پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

برای اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج به چه چیزی نیاز دارید؟ اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که ساکن این کلانشهر می باشد، خواندن این مقاله به شما کمک زیادی می کند تا برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه در قسمت کانترتاپ کار راحتی داشته باشید. این محصولات دارای انواع مدل های مختلف با متریال های گوناگون، قیمت های متنوع و تولیدکنندگان متعدد است که پنجدری برای آشنایی بیشتر با همه ی این موارد در مقاله ی امروز نکات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. همراه ما باشید.

صفحه کابینت در کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

شما می توانید انواع صفحه کابینت در کرج را با توجه به سبک دکوراسیون خانه، سلیقه و بودجه ی خود داشته باشید و در هر کجا و هر منطقه از کرج بدون هیچگونه نگرانی خاصی بهترین محصول را در آشپزخانه خود اجرا کنید. با توجه به اینکه کانترتاپ قسمت روی کابینت را تشکیل می دهد و برخورد مداوم و روزمره ای با آن دارید و همچنین در معرض انواع مواد خوراکی و شیمیایی است، در انتخاب خود دوام و استقامت در برابر عوامل مختلف را حتما در نظر بگیرید.

قیمت صفحه کابینت در کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

قیمت صفحه کابینت در در کرج بستگی به عوامل متعددی دارد و هر کدام می تواند هزینه ی اولیه و نهایی کار شما را تغییر دهد. اولین عامل به متریال و جنس مواد تشکیل دهنده ی محصول باز می گردد. مثلا سنگ های طبیعی قیمت بیشتری نسبت به انواع مصنوعی خود دارند و بین خود این نوع سنگ ها نیز کوارتزیت از مابقی گران تر است.

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

در سنگ های مصنوعی و مهندسی شده نیز همین موضوع مشاهده می شود. مثلا مارمونایت نسبت به کورین و کوارتز از قیمت نسبتا ارزان تری برخوردار است. یا صفحه کابینت اس پی ال هم هست که قیمت بالایی دارد.

علاوه بر متریال؛ ویژگی های دیگری هم در قیمت موثر است. مثلا مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی، رطوبت و آب، گرما و حرارت و … می تواند قیمت محصول را تحت تاثیر خود قرار بدهد. در مجموعه پنجدری می توانید به سادگی انواع متریال را برای این محصول با ویژگی ها و قیمت های متنوع انتخاب کنید.

اجرا و خدمات صفحه کابینت

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

مجموعه پنجدری برای اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج با برخورداری از تیم های طراحی و ساخت مجرب و ماهر این قابلیت را دارد تا انواع کانترتاپ را برای مصارف گوناگون صنعتی و خانگی شما ارائه کند. اگر به دنبال محصولی برای آشپزخانه ی خود هستید یا می خواهید برای رستوران خود یک متریال مناسب در قسمت صفحه کابینت آشپزخانه به کار بگیرید یا برای کافی شاپ خود به دنبال بهترین گزینه هستید، پنجدری عالی ترین و ماهرترین متخصصین و استادکاران را برای شما در نظر گرفته است. در هر نقطه از کلانشهر کرج می توانید از خدمات آن بهره مند شوید.

انواع صفحه کابینت در کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

به طور کلی انواع صفحه کابینت در کرج به دو گروه سنگ های طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود. با توجه به سلیقه، سبک دکوراسیون و بودجه ی خود می توانید آن ها برای محصول خود انتخاب کنید. البته در نظر داشته باشید که کانترتاپ ها در حکم پیشانی آشپزخانه و در معرض استفاده روزانه و مداوم هستند. بنابراین دوام و مقاومت آن ها را نیز به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید:

صفحات سنگ طبیعی

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

این مدل صفحات با سنگ های از دل زمین ساخته می شوند و حس طبیعی و لاکچری بودن را برای شما به ارمغان خواهند آورد. البته به علت طبیعی بودن که می تواند به کمیاب بودن هم منجر شود از قیمت بالایی برخوردارند. در کنار وزن زیادی دارند که نصب و حمل آن ها را دشوارتر می کند. از طرفی چندان ترمیم پذیر نیستند و ممکن است خیلی زود احتیاج به جایگزینی متریال جدید پیدا کنید. مهم ترین و مرغوب ترین سنگ های طبیعی که برای ساخت صفحه کابینت استفاده می کنند از قبیل سنگ های مرمر، گرانیت، مرمریت و کوارتزیت هستند. سنگ کوارتزیت از زیباترین و جذاب ترین سنگ های موجود است که البته قیمت بالایی هم دارد.

صفحات سنگ مصنوعی

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

این صفحات با استفاده از مواد طبیعی ولی در کارخانه ها و تحت فشار و دمای بالایی تولید می شود و به همین دلیل گاهی به آن سنگ مهندسی هم می گویند. نسبت به مدل های طبیعی از مقاومت و استحکام بهتری برخوردارند و به سادگی می توان آن را با انواع سبک های دکوراسیون اجرا کرد. در مقایسه با طبیعی ها قیمت مناسب تری هم دارند. معروف ترین مدل های مهندسی شده در بازار کرج عبارتند از:

کورین در کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

تاپس کورین با یک ترکیب دوگانه از مواد معدنی و پلیمر اکریلیک و سطحی بدون درز از بهترین گزینه ها برای شماست. البته مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار ندارد.

کوارتز در کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

سنگ مهندسی کوارتز مثل کورین از یک ساختار دو بعدی برخودار است که 93 درصد آن سنگ طبیعی کوارتز و 7 درصد رزین می باشد. به دلیل همین ترکیب شباهت زیادی به سنگ های طبیعی و به طور خاص مرمر دارد. با داشتن مقادیری سیلیس در خود نیز از مقاومت و سختی خیلی خوبی بهره می برد. البته درزهای محل اتصال آن پیداست و ترمیم هم نمی شود.

مارمونایت در  کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

این سنگ از ترکیب دو نوع قبلی یعنی کورین و کوارتز ساخته می شود و به نوعی مزایای هر دوی آن ها را دارد. ظاهر مارمونایت بسیار زیبا و چشمگیر است و مقاومت خوبی هم دارد. اما مثل کوارتز ترمیم نمی شود و درزهای آن هم پیداست.

اس پی ال در کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

گران ترین و متفاوت ترین مدل موجود در بازار که به لحاظ قیمت در حد سنگ های طبیعی است و البته کیفیت و دوام فوق العاده ای دارد.

سرامیک پرسلان در کرج

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج

مقرون به صرفه ترین متریال مصنوعی بازار که مزایای زیادی هم دارد و نظافت آن هم به راحتی انجام پذیر است.

سخن آخر

اجرا و خدمات صفحه کابینت در کرج در حال حاضر توسط تیم ها و مجموعه های مختلفی برای شما قابل ارائه است و مجموعه ی پنجدری نیز آمادگی دارد تا برای ساخت و اجرای این قسمت از آشپزخانه بهترین ها را در اختیار شما قرار بدهد. در این مقاله اهمیت این بخش را در کنار انواع مدل های مختلف به علاوه ی قیمت آن ها بررسی کردیم تا با داشتن اطلاعات کامل بتوانید بهترین گزینه را برای خانه ی خود انتخاب نمایید.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *