشان در ایران متوقف شد و در بازار بسیار کم پیدا می شوند که یکی از دلایل بالا بودن قیمت آن است. از مزیت های بسیار مهم این کانتر زیبایی آن است.

  • اس پی ال

اس پی ال از دیگر سنگ های مصنوعی است که در ایران محبویت دارد. این متریال از اچ پی ال فشرده ساخته می شود و دارای تنوع رنگی و طرحی بسیار بالا می باشد. از مهم ترین مزیت های این متریال می توانیم به : مقاومت بالا در برابر فشار و ضد آتش بودن اشاره کنیم.

  • مارمونایت

مارمونایت از دو سنگ معروف کوارتز و کورین ساخته می شود. این متریال 12 میلی متر ضخامت دارد که 11 میلی متر آن کورین و 1 میلی متر روی آن کوارتز است. همین روش ساخت باعث می شود در ابزار خوری به مشکل بخورد. تنوع رنگی بالا از مزیت های این محصول به شمار می رود.

  1. طبیعی

اگر زمانی دنبال یک متریال طبیعی در خانه خود و دارای بودجه زیاد هستید سنگ های طبیعی برای شما بهترین گزینه هستند. این صفحات به سه نوع تقسیم می شوند که در زیر هر کدام را توضیح داده ایم :

  • مرمریت

مرمریت به دلیل داشتن تنوع رنگی زیاد طرفداران زیادی را دارد. این سنگ به دلیل قیمت پایین تر نسبت به دیگر هم نوع های خود شناخته شده تر است ولی باید بدانید که این متریال نسبت به مایعات واکنش زیاد خوبی ندارد حتی آب نیز بر روی آن لکه می اندازد و قابل پاک شدن نمی باشد.

  • کوارتزیت

یکی از گران ترین صفحه کابینت های موجود در بازار صفحات این خانواده هستند. یکی از جذاب ترین ویژگی های این متریال طبیعی این است که نور را از خود عبور می دهد که یک عمر منحصر به فرد است. با این ویژگی می توان در زیر آن نور کار گذاشت و لذت بیشتری را از دکوارسیون برد.

  • گرانیت

این صفحه نسبت به مرمریت تنوع رنگی کمتری دارد ولی از مقاوم ترین سنگ های موجود در دنیا هستند ، در برابر آب و ضربه بسیار خوب عمل می کند و هیچ مشکلی با آن ها ندارد. یک افکار اشتباه در رابطه با این متریال وجود دارد آن هم این است که از خود امواج تولید می کند که این یک فکر کاملا اشتباه می باشد.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *