پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

بازسازی ساختمان در قم

بازسازی ساختمان در قم

بازسازی ساختمان در قم

بازسازی ساختمان در قم

اگر منزل شما کلنگی و قدیمی شده است باید حتما به فکر بازسازی ساختمان در قم افتاده اید. گذر زمان معمولا کیفیت ساخت و عملکرد ساختمان را با توجه به نیاز های زمان حال و مطابق انتظاراتی که وجود دارد کاهش می دهد. همین عامل باعث می شود از حالت استاندارد دیگر خارج شده باشد.

در کنار مشکلات عملکردی، افرادی که تصمیم به تخریب و ساخت دوباره خانه خود می گیرند، معمولا به دنبال محیطی کاملا جدید با طراحی مدرن و کاربردی می باشند. این فرآیند موارد زیادی را در بر می گیرد که رنگ، مواد، چیدمان و نور پردازی اشاره کرد که توجه به آن ها می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت آن داشته باشد. در ادامه این مقاله می خواهیم، راجب مهمترین مسائل در زمینه بازسازی ساختمان در قم صحبت کنیم. همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره به شما ارائه شده در بالا وبسایت تماس بگیرید. مشاورین ما پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشند.

هزینه بازسازی خانه در قم

یکی از مهم ترین مسائلی که افراد مایل به انجام بازسازی خانه در قم با آن مواجه می شوند، بحث هزینه آن است. از آن جا که موارد بسیار زیادی در این زمینه دخیل هستند باید تک تک آن ها مورد بررسی واقع شود و لیستی از کار های مورد نیاز برای اجرای آن تهیه شود. تیم پنجدری با دقت همه موارد را با نظر شما بررسی کرده و تخمین هزینه کلی انجام خواهد داد. در ادامه به عوامل موثر بر هزینه و مراحلی که باید جهت تخمین بودجه کلی اجرا توجه شود می پردازیم.

واضح است که مرمت کردن محل سکونت شما نیازمند دانش و تخصص در زمینه های مختلفی است تا بتوان برآوردی نسبتا صحیح از هزینه ها بدست آورد و به دست هر شخصی به سادگی قابل انجام نیست. عواملی مانند متراژ آپارتمان، قدمت آن، نوع مصالح، موقعیت جغرافیایی، سختی کار و پیچیدگی ها بر هزینه نهایی تاثیر گذارند.

همانطور که اشاره کردیم هزینه اجزای یک پروژه تنها شامل متریال ها و دست مزد نیروی کار نخواهد شد. به همین دلیل به منظور آماده بودن در برابر هزینه های غیرقابل پیشبینی که حین انجام پروژه ممکن است اعمال شوند به شما پیشنهاد می کنیم با یک تیم متخصص مشورت کنید. تیم تخصصی پنجدری در زمینه بازسازی ساختمان در قم متشکل از افراد متخصص و با استعداد در این زمینه می شود که می توانند به شما کمک زیادی کنند. در صورت تمایل به اجرای پروژه های بازسازی خانه در قم می توانید از طریق شماره تلفن درج شده در بالای وبسات با مشاورین ما در تماس باشید.

مراحل بازسازی ساختمان در قم

اولین مرحله قبل از انجام هر کاری پیدا کردن یک شرکت تخصصی مناسب در این زمینه است. گروه های ساختمانی مختلفی وجود دارند که با ارائه خدمات و فعالیت در زمینه های مختلف مرمت خانه می توانند با توجه به تجربه و امکاناتی که دارند در بهترین زمان و کیفیت کار را اجرا کنند. مشورت با افراد و تیم های متخصص در این مورد می تواند کمک زیادی به شما کند.

در مرمت یک واحد مسکونی باید همه نیاز های مشتری را در نظر گرفته و به بهترین نحو جهت پیاده سازی آن ها اقدام شود. تیم تخصصی ما ابتدا از طریق مصاحبه تلفنی، لیستی از تمامی نیاز های شما تهیه کرده و مراحل لازم از جمله طراحی، برآورد هزینه کلی، متریال های مورد نیاز، نیروی کار مورد نیاز و بسیاری موارد دیگر را مورد بررسی قرار داده و پس از تایید مشتری وارد فاز اجرا می شود و با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن کار را به اتمام خواهد رساند.

خدمات بازسازی ساختمان در قم

فرآیند مرمت یک واحد مسکونی شامل بسیاری از موارد می شود که مهم ترین خدماتی که تیم پنجدری به مشتریان ارائه می کند به شرح زیر می باشد.

  1. گود برداری و تخریب ساختمان به صورت اصولی
  2. خدماتی از قبیل کچ کاری، سیمان کاری و سفید کاری
  3. ارائه خدمات در زمینه دکوراسیون داخلی در مرمت مانند استفاده از سقف های کاذب و نقاشی
  4. پیاده سازی نمای بیرونی، نصب کفپوش و دیوار پوش، پارکت، لمینت، نصب کانتر، کانترتاپ، نصب درب و پنجره و …
  5. اعمال تغییرات در خانه که می تواند شامل مواردی از جمله افزودن اتاق خواب، ساخت انبازی، سرویس حمام و دستشویی، آلاچیق، فضای سبز، روف گاردن و بسیاری موارد دیگر باشد.
  6. ارائه خدمات در زمینه تاسیسات مکانیکی، آب و فاضلاب، لوله کشی و …
  7. ارائه خدمات تاسیسات برقی و الکتریکی شامل، سیم کشی و برق کاری، نصب دوربین مداربسته و …
  8. رنگ کاری و نقاشی خانه، تزیینات منزل، نصب کاغذ دیواری و …

تفاوت بین نوسازی و بازسازی خانه در قم

قبل از اینکه به مراحل مرمت یک واحد مسکونی بپردازیم ابتدا باید ببینیم که چرا اصلا می خواهیم این کار را انجام دهیم. خیلی از افراد می پندارند که مرمت کردن و نوسازی در واقع با یک دیگر یکسان هستند. در صورتی که این تفکر درست نمی باشد. در ادامه لیستی از تفاوت های این دو فرآیند وجود دارند در اختیارتان قرار داده ایم.

نوسازی بازسازی خانه در قم
1

مدت زمان زندگی

مناسب برای مدت زمان زمان سکونت طولانی (بیش از 10 سال)

مناسب برای مدت زمان سکونت کمتر از 10 سال

2

بودجه

می توان در بازه های زمانی مختلف با هزینه کمتری نسبت به مرمت انجام شود.

نیازمند هزینه به نسبت بیشتر در بازه زمانی کوتاه است.

3

آیا نیاز به جا به جایی به محل سکونت جدید حین اجرای پروژه وجود دارد؟

با وجود اینکه حین نوسازی زندگی در منزل کمی سخت می شود اما نیاز به جا به جایی ندارد.

از آن جا که در مرمت، خانه باید تخریب شود امکان زندگی در آن وجود ندارد.

4 وضعیت ساختمان نیازی به تعمیر پی و ساختار وجود ندارد.

پی و ساختار نیاز به ساخت مجدد دارد و ترمیم نا ممکن است.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *