پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت مدرن سفید (قیمت ، باید ها و نباید ها …)

کابینت مدرن سفید (قیمت ، باید ها و نباید ها …)

کابینت مدرن سفید (قیمت ، باید ها و نباید ها …)

کابینت مدرن سفید یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین کابینت های سبک مدرن می باشد. این رنگ به صورت کلی یکی از محبوبیت ترین ها می باشد و این محبوبیت می تواند دلیل های مختلفی داشته باشد به طور مثال اگر بخواهیم از نظر طراحی آن را بررسی کنیم باید بگوییم که فضای اتاق را بزرگ تر نشان می دهد به همین دلیل این نوع دکوارسیون ها بیشتر در آشپزخانه های کوچک استفاده می شود ، و اگر بخواهیم از منظر فرهنگی به آن نگاه کنیم باید بگوییم که این رنگ نشانه بی گناهی و پاکی است.

کابینت مدرن سفید از روکش های مختلفی ساخته می شوند که این روکش ها عبارتند از : پولیشی ، پی وی سی ، های گلاس و… .در ادامه همراه با پنجدری باشید تا در مورد کابینت مدرن سفید به صورت کامل و جامع تری در موردش توضیح بدهیم.

کابینت مدرن سفید

دلیل محبوبیت کابینت مدرن سفید

از جمله دلیل های محبوبیت این طرح در دکوراسیون های مدرن به این خاطر است که می تواند به سادگی با هر شکل از آشپزخانه وقف پیدا کند.

از دیگر دلیل هایی که می تواند پرطرفدار بودن آن را بیان کند متراژ کم آشپزخانه ها می باشد همانطور که در مقدمه خوانده ایید این رنگ باعث می شود محیط بزرگ تر نشان داده شود و این موضوع باعث شده بیش از بیش نسبت به گذشته استفاده شود.


بیشتر بدانید:انواع کابینت مدرن

از ویژگی های آن می توانیم این را بگوییم که با دیگر فام ها نیز به راحتی همگام می شود و می توانیم در کنارش از مشکی ، طلایی و … نیز استفاده نماییم.

کابینت مدرن سفید در روکش های بسیار مختلفی تولید می شود که این باعث می شود آن چیزی که شما نیاز دارید را برای خود انتخاب نمایید.

دلیل محبوبیت کابینت مدرن سفید

ترکیب رنگ های مختلف در کابینت مدرن سفید

ترکیب رنگ های مختلفی در این سبک وجود دارد که ما در پایین به چند نمونه از معروف ترین آن ها اشاره کرده اییم که شما را با آن ها بیشتر آشنا کنیم. اگر توجه کرده باشید در قسمت بالایی که دلیل محبوبیت این کابینت مدرن را گفته بودیم به این اشاره کرده اییم که مدل طراحی آن با دیگر دکوارسیون ها به راحتی ترکیب می شود به همین خاطر ما این بخش را به صورت کامل به آن پرداخته اییم.


بیشتر بدانید:کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت مدرن سفید مشکی

سفید مشکی یکی دیگر از پرطرفدار ترین ترکیب ها می باشد که برای کابینت مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید بسته به متراژ آشپزخانه خود ترکیب رنگی را جا به جا کنید هر چه متراژ بزرگ تر باشد می توان از مشکی بیشتر استفاده نمود و هر جه کوچک تر می توان از سفید بیشتر استفاده کرد.

البته باید این را بگوییم که استفاده بیش از حد مشکی باعث می شود شما یک آشپزخانه بسیار بسته برای خودتان و خانوادتان بسازید. شما برای خرید لوازم خانگی مثل ماشین لباس شویی و یخچال و… از آن ها استفاده نمایید.

کابینت سفید مشکی

کابینت مدرن سفید طلایی

ترکیب سفید طلایی به صورت کلی بیشتر در سبک کلاسیک استفاده می شود ولی می توانیم یکی از زیبا ترین ترکیب رنگ ها در سبک مدرن نیز نام ببریم. طلایی در این طراحی می بایست بسیار کم استفاده شود تا زیبایی خود را به رخ بکشد اگر بخواهید بدون توجه به این نکته همه جا از آن استفاده نمایید باعث می شوید زیبایی خود را از دست بدهد. بهترین روکشی که آن ها را بسیار خوب نشان می دهد ممبران است که می توانیم بگوییم در کنار این خصوصیت دارای کیفیت بسیار خوبی نیز می باشد.

کابینت سفید طلایی


بیشتر بدانید:تفاوت کابینت کلاسیک با مدرن

کابینت مدرن سفید قهوه ایی

سفید قهوه ایی از ترکیب هایی است که از گذشته تا الان استفاده می شود. این ترکیب باعث می شود فضا به شکلی خنثی خود را نشان دهد و زیبایی خود را به رخ بکشد. قهوه ایی که نماد چوب است به آشپزخانه شما زیبایی بسیار زیادی را تزریق می کند. البته باید بگوییم که از این ترکیب فام دیگر مثل گذشته استفاده نمی شود و طرفداران خود را از دست داده ولی باز هم در میان دیگر ترکیب ها طرفداران مختص به خود را دارد.

کابینت سفید قهوه ایی

کابینت مدرن سفید طوسی

یکی از ترکیب هایی که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است سفید و طوسی می باشد. این ترکیب بیشتر در فضا های بزرگ و آشپزخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. طوسی به این دلیل که کاملا خنثی می باشد می تواند یک محیط بسیار آرامش بخش را برای شما عزیزان به ارمقان بیاورد.

بیشتر اوقات وقتی از این مدل استفاده می شود از وسایل الکتریکی با نقره ایی بهره گیری می شود برای مثال برای خرید یخچال از نقره ایی بهترین آن ها در میان دیگر رنگ ها می باشد.

کابینت سفید طوسی

مزایا و معایب کابینت مدرن سفید

خب همانطور که می دانید هر چیزی که امروزه ساخته می شود یک سری مزایا و یک سری معایب را دارد که هیچ قانون خاصی ندارد. در ادامه هم به مزایا و هم به معایب این قفسه ها پرداخته اییم.

مزایا

  1. این نوع طرح محیط را از آن چیزی که می باشد بزرگ تر نشان می دهد.
  2. مدل آن خنثی می باشد.
  3. از آن در دکوراسیون مدرن هم می توان به صورت تر کیبی استفاده نمود و هم به صورت تکی.
  4.  در یونیت های این سبک کاملا از تجملات به دور است.
  5. هم می توان در آشپزخانه های بزرگ و هم در آشپزخانه های کوچک از این سبک استفاده کنید.

معایب

  1. به سادگی کثیف می شود.
  2. لکه های چربی به سادگی خود را نشان می دهند.
  3. در برابر وسایل و اشیا نوک تیز آسیب پذیر می باشد.
  4. به صورت درست می بایست در آشپزخانه ها استفاده شود تا یک محیط بسیار زیبا را بسازد.
  5. زیاده روی در این شکل طراحی یک جو خسته کننده را به وجود می آورد.

مزایا و معایب کابینت مدرن سفید

کابینت مدرن سفید در آشپزخانه های کوچک

اگر به صورت کامل این مقاله را خوانده باشید می توانید به این نکته پی ببرید که این دکوراسیون در آشپزخانه های کوچک بسیار کاربرد خوبی دارند ولی اگر بخواهیم که به صورت خلاصه وار این موضوع را برای شما توضیح بدهیم می توانیم بگوییم که به این دلیل که روشن است باعث می شود متراژ های پایین آشپزخانه خود را بزرگ تر نشان دهند و فضا را بزرگ تر کنند.

شما می توانید در هر متراژی از این سبک مدرن استفاده نمایید و هیچ نگرانی از زیبایی آن نداشته باشید البته باید بدانید که حتما از یک طراح ماهر کمک بگیرید.

کابینت مدرن سفید در آشپزخانه های کوچک

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *