پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کابینت ممبران قهوه ای + عکس

کابینت ممبران قهوه ای | قدیمی ولی جذاب

کابینت ممبران قهوه ای + عکس

کابینت ممبران قهوه ای + عکس

کابینت ممبران قهوه ای برای مدت زیادی انتخاب افراد خوش سلیقه و خاص پسند بوده است. بکار بردن این رنگ در کنار سبک های مختلف دکوراسیون و به خوبی پیاده کردن این ترکیب رنگی با سایر المان ها و اکسسوری های آشپزخانه کار ساده ای نیست و نیازمند دقت، زمان و توجه زیادی است.

اما در این راه سوال هایی وجود دارند از جمله اینکه در چه سبک هایی می توانیم از کابینت ممبران قهوه ای استفاده کنیم؟ یا اینکه چه ترکیب رنگی هایی سازگاری بهتری برای ما دارند و از همه مهم تر اینکه چه اکسسوری هایی با چه رنگی بخریم؟ خب در نهایت فقط کافی است با رعایت برخی نکات ساده و به نظر پیش پا افتاده کار خود را تکمیل نمایید.

اما این نکات دقیقا کدامند و چگونه باید آن ها را انجام داد؟ چیدمان، سبک و طراحی باقی قسمت ها چگونه خواهد بود؟ در این مقاله همراه پنجدری باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم و دیزاین آشپزخانه را به بهترین شکل تکمیل کنیم.

کابینت ممبران قهوه ای

مزایای کابینت ممبران قهوه ای

کابینت ممبران قهوه ای از جذاب ترین رنگ های موجود است و وجود آن در هر خانه ای نشان دهنده سلیقه بسیار عالی صاحب خانه می باشد. این کابینت دارای ویژگی هایی است و در این بخش می خواهیم به مزایای این متریال که تعداد آن ها کم هم نیست بپردازیم. در ادامه سعی کردیم تا به مهم ترین آن هابپردازیم:

  1. احساس چوب را به افراد درون محیط می دهد.
  2. گرم بودن محیط را می توان به راحتی احساس کرد.
  3. در سبک کلاسیک دارای سرستون های بسیار زییا است.
  4. ترکیب رنگ های فوق العاده را می سازد.
  5. به راحتی کثیفی را نشان نمی دهد و می توان به سادگی آن را تمیز نمود.
  6. طرح های مختلفی را می توان بر روی آن حکاکی کرد.
  7. فضای صمیمی را می سازد.
  8. در بلند مدت چش را خسته نمی کند و برای همیشه لذت بخش است.

ترکیب های رنگی با کابینت ممبران قهوه ای

طیف گسترده ای از رنگ ها با کابینت ممبران قهوه ای سازگاری دارند. کرم ، طلایی ، سفید و … که در ادامه به صورت کامل به هر کدام از آن ها بپردازیم.

کابینت ممبران قهوه ای
به ترتیب از راست به چپ طرح چوپ، قهوه ای طلایی و سفید قهوه ای

کابینت ممبران کرم قهوه ای

این دو رنگ یک تناقض زیبا و خیره کننده را میسازند و به طرز عجیبی ترکیبی ایده ال هستند. این مدل دارای دو ویژگی است که عبارتند از:

  1. در کلاسیک و هم در مدرن می تواند انتخاب مناسبی باشد.
  2. هم در آشپزخانه کوچک و هم در بزرگ استفاده می شود و محدودیت خاصی را ندارد.

برای اینکه دکوارسیون زیبایی داشته باشید می توانید از کرم در یونیت های بالایی و در یونیت های پایینی از قهوه ای استفاده شود.

کابینت ممبران سفید قهوه ای

از دیگر تناقض هایی که می توان استفاده نمود این مدل می باشد. این نوع طراحی همانند مدل بالایی دو ویژگی خاص دارد :

  1. در کلاسیک و هم در مدرن می تواند انتخاب مناسبی باشد.
  2. هم در آشپزخانه کوچک و هم در بزرگ استفاده می شود و محدودیت خاصی را ندارد.

از زیباترین و پر طرفدار ترین ترکیب رنگ هایی است که از گذشته تا به امروز استفاده شده است.

کابینت ممبران قهوه ای طرح چوب

این مدل برای کسانی که علاقه زیاد به چوب دارند بهترین گزینه می باشد. روکش این یونیت زیبایی منحصر به فردی دارد به  این خاطر که دارای رگه های شبیه به چوب است. این مدل نیز جز پرطرفدار ترین ها است و جز گزینه هایی است که همیشه در میان سه تا برتر است.

کابینت ممبران قهوه ای سوخته

قهوه ای سوخته بیشتر در سبک کلاسیک استفاده می شود به همین سبب در آشپزخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که به دنبال یک دکوراسیون لوکس می گردند بهترین انتخاب است این مدل با یک تاپس سنگ طبیعی بهترین نتیجه را به شما می دهند.

کابینت ممبران قهوه ای طلایی

از مدل های اشرافی و قدیمی ترکیب این دو رنگ است. توجه داشته باشید که از طلایی باید بسیار به صورت جزئی استفاده کنید برای مثال باید بر روی نقش و نگار ها باید استفاده شود. این مدل نیز همانند بالایی در سبک کلاسیک استفاده می شود که به همین دلیل آشپزخانه های بزرگ بهترین محیط ها برای آن ها هستند.

کابینت ممبران قهوه ای در چه سبک هایی استفاده می شود؟

یکی از مسائل مهمی که باید قبل از انتخاب به آن توجه کنیم، سازگاری این نوع یونیت با سبک دکوراسیون داخلی منزل ما است. در این بخش می خواهیم توضیح دهیم که هم سبک کلاسیک و هم سبک مدرن می توانند توسط این کانتر مورد استفاده قرار گیرند.

در زمان ساخت این کانترها در مرحله ی روکش گذاری اگر روکش ما دارای طرح و نقش گل و تزئینات باشد مناسب سبک کلاسیک و نئوکلاسیک خواهد بود و اگر بدون هیچگونه طرح و در کمال سادگی روکش روی آن قرار گیرد مناسب استفاده در سبک مدرن و مینیمال خواهد بود بنابراین قبل از اینکه اقدام به تهیه این یونیت کنید، بهتر است از سبک مورد علاقه خود اطمینان حاصل کنید. بنابر توضیحات ارائه شده این کانترتاپ ها را به دو حالت کلاسیک و مدرن دسته بندی می کنند.

چه رنگی در آشپزخانه با کابینت ممبران قهوه ای ست می شود؟

کابینت ممبران قهوه ای در ترکیب با یک سری رنگ های درست که اصولی انتخاب شده باشند، زیبایی اصلی خود را نشان می دهد. ترکیب رنگی های مختلف با این یونیت توانایی ایجاد ظاهری جذاب، دلپذیر و آرام بخش را دارند. اما با وجود تمام این گزینه ها، انتخاب اینکه کدامین ترکیب رنگی می تواند بهترین جواب برای شما باشد کمی دشوار بنظر می رسد.

انتخاب درست رنگ دیوار و کفپوش آشپزخانه امری بسیار مهم است که تاثیر زیادی بر جذابیت بصری محیط خواهد گذاشت. به علاوه استفاده از اکسسوری ها و وسایل مختلف با رنگ های متنوع نیز یکی از انتخاب های خوب برای پیاده سازی یک ترکیب رنگی بی نقص هستند. در ادامه برای اینکه بهترین ایده ها برای طراحی دلخواهتان را در اختیارتان قرار دهیم، لیستی از بهترین ترکیب های رنگی که می توانید همراه با آن در سبک های مختلف دکوراسیون استفاده کنید مورد بررسی قرار داده ایم.

کابینت ممبران قهوه ای
به ترتیب از راست به چب ترکیب رنگ قهوه ای با دیوار خاکستری، آجری، دیوار سفید

ترکیب کابینت ممبران قهوه ای با دیوار های خاکستری

یکی از بهترین راه هایی که می توانید دکوراسیون خود را مدرن تر نشان دهید، استفاده از دیوار های طوسی یا خاکستری در کنار کانتر ممبران قهوه ای است. اگر از علاقه مندان به سبک نئو کلاسیک و مینیمال هستید این ترکیب رنگی را از دست ندهید. در ضمن رنگ خاکستری به خوبی با تمام کنتراست های رنگ قهوه ای سازگاری دارد.

ترکیب کابینت ممبران قهوه ای با بین کابینتی آجری

خیلی از افراد فکر می کنند استفاده از تک رنگ برای دیوار اجباری است اما در اینجا یک پیشنهاد خوب می تواند استفاده از بین کابینتی آجری باشد. رنگ طبیعی آجر که کمی به قرمز تیره می زند می تواند جلوه ای بسیار زیبا در کنار این یونیت جذاب ایجاد کند. به عبارتی رنگ قهوه ای می تواند پایه خوبی برای رنگ قرمز، زرد یا نارنجی باشد.

کابینت ممبران قهوه ای تیره با دیوار های سفید

یکی دیگر از ایده های جالب برای ترکیب رنگی زیبا در کنار این یونیت، استفاده از دیوار سفید رنگ است. کنتراستی که رنگ سفید با قهوه ای ایجاد می کند می تواند تضادی دل چسب را به فضای شما اهدا کند. همچنین ایده ای جذاب تر می تواند استفاده از کانترتاپ سفید روی کانتر قهوه ای شما باشد.

کابینت ممبران قهوه ای روشن و قهوه ای تیره

ترکیب دو رنگ قهوه ای شکلاتی و بژ روشن در کنار یکدیگر یک کنتراست بسیار جذاب ایجاد می کند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، استفاده از این ترکیب در کنار کفپوش با رنگ بژ روشن ظاهری کلاسیک و شیک را به فضا می بخشد.

کابینت ممبران قهوه ای ساده و شیک

برخی از مدل های این کانتر وجود دارند که روی آن ها طرح ها و نقش های کمتری سند بلاست شده است. اما این سادگی باعث شده تا ظاهری ساده و شیک داشته باشند. وجود سادگی در این طرح ها از طرفی روی قیمت نیز تاثیر گذارند و باعث کاهش آن می شوند.

از چه کانترتاپی برای کابینت ممبران قهوه ای استفاده کنم؟

معمولا زمانی که در شرایط خاصی قرار می گیریم اتفاقات ناشناخته ای برایمان رخ می دهد که تصمیم گرفتن را برایمان دشوار می کنند. زمانی که شما کابینت ممبران قهوه ای را انتخاب کرده اید، پیدا کردن یک کانترتاپ مناسب برای آن دشوار می شود اما نگران نباشید ما در این قسمت بهترین انتخاب ها که بیشترین سازگاری را با این کانتر دارند بررسی کرده ایم:

  1. کانترتاپ کوارتز به رنگ سفید

استفاده از تاپس کواتز یک انتخاب مناسب برای این نوع کانتر  خواهد بود. مخصوصا اگر از کوارتز سفید استفاده کنید. چون رنگ سفید یک تضاد بسیار خوبی ایجاد می کند. انعکاس نور بالایی که رنگ سفید دارد، جذابیت زیادی را به آشپزخانه هایی که از رنگ های تیره و دلگیر استفاده می کنند اضافه می کند. تنها نکاتی که در این مورد کانترتاپ وجود دارند قیمت بالا و کیفیت بسیار خوب آن است که باید به آن ها توجه کنید.

  • کانترتاپ گرانیت

استفاده از این سنگ طبیعی در رنگ های سیاه و بژ  می توانید به جذابیت آشپزخانه اضافه کند. گرانیت یک سنگ طبیعی بسیار با دوام و با کیفیت است و استفاده از آن با وجود اینکه هزینه زیادی رقم خواهد زد اما ارزشش را دارد.

  • سایر کانترتاپ های پیشنهادی

در کنار سه پیشنهادی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، معرفی تعدادی دیگر از کانترتاپ ها خالی از لطف نیست. این پیشنهاد ها عبارت اند از، بتن خاکستری تیره و چوب روشن که استفاده از آن ها نیز به عنوان صفحه روی یونیت پیشنهاد می کنیم.

کابینت ممبران قهوه ای

وسایل آشپزخانه در کنار کابینت ممبران قهوه ای

اکثر خانم های خونه دوست دارند از وسایل سفید رنگ مانند یخچال، گاز، هود، ماشین ظرف شویی و لباس شویی و خیلی موارد دیگر استفاده کنند. و این باعث می شود که رنگ سفید در محیط به اشباع برسد و خیلی از وسایل به حالت یکنواخت در آیند و دیگر به خیلی به چشم نخواهند آمد. برای جلوگیری رخدادن این اتفاق بهتر است در کنار این یونیت از رنگ مسی نیز استفاده کنید. این باعث می شود که یکنواختی کمتری در ترکیب های رنگی میان وسایل و یونیت آشپزخانه وجود داشته باشد.

استفاده از درب های مشبک لوزی شکل برای ویترین در قسمت خارجی آشپزخانه و درب های گنبدی برای قسمت داخلی می تواند کمک زیادی به افزایش زیبایی و جذابیت محیط کند. دکوری های استفاده شده در ویترین ها را می توان به رنگ های مسی و در طرح های کلاسیک انتخاب کرد تا بهترین سازگاری را با بقیه اجزای آشپزخانه داشته باشند.

کابینت ممبران قهوه ای در چه آشپزخانه ایی بهترین نتیجه را می دهد؟

این نوع طراحی بیشتر در آشپزخانه هایی استفاده می شود که مساحت های بالایی دارند به این خاطر که :

  1. دارای طرح های پیچیده در سبک کلاسیک هستند
  2. پر رنگ بودن باعث می شود که در محیط های کوچک یک خفگی ایجاد کند.

این دو دلیل باعث می شوند که آشپزخانه های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند. ولی می توان با یک کار برای محیط های کوچک نیز از  آن استفاده کرد و آن هم این است که در سبک مدرن ساخته شود، با این کار پیچیدگی و حکاکی ها از روی آن برداشته می شوند و سادگی خاصی را به خود می گیرد.

قیمت کابینت ممبران قهوه ای

قیمت های ذکر شده برای یک متر یونیت زمینی به ارتفاع 90 سانتی متر و یک متر یونیت دیواری به ارتفاع 70 سانتی متر می باشد.

استان/شهرحداقل قیمت (وکیوم)حداکثر قیمت (وکیوم)

سخن آخر

در این مقاله اطلاعات زیادی در مورد یونیت مورد بحث در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. در مورد قیمت ها، ترکیب های رنگی مختلف، وسایل آشپزخانه ای که می توانید در کنارش استفاده کنید، سبک های دکوراسیونی که با آن هماهنگی دارند، کانترتاپ هایی که می توانید روی آن نصب کنید و نکات مهم دیگر صحبت کردیم و بررسی های لازم را انجام دادیم. از اینکه نا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *