پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران

تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران

تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران

تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران

تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران در چیست ؟ سوالی است که قرار است در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شود. برای اینکه بهتر درک کنیم تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران بهتر است در مرحله اول کابینت نئوکلاسیک و بعد کابینت ممبران را بشناسیم و در مرحله دوم تفاوت آن ها را توضیح بدهیم. شما در ادامه به صورت کامل می توانید تفاوت ها را بفهمید و آن ها را از میان یکدیگر تشخیص بدهید پس در ادامه همراه پنجدری باشید تا در مورد موضوع تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

خب همانطور که در بالا گفتیم می خواهیم تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران را در دو مرحله به شما توضیح بدهیم که به شکل زیر می باشد:

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

نئوکلاسیک در واقع یک نوع سبک می باشد سبکی که دقیقا در میان کلاسیک و مدرن قرار دارد حال این یعنی چه ؟ به این معناست که این سبک از لحاظ ظاهر به کلاسیک شباهت زیادی دارد ولی از لحاظ کاربردی بودن کاملا به مدرن کشیده شده است. این نوع دکوارسیون در قرون 18 و 19 میلادی در اروپا طرفداران زیادی را پیدا کردن. یکی از دلایلی که این سبک به وجود آمد رقابت طولانی و خسته کننده سبک مدرن و کلاسیک با یکدیگر بوده است.

اگر بخواهیم از ویژگی های دیگر این دکوراسیون منزل به شما عزیزان بگوییم می توانیم به : ظرافت بسیار بالا در طراحی ، ظاهری بسیار لوکس و لاکچری ، رنگ های متنوع و مناسب برای انواع آشپزخانه ها اشاره کنیم.

کابینت نئوکلاسیک

البته این نکته را باید اضافه کنیم که این سبک از متریال های مختلفی می تواند ساخته شود که برخی از آن ها عبارتند از: پولیشی ، چوبی و… .

ویژگی ها:

  1. می توانید نوع کابینت را انتخاب کنید.
  2. تنوع بالایی در رنگ دارد.
  3. در آشپزخانه های مختلف می تواند استفاده شود.
  4. و…

کابینت ممبران چیست؟

ممبران در وافع یک نوع روکش است که بر روی ام دی اف کشیده می شود ، این روکش نوعی pvc یا همان پلاستیک می باشد. برای ساخت این کابینت ها باید روکش را به ورق های ام دی اف ، چوب یا نئوپان با استفاده از چسب و دستگاه وکیوم به یک دیگر متصل کنیم. البته طرح هایی که بر روی آن ها می بینید با دستگاهی با نام cnc  اجرا می شود.

این متریال بیشتر در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و از گران ترین نوع دکوارسیون هایی است که شما می توانید در آشپزخانه خود استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این متریال در سبک نئوکلاسیک نیز استتفاده می شود و می توان از آن بهره برد.

کابینت ممبران

ویژگی ها:

  1. دارای قیمت مقرون به صرفه نسبت به دیگر ماده ها می باشد.
  2. در برابر آب و رطوبت مقاومت خوبی دارد.
  3. در سبک های متفاوت می تواند استفاده شود.
  4. تنوع رنگی بسیار بالایی دارد.
  5. و…

تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران در چیست؟

اگر قسمت های بالایی را خوانده باشید کاملا به تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران پی برده ایید و نیازی به توضیح آن چنانی نیست ولی برای اینکه درک بهتری را از تفاوت آن ها پیدا کنیم باید بگوییم که :

تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران

نئوکلاسیک یک سبک است و ممبران یک نوع کابینت (در اصل یک نوع روکش). به شکلی هستند که نمی توان آن ها را مقایسه کرد و گفت کدام بهتر است به این خاطر که در یک دسته بندی نیستند. بارز ترین تفاوت آن ها در واقع همین دسته بندی آن ها می باشد.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *