پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

صفحه کابینت های گلاس

صفحه کابینت های گلاس

صفحه کابینت های گلاس

صفحه کابینت های گلاس

صفحه کابینت های گلاس یکی از صفحاتی است که امروزه در آشپزخانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال نه تنها بر روی کابینت ها بلکه بر روی صفحات نیز استفاده می شود ، یکی از دلایل پر استفاده بودن آن می توانیم به حالت شیشه مانند آن اشاره کنیم. این صفحات دارای حالتی شیشه ای می باشد که آن را به صورت براق نشان می دهد. نگهداری و تمیز کردن صفحه کابینت های گلاس مقداری سخت می باشد به این خاطر که به اشیا نوک تیز حساس می باشد. در ادامه همراه پنجدری باشید تا در مورد ابعاد ، قیمت ، مزایا و طریقه انتخاب صفحه کابینت های گلاس به شما اطلاعات مورد نیاز را بدهیم.

صفحه کابینت های گلاس چیست؟

در این بخش قرار بفهمیم گه این صفحه چیست و چگونه تولید می شود. روکش این متریال های گلاس است که همانطور گفته شد هم در کابینت ها و هم در این شکل مورد استفاده قرار می گیرد. این روکش با جنس پلی گلاس ساخته می شود. برای ساخت این صفحات از مغزی به اسم ام دی اف استفاده می کنند و بر روی آن پلی گلاس را می کشند و بازار عرضه می کنند. خوشبختانه یکی از مزایای این روکش تنوع رنگی بالای آن است که به ما خیلی کمک می کند تا طرح مورد نظر و مطابق با دکوراسیون خود را انتخاب کنیم.

صفحه کابینت های گلاس چیست؟

یکی از کار هایی که هنگام تولید انجام می دهند تا هزینه ها را کم کنند این است که از یک مغزی مقرون به صرفه استفاده می کنند ولی در هنگام انتخاب روکش یکی از بهترین ها را مورد نظر خود قرار می دهند اینگونه از هزینه های خریدار کاسته می شود و صفحه بهتری را برای خود دارد. این شکل از تولید باعث می شود که صفحات ارزان تر شوند و در کنار آن دوام بهتری را داشته باشند.

مزایای صفحه کابینت های گلاس

این کانترتاپ ها مزایای بسیار خیره کننده را دارند که البته بسته به این می باشد که از متریال های خوبی در آن استفاده شده است یا خیر. از مزایای آن می توانیم به موارد پایین اشاره کنیم:

  1. ضد گرد و غبار می باشد

به دلیل داشتن روکش خاصی که دارد بسیار کم به خود گرد وغبار را به خود جذب می کند که یکی از مزایای بسیار خوب این متریال می باشد. اگر هم گرد و غبار بر روی آن بیاید با یک دستمال پارچه ای و آب به راجتی پاک می شد.

  1. مقرون به صرفه بودن

همانطور که در بخش بالایی توضیح داده اییم یکی از راهکار های اینکه این کانتر مقرون به صرفه شود این است که از مغزی معمولی و از روکش با کیفیت استفاده شود اینگونه نسبت به محصولی که دریافت می نمایید پرداختی بسیار خوبی را می توانید داشته باشید.

  1. براق بودن

یکی از دلایل محبوب شدن این صفحه براق بودن آن است کمتر کانتر یا هیج کانتری در بازار وجود ندارد که حالت براق داشته باشد و تنوع رنگی بسیار بالا داشته باشد در یک زمان. شما با یک نورپردازی خوب می توانید از این براق بودن استفاده نمایید و از انعکاس آن لذت ببرید.

  1. تمیز کاری بسیار ساده

همانطور که گفته شد شما می توانید از یک پارچه ساده و مقداری آب آن را تمیز نمایید. لطفا به این نکته توجه داشته باشید که همیشه باید آن را تمیز نمایید اگر اینکار را انجام ندهید کثیفی را به خود می گیرد و شبیه محصولی که در ابتدا دریافت کرده اید اختلاف زیادی پیدا می کند.

نگهداری از صفحه کابینت های گلاس

برای نگهداری از این کانتر ها باید به چند نکته توجه داشته باشید که در ادامه آن ها را به شما می گوییم :

  1. نباید بر روی آن ظرف هایی که حرارت بالایی دارند قرار بدهید به این خاطر که به راحتی تغییر حالت می دهد و یک چهره بدی را به خود می گیرد و مهم ترین چیز براق بودن خود را از دست می دهد.
  2. توصیه می شود که بعد از انجام هر کاری بر روی آن مثل غذا خوردن و… آن را تمیز کنید به این خاطر که لکه گیری بسیار بالایی دارد.
  3. وسایلی که دارای وزن سنگین اند بهتر است بر روی آن قرار نگیرند به این خاطر که به راحتی حالت می گیرند و کج می شوند.

نگهداری از صفحه کابینت های گلاس

ابعاد صفحه کابینت های گلاس

تولید کننده های مختلفی در ایران جود دارد که این متریال را تولید می کنند که این باعث می شود در ابعاد های مختلفی تولید شوند. ولی به صورت کلی ابعاد آن 300 سانتی متر در 150 سانتی متر تولید می شود که می تواند بسته به شرکت های تولید کننده این ها عوض شوند. قبل از خرید بهتر است با شرکت مورد نظر خود تماسی داشته باشید و ابعاد را از نزد شرکت بپرسید.

راهنمای انتخاب صفحه کابینت های گلاس

تنوع رنگی بالا ، حنس های مختلف باعث می شود که شما برای انتخاب کار آن چنان سختی را نداشته باشید و با خیال راحت تری نسبت به دکوارسیون منزل خو انتخاب نمایید.

برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید باید به چند نکته توجه نمایید که عبارتند از:

  1. متراژ آشپزخانه
  2. رنگ دکوارسیون منزل خودتان
  3. طرح هایی که بر روی صفحه کشیده شده است
  4. و…

راهنمای انتخاب صفحه کابینت های گلاس

قیمت صفحه کابینت های گلاس

قیمت این متریال بسته به نوع مغزی و روکشی که استفاده می شود متفاوت است ولی از متری 1.000.000 تومان تا متری 2.000.000 تومان متغییر می باشد. برای خرید میتوانید با تماس به مشاوران یا کامنت گذاشتن زیر همین مقاله با ما ارتباط بر قرار کنید.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *