پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

مدل جدید کابینت های گلاس (توضیحات + عکس)

مدل جدید کابینت های گلاس

مدل جدید کابینت های گلاس (توضیحات + عکس)

مدل جدید کابینت های گلاس (توضیحات + عکس)

مدل جدید کابینت های گلاس موضوعی می باشد که ما می خواهیم در این مقاله به آن می پردازیم که یکی از طرح های جدید و شیک در سبک مدرن مورد استفاده می‌باشند. این متریال از جنسی شیشه‌ای با کیفیت و بسیار زیبا ساخته می‌شوند و در طراحی داخلی منازل و ادارات بسیار محبوب شده‌اند. این دکوارسیون علاوه بر زیبایی، دارای مزایای دیگری نیز می‌باشند که می‌توان آن‌ ها را به عنوان عواملی مهم در انتخاب آن‌ ها اشاره کرد. به عنوان مثال، بسیار سبک و باریک هستند و به راحتی در هر محیط جا می‌شوند. علاوه بر این،به راحتی تمیز می‌شوند و می‌توانند محیط زیبا و شیکی را بوجود آورند.

استفاده از مدل جدید کابینت های گلاس در دکوراسیون داخلی منازل و ادارات، به دلیل زیبایی و دوام بیشتری که دارند، بسیار محبوب شده‌ اند. برای رسیدن به طراحی داخلی شیک و زیبا، استفاده از این نوع ورق ها به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در دکوراسیون داخلی، بسیار موثر می‌باشد. در نهایت، استفاده از این ورق ها ، باعث بهبود ظاهر و کیفیت دکوراسیون داخلی محیط می‌شود و به عنوان یکی از محصولات پرفروش و محبوب در بازار تولید و شناخته می‌شوند. در ادامه همراه پنجدری باشید تا در مورد مدل جدید کابینت های گلاس توضیحات بیشتری را خدمت شما عزیزان بدهیم.

مدل جدید کابینت های گلاس چیست؟

بهتر است این سوال را به این شکل بپرسیم که مدل جدید کابینت های گلاس چیست و چه ویژگی هایی دارند؟ به این دلیل که آن ها مدل های مختلفی دارد و نمی توان گفت فقط در یک شکل منتهی می شوند ، در ادامه در قسمت پایینی آن را به صورت کامل برای شما توضیح می دهیم تا آشنایی شما با آن ها بیشتر بشوند ولی قبل از آن بهتر است کمی در مورد مدل جدید کابینت های گلاس توضیحاتی را بدهیم. امروزه صنایع مختلف در حال پیشرفت هستند که یکی از این صنایع ساختمان سازی است وقتی صحبت از شکل تازه از یک صنعت میشه یعنی شکل تازه ای از آن از نظر ظاهری ، کیفیت و کمیت تولید شده است.


بیشتر بدانید:کابینت هایگلاس ترک

مدل جدید کابینت های گلاس ، لمی گلاس نام دارد که در انتهای قسمت پایینی به آن پرداخته اییم و آن را کاملا توضیح داده اییم پس حتما به صورت کامل تری این مقاله را بخوانید.

مدل جدید کابینت های گلاس چیست

انواع مدل کابینت های گلاس

خب همانطور که در قسمت بالا توضیح داده اییم شکل های متنوعی برای این نوع متریال وجود دارد. این مدل های مختلف باعث می شوند شما در انتخاب ، گستردگی داشته باشید و به راحتی نیاز خود را برطرف سازید. در ادامه می خواهیم انواع آن ها را برای شما توضیح بدهیم.

های گلاس براق

های گلاس براق یکی از محبوب ترین نوع های موجود می باشد. این ورق ها به این دلیل که روکشی براق دارند جنسش همانند شیشه است. از ویژگی های این شکل می توانیم به این اشاره کنیم که به سادگی تمیز می شود و هیچگاه نیاز به شوینده های قوی پیدا نمی کند. وقتی شما از نوع براق آن ها صحبت می کنید ، رنگ سفید آن به ذهنتان می آید به این خاطر که در گذشته بیشترین استفاده از این متریال در رنگ سفید بود ولی خوشبختانه امروزه با آمدن رنگ های مختلف به دکوراسیون داخلی تنوع نیز زیاد شد.

مدل جدید کابینت های گلاس براق


بیشتر بدانید:مدل جدید کابینت های گلاس (توضیحات + عکس)

های گلاس مات

از مدل جدید کابینت های گلاس می توانیم به این شکل یعنی های گلاس مات اشاره کنیم. این یونیت ها با نوع بالایی شباهت های زیادی دارد این شباهت ها عبارتند از : تمیز کاری نظافت ساده ایی ، پرطرفدار رنگ در بین آن ها سفید می باشد و بعد مشکی و در همه اندازه آشپزخانه ها قابل استفاده هستند. تقضای مات نسبت به دیگر نوع های این دکوارسیون بیشتر است به این خاطر که زیبایی بیشتری را نسبت به دیگر نوع ها دارد. خوشبختانه برند های زیادی در حال تولید این متریال هستند که این باعث می شود قیمت ها و کیفیت های مختلف در آن به وجود بیاید.

مدل جدید کابینت های گلاس مات

های گلاس اکلیلی

یکی دیگر از مدل جدید کابینت های گلاس ، اکلیلی می باشد. این نوع به دلیل کیفیت بالایی که دارد از دیگر شکل های روکش قیمت بیشتری دارد علاوه بر کیفیت بیشتر ، زیبایی که به خانه و آشپزخانه شما می دهد چشم نواز می باشد. به این دلیل به آن می گویند اکلیلی که در زاویه های مختلف نور براق را از خود ساطع می کند. این ورق بیشتر با نوع براق استفاده می شود. اگر شما می خواهید این را درون آشپزخانه خود داشته باشید حتما باید یک نور پردازی بسیار خوب برای آن درست نمایید تا شکل و زیبایی خود را به خوبی نشان بدهد.


بیشتر بدانید:کابینت های گلاس طرح دار (انواع+مزایا)

های گلاس طرح دار

از دیگر مدل جدید کابینت های گلاس این طرح می باشد که بر روی خود طرح هایی دارد این طرح ها عبارتند از : طرح چوب ، طرج سنگ و… . وقتی که از مدل های دیگر آن خسته شده ایید بهترین شکلی که می توانید به خود تنوع بدهید مدل طرح دار آن می باشد. البته گفتنی است که این مدل  زیاد استفاده نمی شود به این خاطر که متریال های دیگری وجود دارد که با این طرح ها آشپزخانه زیباتری را به شما عزیزان ارائه دهد برای مثال طرح چوب یکی از متریال های معروف طرح دار می باشد. این ورق ها قیمت پایین تری را نسبت به دیگر دکوارسیون ها دارد.

مدل جدید کابینت های گلاس طرح دار

کابینت لمی گلاس

خب رسیدیم به مدل جدید کابینت های گلاس یعنی لمی گلاس. درست است که به صورت کلی کابینت های گلاس با لمی گلاس فرق های زیادی از لحاظ متریال دارند ولی در ایران آن ها یکی هستند. یکی از دلایلی که این نوع در کشورمان پرطرفدار شده است این است که با محیط زیست سازگاری بسیار بالایی دارد. روکش های لمی گلاس از نوعی پلاستیک ساخته شده است که قابل بازیافت می باشد و دوباره می توان از آن ها به صورت یک روکش جدید و نو استفاده نمود. از دلیل های دیگر پرطرفدار شدن آن می توانیم به مقاومت و استحکام بالای آن اشاره کنیم. لمی گلاس یکی از بهترین نوع های متریال در ایران می باشد.


بیشتر بدانید:کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

زیباترین مدل جدید کابینت های گلاس

نمی توان به صورت قطعی گفت که کدام مدل جدید کابینت های گلاس دارای زیباترین ظاهر است ولی امروزه به دلیل پرطرفدار شدن  کابینت لمی گلاس می توانیم بگوییم که زیباترین می باشد. چنانچه شما می خواهید یک آشپزخانه بسیار زیبا برای خود درست کنید بهترین کار این است که با یک طراح ماهر در اولین فرصت تماس داشته باشید و با گرفتن مشورت از طراح مورد نظر خود کمک بگیرید. ما در پنجدری تمامی مراحل مشاوره ، طراحی و اجرا را برای شما عزیزان انجام می دهیم.

زیباترین مدل جدید کابینت های گلاس

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *