پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

درب کابینت نئوکلاسیک ( انواع + قیمت )

درب کابینت نئوکلاسیک

درب کابینت نئوکلاسیک ( انواع + قیمت )

درب کابینت نئوکلاسیک ( انواع + قیمت )

درب کابینت نئوکلاسیک می تواند از متریال های متنوعی ساخته شود که عبارتند از : انزو و ممبران. این متریال ها بسته به نوع نیاز شما متغییر می باشد به این خاطر که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. ممبران پر استفاده ترین و محبوب ترین در میان دیگر نوع درب ها می باشد.بخش مهمی از زیبایی کابینت ها را درب تشکیل می دهد در اصل می توان گفت که مهم ترین بخش است که زیبایی را تشکیل می دهد به این دلیل که تمامی دید ما از یونیت ها را در ها می سازند. در ادامه همراه پنجدری باشید تا در مورد انواع درب کابینت نئوکلاسیک ، قیمت و کاتالوگ آن به شما عزیزان توضیحات لازم را بدهیم.

انواع درب کابینت نئوکلاسیک

خب همانطور که در قسمت مقدمه گفته شد درب کابینت نئوکلاسیک می تواند از متریال های مختلفی باشد که در پایین آن ها را به صورت لیست نوشته اییم و به صورت مختصر آن ها را توضیح داده اییم :

انواع درب کابینت نئوکلاسیک

انزو

این مدل توسط یک شرکت ایتالیایی تولید شده است. متاسفانه تولیدات این شرکت هیچ موقع وارد ایران نشده است و هر کابینت انزویی که تولید می شود طرحی از نوع اصلی خود می باشد. این کابینت در دو نوع پولیشی و پلی اورتان تولید شده و به بازار عرضه می شود که در هر دو در سبک نئوکلاسیک استفاده می شوند.

ویژگی ها:

  • داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه
  • صخامت بسیار بالا
  • تنوع رنگی بسیار بالا
  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت

درب کابینت انزو نئوکلاسیک

ممبران

ممبران از دیگر متریال هایی می باشد که می توان برای درب سبک نئوکلاسیک استفاده نمود. ممبران در واقع یک نوع روکش است که با استفاده از پی وی سی ساخته می شود. بیشترین استفاده از آن در سبک کلاسیک است ولی می توان در سبک نئوکلاسیک نیز استفاده نمود. این روکش از جمله زیباترین روکش هایی است که می توان در آشپزخانه استفاده نمود.

ویژگی ها :

  • در برابر آب و رطوبت مقاومت خوبی دارد
  • تنوع رنگی بسیار بالایی دارد
  • در برابر ضربه مقاومت خوبی دارد

درب کابینت ممبران نئوکلاسیک

قیمت درب کابینت نئوکلاسیک

قیمت درب کابینت نئوکلاسیک بسته به نوع متریال متفاوت است. انزو با رنگ پلی اورتان از متری 8.700.000 شروع می شود ، انزو با رنگ پولیشی نیز از متری 10.500.000 قیمت گذاری آن شروع می شود و همچنین ممبران از متری 6.000.000 تا 9.000.000 متغییر می باشد. قیمت های گفته شده به تومان می باشند.

کاتالوگ درب کابینت نئوکلاسیک

کاتالوگ درب کابینت نئوکلاسیک را شما می توانید در ادامه دانلود کنید و به صورت کامل آن را ببینید تا انتخاب راحت تری را برای خودتان داشته باشید.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *