پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره یکی از مهم ترین بخش ها برای طراحی و زیبایی آشپزخانه شما می باشد. در این مقاله از پنجدری قصد داریم در رابطه با این موضوع با شما عزیزان صحبت کنیم همراه ما باشید.

درب کابینت آشپزخانه و شمایل خارجی آن حدود 80 درصد نمای قابل مشاهده آشپزخانه شما را تشکیل می‌ دهند، هنگامی که نوبت به بازسازی آشپزخانه شما می‌رسد بسیاری از صاحبان خانه‌ ابتدا از انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه شروع می‌ کنند و به همین دلیل این یک امر منطقی است.

در حالی که چندین طرح رنگی وجود دارد که مطمئناً ظاهر یک آشپزخانه را با کابینت‌ های تیره بهبود می‌ بخشد، احتمالاً از خود می‌ پرسید که چه رنگ‌ هایی با آشپزخانه شما بهتر کار می‌ کنند.  چه شما تصمیم به انتخاب یک ظاهر متضاد و یا سبکی هماهنگ در آشپزخانه خود داشته باشید در ادامه این مقاله راهنمایی‌ های لازم توسط طراحان حرفه‌ ای در راستای کمک به تصمیم گیری شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


بیشتر بدانید:کابینت جزیره مدرن (جدیدترین + تصاویر)

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره از جنس چوب

اگر ابتدا رنگ کابینت خود را انتخاب کرده باشید، به احتمال زیاد انتخاب بعدی شما یک صفحه کابینت هماهنگ با آن خواهد بود. هزاران تنوع رنگی برای انتخاب کانترتاپ ها و همچنین صد ها سبک یونیت و ترکیب رنگ وجود دارند. با این همه گزینه‌ های به ظاهر بی پایان، برخی فرآیند انتخاب یک ترکیب را هیجان انگیز می‌ دانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است آن را دلهره آور بدانند. نگران نباشید!  چون ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

  1. هنگام انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره از کنتراست‌های با رنگ روشن و جذاب استفاده کنید.

انتخاب اشتباه کانترتاپ های با رنگ روشن به هنگام ست کردن آن با کابینت تیره خود دشوار است. چه سبک آشپزخانه شخصی شما سنتی باشد یا امروزی، این تضاد بین رنگ بندی کابینت‌ آشپزخانه و کانترتاپ شما با هر دو نوع طراحی آشپزخانه به خوبی کار می‌ کند. کانترتاپ های روشن‌ تر، کار فوق العاده‌ ای در بازتاب هر چه بیشتر نور انجام می‌ دهند و در نتیجه به روشن کردن اتاق کمک می‌ کنند. مثال زیر یک یونیت گلابی شکلاتی تیره را با کانترتاپ‌ های گرانیتی بژ پروانه‌ ای جفت می‌کند و رنگ‌های روشن و تیره را به خوبی متعادل می‌کند.

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره

کابینت گلابی شکلاتی تیره در کنار صفحه کابینت‌ گرانیتی با رنگ بژ پروانه‌ای

  1. در انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره، به طرحتان با رنگ‌های سفید‌ شفاف و روشن زندگی ببخشید.

هنگام انتخاب یک صفحه کابینت تمام و کمال برای کابینت آشپزخانه تیره و مدرن خود ایده‌آل ترین انتخاب برای شما طراحی‌ های با رنگ سفید روشن و معمولا ثابت یا با کمترین میزان جابه‌جایی هستند. در تصویر زیر کابینت آشپزخانه گلابی شکلاتی تیره اما اینبار با ظاهری مدرن‌ تر همراه با درب پرستیژ ساده و کانترتاپ وی بورن از سنگ کوارتز مجلل کمبریا را مشاهده می کنید.


بیشتر بدانید:جزیره کابینت

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره

کابینت آشپزخانه گلابی شکلاتی در کنار صفحه کابینت کوارتز مجلل کمبریا با رنگ وی بورن

بیان این مطلب خالی از لطف نبست که این نوع جفت سازی بسیار انعطاف پذیر است و لزوماً محدود به طراحی‌ های مدرن نیست لذا حتی اگر شما تصمیم به انتخاب یک کانترتاپ سفید برای یونیت چوبی سنتی خود بگیرید انتخاب شما همچنان شیک و زیبا خواهد بود.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت دکتون

  1. حین انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره با خاکستری سرد تنوع رنگی پیچیده ایجاد کنید.

خاکستری از آن جایی که رنگی سرد و کلاسیک است که با بازه وسیعی از رنگ‌ های دیگر سازگار می‌ باشد به انتخابی پرطرفدار در آشپزخانه‌ ها تبدیل شده است. سایه‌ های کانتری که به رنگ‌ های متوسط نزدیک ترند با کانترتاپ خاکستری همانند تصویر زیر به خوبی با هم ترکیب می‌ شوند. در تصویر زیر واضح است که سایه‌ های خاکستری، قهوه‌ ای و سیاه را با یکدیگر ترکیب کرده و سطح خیره کننده‌ ای را در کنار کابینت آشپزخانه گردویی ایجاد کرده است.

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره

خاکستری جیر در کنار کانترتاپ گرانیت بیانکو فراست.

برای جفت کردن صفحه کابینت های خاکستری در کنار کابینت آشپزخانه تیره، به استفاده از طرح‌ های آشپزخانه کلاسیک و انتقالی فکر کنید تا یک ظاهر ترکیب شده زیبا بدست آورید. مانند تصویر زیر که در آن کابینت‌ های چوب سخت افرا با لکه‌ های سیاه که در کنار صفحه‌ های کابینت خاکستری با کیفیت کورین لجنی جفت شده‌ اند مشاهده می‌ شوند.

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره

کابینت آشپزخانه چوب افرا با لکه‌ های فندقی در کنار صفحه کابینت کورین لجنی

  1. استفاده از رنگ طلایی برای ایجاد یک ترکیب بی‌نقص، تصمیمی خلاقانه در انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره.

در انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره، رنگ‌ های صفحه کابینت با سایه‌ های پایه خنثی و انشعاب‌ های طلایی رنگ وقتی با کابینت‌ های تیره‌ تر ترکیب می‌ شوند، خیره‌کننده به نظر می‌ رسند. سایه‌ های طلایی به خصوص با کابینت‌ های آشپزخانه اسپرسو رنگ چشم نواز به نظر می‌ رسند. با انتخاب یک صفحه کابینت با لبه‌ های ساده و سبک‌ های ساده برای کابینت‌ ها اجازه دهید این رنگ‌ ها درخشش واقعی خود را نمایان کنند.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت کوارتز سایلستون

به عنوان مثال، در تصویر پایین آشپزخانه‌ ای را مشاهده می‌ کنید که دارای کابینت‌ های کلاسیک افرای سخت با رنگ اسپرسو همراه با صفحه کابینت گرانیتی در یکی از محبوب ترین رنگ‌ های ما، یعنی سانتا سیسیلیا است. گرانیت طلایی رنگ سانتا سیسیلیا شامل ترکیبی از بژ، قهوه‌ ای، طلایی و سیاه است. که به شما حسی زمینی القا می‌کند و زیبایی چشم نواز آن در رنگ طلایی زیبای آن نهفته است.

انتخاب رنگ صفحه کابینت برای کابینت‌ آشپزخانه تیره

کابینت چوب افرا با لکه‌های اسپرسو در کنار صفحه کابینت گرانیتی با رنگ سانتا سیسیلیا.

یونیت های آشپزخانه از جنس چوب گیلاس، بلوط قرمز و افرای سخت که دارای ظاهر تیره هستند در کنار کانترتاپ های با رنگ اسپرسو زیبا و چشم نواز می‌ شوند. اگر چه چندین استثنا نیز وجود دارند، اما در اکثر موارد، کابینت‌ های تیره به بهترین صورت در کنار صفحه کابینت‌ های با رنگ خنثی هماهنگ می‌ شوند. اگر از رنگ‌ های غالب در این خانواده‌ های رنگی استفاده کنید، مطمئن باشید که از ترکیب آن‌ ها با کابینت تیره خود نا امید نخواهید شد.


بیشنر بدانید:صفحه کابینت 5 سانتی

ترجمه شده از سایت

kitchenmagic.com

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *