پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

صفحه کابینت آبنوس

صفحه کابینت آبنوس

صفحه کابینت آبنوس

صفحه کابینت آبنوس

بازار حال حاضر با وجود محصولاتی مثل صفحه کابینت آبنوس به قدری متنوع شده است که شما قدرت انتخاب زیادی دارید و با توجه به معیارهایی همچون سلیقه، بودجه و شرایط دکوراسیون آشپزخانه ی خود می توانید گزینه ی باب میل خودتان را انتخاب کنید. در مقاله ی امروز پنجدری به این محصول و ویژگی های آن در کنار نکات دیگری که باید در رابطه با آن بدانید خواهیم پرداخت تا وقتی برای خرید و اجرای آن اقدام کردید، از تمام مسائل و موارد مربوط به آن مطلع باشید و به نتیجه مطلوب خود و آشپزخانه تان برسید.

صفحه کابینت آبنوس چیست؟

در واقع صفحه کابینت آبنوس را می توان یکی از انواع صفحات کابینت به حساب آورد و در بین آن ها دسته بندی کرد. شما می توانید این محصول را با مغزی متفاوت و طرح جذاب و چشم نواز چوب آبنوس در دکوراسیون خود به کار ببرید. این نام از درختی به اسم آبنوس گرفته شده که از ارزشمندترین، گران ترین و البته زیباترین انواع چوب ها به حساب می آید. هرچند آن چیزی در صفحات به کار می رود؛ فقط روکشی با طرح این چوب است و مغزی را از دو نوع اچ پی ال و ام دی اف می سازند. این نوع چوب در اصطلاح به طلای سیاه در میان انواع چوب درختان هم مشهور است که به دلیل ارزش ها و مزایای فوق العاده ی آن می باشد. یک چوب پرتراکم که بسیار سخت و مقاوم است. در مورد رنگ این متریال هم باید گفت در انواع رنگ قهوه ای و البته رنگ سیاه وجود دارد و به همین علت آن را بلک وود (چوب سیاه) هم می نامند.

جالب است بدانید در گذشته معمولا یکی ار چوب هایی برای تهیه لوازم خانه ثروتمندان و اشراف از آن استفاده می کردند، چوب درخت آبنوس بود که به علت دوام، زیبایی و عطر خاص این کار را می کردند. مخصوصا در ساخت کمد لباس ها.

اما صفحه کابینت آبنوس در واقع نوعی از صفحات پی وی سی به شمار می آید و در دو قالب عرض 60 سانتی متر و طول 4/10 و عرض 60 سانتی متر با طول 3/60 تولید و عرضه می شود. این قالب ها به صورت آماده و با ضخامت 5 سانتی متر در دسترس شما عزیزان خواهد بود. این مدل را به دلیل وجود حفره هایی در آن به نام توخالی هم می شناسند.

مزایا و معایب صفحه کابینت آبنوس

برای گفتن از مزایا و معایب صفحه کابینت آبنوس باید به دو نکته ی طراحی ظاهر و متریال ساخت آن توجه کرد. در قسمت ظاهر به دلیل استفاده از روکش این چوب خاص شما با زیبایی و نمای خارق العاده ای مواجه هستید که در سایر متریال ها کمتر به چشم می خورد. حس سرزنده بودن و گرمای طبیعی این متریال حال و هوای متفاوتی به آشپزخانه ی شما می دهد و آن را در چشم دیگرکاملا متمایز می نماید.

اما در زیر این روکش زیبا از متریال های بسیار خوبی بهره می برند که کار شما را برای استفاده در فضای آشپزخانه راحت می کند. اشپزخانه جایی است که به صورت همزمان رطوبت، آب، حرارت زیاد، انواع اسیدهای خانگی، چربی ها و روغن ها و خلاصه مواد مختلفی وجود دارد و در نتیجه نیاز است تا از متریالی استفاده کنید که در برابر همه یا اکثر این موارد از خود مقاومت خوبی نشان دهد. بنابراین با استفاده از متریال اچ پی ال و ام دی اف می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. هم از زیبایی آن لذت ببرید و هم از داشت یک محصول کاربردی و با دوام.

اما با همه ی این مزایا باید به برخی معایب هم اشاره داشت قیمت بالای آن به دلیل طرح زیبایی که دارد و همچنین متریال مقاومش شایدمهم ترین نکته ی منفی آن برشمرد.

سخن آخر

در حال حاضر صفحه کابینت آبنوس به علت متریال با کیفیت و طرح زیبایی که دارد در بازار یکی از بهترین و زیباترین گزینه ها برای به کارگیری در رویه ی کابینت هاست و با توجه به سلیقه و بودجه ی خود می توانید آن را سفارش دهید و در دکور خود از آن بهره بگیرید. در این مقاله ضمن معرفی این محصول و اینکه چرا به این نام معروف است، به ویژگی و مزایای آن هم پرداختیم تا مثل همیشه شما را با جزییات محصولی که مدنظرتان است، آشنا کنیم.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *