پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

قیمت کابینت های گلاس

قیمت کابینت هایگلاس

قیمت کابینت های گلاس

قیمت کابینت های گلاس

توجه به قیمت کابینت های گلاس شامل یکی از مهم ترین نکات و معیارهای ما برای انتخاب و اجرای این محصول می شود. چرا که وقتی پای زمان و هزینه ی پول برای داشتن چیزی به میان می آید، شاخک های همه حساس می شود که قرار است به چه میزان و برای داشتن چه محصولی هزینه کنند؟! به همین دلیل است که دانستن نکات ریز و درشت که بر هزینه کرد ما موثر هستند بسیار ضروری شمرده می شود. به خصوص با شرایط اقتصادی امروز. از همین رو در این مقاله پنجدری قصد داریم به قیمت کابینت های گلاس به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات بازار که شامل برندهای ایرانی و خارجی هم می شود- بپردازیم و مسائل مربوط به آن را با هم بررسی کنیم.

عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس

برای اینکه بدانیم چه مواردی هستند که قیمت کابینت های گلاس از آن ها تاثیر می گیرد، نیاز داریم تا به چند نکته توجه کنیم. این نکات شامل موارد زیر می شود:

متراژ فضا و آشپزخانه

قیمت کابینت های گلاس

یکی از مهم ترین نکاتی که بر قیمت کابینت های گلاس تاثیر زیادی می گذارد، متراژ اشپزخانه ی شماست. در واقع اگر دقیق تر بگوییم، با توجه به فضایی که دارید، مشخص می شود چند متر کابینت در ردیف بالا و پایین نیاز خواهید داشت. کاملا واضح است که آشپزخانه های بزرگ تر، نیاز به هزینه های بیشتری در قسمت طراحی کابینت دارند.


بیشتر بدانید:کابینت هایگلاس ترک

مهارت و تخصص مجری و استادکار

قیمت کابینت های گلاس

اینکه محصول شما را چه استادکاری و با با چه میزان از مهارت اجرا کند، در قیمت کارتان تاثیر دارد. یک مجری با تچربه و توانمند با سرعت بالا و البته دقتی که از ضعف ها و نقایص احتمالی جلوگیری می کند، قطعا احرت کار بیشتری می طلبد تا یک فرد کم تچربه تر که سرعت پایینی دارد و ممکن است آن طور که باید طرح و سازه مدنظرتان را اجرا نکند.


بیشتر بدانید:مدل جدید کابینت های گلاس

کشور سازندهقیمت کابینت های گلاس

در حال حاضر و در بازار ایران این محصول شامل دو نوع ترک و ایرانی است. هایگلاس ترک با سه برند ای جی تی، یلدیز و ایشیک در بازار ایران حضور پیدا کرده است. البته متریال خام ورق های ام دی اف ترک از کشور لهستان وارد می شود که خود از بزرگترین تولیدکنندگان این متریال در قاره سبز است. برندهای ایرانی نیز با با ورق های تولیدی شرکت یلدیز و مغزی ام دی اف واناچای تایلند  محصولی به نام AMF تولید می کنند که به نام هایگلاس ایرانی معروف شده است. تا قبل بحث تحریم ها، در بازار از ورق های ایرانی خبری نبود. به هر صورت اگر شما بخواهید از برندی مثل ای جی تی (به طور کلی برندهای خارجی) استفاده کنید که علاوه بر کیفیت فوق العاده از کدهای رنگی بسیاری هم بهره می برد، طبیعی است که قیمت تمام شده برایتان بیشتر خواهد بود.


بیشتر بدانید:کابینت های گلاس سفید مشکی|تناقضی جذاب

سفارشی یا آماده بودن سازه

قیمت کابینت های گلاس

هایگلاس ها به دو صورت نسل 5 و آماده وجود دارند. نسل 5 همان مدل هایی است که شما بر حسب متراژ آن را سفارش می دهید و با گذراندن زمان تولید به شما تحویل داده می شود. این مدل به دلیل طی کردن پروسه ی طراحی و تولیئ هزینه های بیشتری خواهد داشت. هایگلاس آماده گرچه سال هاست در کشورهای غربی و امریکا به وفور استفاده می شود، اما در ایران یک محصول جدید به شمار می آید که به خاطر پیش ساخته بودن قطعات و سرعت بالای نصب، از هزینه ی به مراتب کمتری هم برخوردار است.

سبک طراحی

قیمت کابینت های گلاس

بسته به اینکه چه سبکی را برای طراحی و ساخت محصول خود انتخاب می کنید، قیمت کابینت های گلاس نیز متغیر است. اغلب؛ هایگلاس را در سبک مدرن می سازند تا سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک. سادگی سبک مدرن باعث می شود برخلاف جزییات و ریزه کاری های کلاسیک، پروسه ی تولید کوتاه تر و قیمت تمام شده  هم کمتر شود. ورق های هایگلاس را می توانید در سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک نیز استفاده کنید، اما از آن جا که این سبک ها برای فضاها و آشپزخانه های بیش از 40 متر استفاده ی بهتری دارند، در نتیجه دقت کنید که با انتخاب آن ها باید هزینه های بیشتری را بپردازید. علاوه متراژشان که بیشتر خواهد بود، از طراحی پیچیده و دشوارتری هم برخوردارند که در قیمت کلی تاثیر خود را نشان می دهد. همه ی این ها در حالی است که سبک مدرن قابلیت استفاده در متراژ بالا را هم دارد و در کنار هزینه که از آن سخن گفتیم، تنوع رنگی زیادی هم خواهد داشت.


بیشتر بدانید:7 ایده جدید برای کابینت آشپزخانه کوچک + عکس

یراق آلات

وسایلی مثل دستگیره ها، لولاها؛ جک و… به عنوان یراق آلات مطرح هستند و کیفیت آن ها نیز بر قیمت کلی سازه موثر است. اینکه شما یراق آلات خارجی و دارای ویژگی های مختلف به کار بگیرید یا از محصولاتی با کیفیت پایین تر استفاده کنید، همگی بر هزینه های شما موثر خواهد بود. رنگ یراق آلات، عمر و ماندگاری آن ها و همچنین خارجی یا ایرانی بودن شان فاکتورهای مهم و تعیین کننده به حساب می آید.

محاسبه قیمت کابینت های گلاس

قیمت کابینت های گلاس

در محاسبه و تخمین قیمت کابینت های گلاس، فرمول معروف 60 به 40 (مصوب اتحادیه کابینت سازان) به وفور توسط مجریان و استادکاران استفاده می شود. این فرمول از این قرارست که در اجرای هر متر از کابینت، 60 درصد قیمت مربوط به ردیف زمینی و 40 درصد هم برای ردیف دیواری می باشد. در نهایت؛ کل سازه هر چند متر که شد، با توجه به این فرمول قیمت نهایی را محاسبه می کنند. در اینجا باید توجه کنید که هر متر کابینت، شامل یک متر زمینی و یک متر دیواری می شود.


بیشتر بدانید:کابینت ساده و ارزان

سخن آخر

وقتی شما به دنبال طراحی و تکمیل دکوراسیون خود هستید، اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس بسیار ضروری است. چرا که این محصول در بازار امروز کشور ما جزء پرطرفدارترین هاست و اگر به سراغ آن بروید، باید محاسبه ی قیمت و عوامل موثر را بر آن بدانید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و البته بابت خرید و نصب یک محصول؛ متضرر نشود. پنجدر تلاش کرد تا در مقاله حاضر به این موارد و موضوعات بپردازد و دانستنی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد.

 

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *