پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کابینت ساده و ارزان

کابینت ساده و ارزان

کابینت ساده و ارزان

کابینت ساده و ارزان

کابینت ساده و ارزان چیزی که عموم مردم فکر می کنند امکان پذیر نمی باشد و این را در نظر دارند که وقتی کابینت ساده و ارزان باشد قطعا دارای کیفیت مناسبی ندارد. برخلاف آن چه که در فکر و ذهنیت مردم است شما می توانید یک کابینت ساده و همچنین ارزان قیمت را با کیفیت بسیار بالا داشته باشید ، شاید باورتان نشود ولی در این مورد دستتان برای انتخاب باز است چون این کابینت ها دارای مدل ها و نوع های مختلفی هستند. چنانچه با داشتن آگاهی کابینت ارزان و ساده خریداری شود می تواند یکی از بهترین نوع های کابینت آشپزخانه باشد. در ادامه همراه پنجدری باشید به این دلیل که می خواهیم توضیحات لازم را  در مورد کابینت ساده و ارزان را به شما عزیزان ارائه بدهیم.

انواع کابینت ساده و ارزان

کابینت ساده و ارزان

وقتی که به یک کابینت ساده فکر می کنیم اولین چیزی که به ذهن ما می رسد سبک مدرن است به این خاطر که این سبک بر اساس سادگی و کاربردی بودن ساخته شده است و البته در کنار همه این ها در میان دیگر سبک ها قیمت بسیار مقرون به صرفه تری دارد.

امروزه به صورت کلی سبک مدرن دارای ارزان ترین متریال ها است و خیلی از عزیزان برای یک کابینت آشپزخانه با قیمت مقرون به صرفه به سراغ این سبک می آیند . در پایین به دو کابینتی که در سبک مدرن دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه ایی هستند پرداخته اییم ، می توانید با مطالعه آن ها شناخت بهتری نسبت بهشان پیدا کنید.


بیشتر بدانید:کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف ساده و ارزان

یکی از انواع کابینت های ساده و ارزان ام دی اف می باشد. از بهترین کابینت هایی که می توان خریداری کرد ، کابینت ام دی اف است چون متریال بسیار ارزانی نسبت به دیگر متریال ها است البته باید بگوییم که این ارزان بودن نشانه این نیست که کیفیت پایینی دارد دقیقا برعکس بسیار کیفیت بالایی هم دارد. این محصول دارای یک ویژگی بسیار منحصر به فرد است که آن هم تنوع رنگی بسیار بالای آن می باشد.

به دلیل ارزان قیمت بودن ورق های ام دی اف شما می توانید هم در سبک مدرن از آن بهره ببرید و هم در سبک های نئوکلاسیک و کلاسیک ولی اگر بودجه بسیار محدودی را دارید بهتر است که در همان سبک مدرن استفاده نمایید. یک نکته بسیار مهم برای خرید کابینت های ام دی افی این است که شما نباید از روکش های گران قیمت استفاده نمایید به این خاطر که در صورت استفاده ، کابینت ارزان شما به یک کابینت گران تبدیل می شود برای مثال هایگلاس روکش گران قیمتی می باشد ، پس حتما به این نکته توجه لازم را داشته باشید.


بیشتر بدانید:کابینت ملامینه

کابینت ملامینه

کابینت ملامینه ساده و ارزان

از دیگر نوع های کابینت ساده و ارزان می توانیم به کابینت های ملامینه اشاره کنیم. ملامینه نیز همانند نوع بالایی در سبک مدرن استفاده می شود ، این محصول در دو نوع مختلف تولید می شود یکی با مغزی ام دی اف و دیگری با مغزی نئوپان تولید می شود. نمونه ایی که با مغزی ام دی اف تولید می شود استحکام بالایی در برابر رطوبت ، آب و ضربه دارد ولی نمونه ایی که با مغزی نئوپان تولید می شود آن استحکام لازم را ندارند که در بازار هم به عنوان لترون شناخته می شود.

شما برای استفاده بهتر است از نمونه ایی که مغزی ام دی اف دارد خریداری کنید تا مشکلی در هنگام استفاده از آن پیش نیاید. البته این نکته هم باید بگوییم که نمونه ایی که با مغزی نئوپان تولید می شود (لترون) دارای قیمتی به نسبت ارزان تر از نمونه ایی است که با متریال دیگر تولید می شود.

  • برای خرید کابینت ساده و ارزان ما به شما کابینت های ام دی افی را توصیه می کنیم به این خاطر که :
  1. دارای قیمت مقرون به صرفه تری هستند.
  2. در عین حالی که قیمت پایینی دارند کیفیت بسیار بالایی هم دارند.

بیشتر بدانید:کابینت کلاسیک خارجی، ویژگی ها و نکات مهم

کابینت کلاسیک ساده و ارزان

همانطور که می دانید سبک کلاسیک جز گران ترین سبک های موجود در بازار هستند و اگر بخواهیم با کابینت ساده و ارزان کنار یکدیگر بگذاریم اصلا با با هم جور در نمی آیند ولی اگر بخواهیم به کسانی که به این سبک علاقه دارند کمک کنیم می توانیم این را بگوییم که کابینت ممبران ارزان ترین کابینت این سبک است که می توانید استفاده کنید.

در این محصول حکاکی ها بر روی چوب مصنوعی انجام می شود و یک نوع روکش بر روی چوب مصنوعی می آید. ولی به شکل کلی اگر به دنبال چیزی ساده و ارزان هستید این سبک چیزی نیست که بخواهید به دنبالش بگردید.

کابینت آشپزخانه ساده

کابینت ساده و ارزان آمده یا از پیش ساخته شده

یکی از روش هایی که شما می توانید یک کابینت ساده و ارزان داشته باشید خریداری کابینت های آماده یا از پیش ساخته شده می باشد. این محصولات به این خاطر دارای قیمت پایینی هستند که از پیش ابعادشان مشخص شده است و همچنین متریالی که استفاده کرده اند کیفیت پایینی دارد. این دسته از کابینت ها را شما می توانید در فروشگاه های بزرگ خریداری کنید و استفاده نمایید.

  • مزایا
  1. بسیار ساده می توان آن ها را متصل کرد.
  2. نسبت به روش سفارشی سریع تر آماده می شود.
  • معایب
  1. کیفیت بسیار پایینی دارند.
  2. ممکن است در جریان نصب آسیب های زیادی ببیند.
  3. امکان اینکه جا های پیچ اشتباه باشد نیز وجود دارد.

 

  • این شکل از کابینت را در صورتی که بودجه بسیار کمی دارید توصیه می شود در غیر این صورت بسیار می تواند برای شما عزیزان اذیت کننده باشد.

طراحی کابینت ساده و ارزان

طراحی کابینت ساده و ارزان بسیار آسان می باشد به این خاطر که در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید می شوند و در طراحی کار را آسان تر می کنند. شما بسته به دکوراسیون داخلی خانه خودتان شروع به طراحی آشپزخانه خودتان کنید و آن را اجرا می کنید. چنانچه نیاز به طراحی دکوراسیون آشپزخانه دارید یکی دیگر از خدماتی که پنجدری ارائه می دهد طراحی است. در سال های اخیر کابینت های ساده ، در حال ساده تر شدن هستند که این متاسفانه دلیلی جز مشکلات اقصادی ندارد.

طراحی کابینت ساده و ارزان


بیشتر بدانید:کابینت پیش ساخته ممبران

چگونه کابینت ساده و ارزان را بخریم ؟

بهترین روش برای کابینت ساده و ارزان این است که اطلاعات و شناخت مورد نظر را در مورد انواع کابینت آشپزخانه به دست بیاورید و بعد خریداری نمایید ، به این خاطر می گوییم شناخت و اطلاعات پیدا کنید که بتوانید آن چیزی که مورد نظرتان است را انتخاب کنید یکی از بهترین راه ها برای انتخاب مقایسه کردن با دیگر کابینت ها می باشد. در صورتی که وقت این کار را ندارید ما در پنجدری می توانیم به شما کمک بزرگی در این زمینه بکنیم و در این مورد مشاوره لازم را به شما بدهیم.

چگونه کابینت ساده و ارزان بخریم؟

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *