پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کمد دیواری شیشه ای (انواع مدل ها + عکس)

کمد دیواری شیشه ای (انواع مدل ها + عکس)

کمد دیواری شیشه ای (انواع مدل ها + عکس)

کمد دیواری شیشه ای (انواع مدل ها + عکس)

کمد دیواری شیشه ای یکی از مدل انواع کمد دیواری ها پرطرفدار در ایران است. این مدل در اتاق هایی استفاده می شوند که از سبک مدرن پیروی می کنند. کمد دیواری شیشه ای امروزه با دو مدل کشویی و ریلی در کشورمان رایج هستند که هر کدام را در ادامه به شما عزیزان توضیح خواهیم داد.البته گفتنی است که در قسمت شیشه مدل های مختلفی وجود دارد که می تواند تفاوت ها را رقم بزند.

در ادامه همراه ما باشید تا در مورد کمد دیواری شیشه ایی اطلاعاتی که مورد نیاز شما است را بهتان بدهیم و با اطمینان بیشتر در مورد انتخاب خود ثبت سفارش را انجام بدهید.

انواع مدل کمد دیواری شیشه ای

کمد دیواری شیشه ای طرح دار

اگر از کمد دیواری شیشه ای ساده علاقه ای ندارید می توانید از مدل های طرح دار آن استفاده نمایید. در این نوع طرح هایی مانند گل ، درخت و… بسیار زیبا هستند. نکته حائز اهمیت این است که نباید از طرح های بسیار شلوغ استفاده نمود.

کمد دیواری شیشه ای طرح دار

کمد دیواری شیشه ای طرح دار

کمد دیواری شیشه ای تیره رنگ

اگر می خواهید یک شیشه نه بسیار شلوغ نه بسیار ساده داشته باشید بهترین گزینه این است که به سمت شیشه تیره رنگ بروید. کمد دیواری شیشه ای تیره رنگ یا دودی انتخابی بسیار شیک و مدرنی هم هستند که اگر به شکل ریلی ساخته شوند بسیار بهتر زیبا می شوند.

کمد دیواری شیشه ای تیره رنگ

کمد دیواری شیشه ای تیره رنگ

کمد دیواری شیشه ای مات

خب این طرح بسیار برای کسانی رایج است که نمی خواهند وسایل درون را مخفی نگهدارند. در واقع برای افراد نامنظم بهترین گزینه می باشد.

کمد دیواری شیشه ای مات

کمد دیواری شیشه ای مات

کمد دیواری شیشه ای ترکیبی

این مدل ترکیبی از شیشه ساده ، آینه و دودی و دیگر متریال ها می باشد. مهم ترین نکته این است که یکی از آن ها باید قالب و دیگری باید در جاهای کمتری مورد استفاده قرار بگیرند. در پایین چندین عکس برای شما گذاشته ایم :

کمد دیواری شیشه ای ترکیبی

کمد دیواری ریلی شیشه ای

کمد دیواری ریلی شیشه ای یکی از دو مدلی است که در مقدمه گفته شد این مدل در سال های اخیر بسیار فرا گیر شده است به این خاطر که 1. طراحی مدرن آن زیبایی خالصی را به وجود می آورد 2. در هنگام باز شدن هیچ فضایی را در بر نمی گیرد 3. به راحتی باز می شوند با کمی هول دادن.

این نوع بیشتر در اتاق خواب هایی استفاده می شوند که متراژ پایینی دارند تا فضای زیاد را در هنگام استفاده در بر نگیرند. یکی از دلایلی که این طرح به صورت ریلی ساخته می شود این است که به مدرن ترین نحو خود تبدیل می شود.

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که به دور شیشه ها یک قابی قرار می گیرد که می توانید آن را انتخاب کنید که داشته باشید یا خیر. البته باید گفت که گذاشتن این قاب باید حتمی باشد به دو دلیل 1. امنیت بالا ( در هنگام بسته شدن فشار به قاب وارد می شود و هیچ فشاری بر روی شیشه ها نمی آید) 2. زیبایی خاصی را به آن می دهد.

جنس این قاب ها از سه متریال مختلف است که این ها عبارت است از : چوب ، فلز ، پلیمر.

در ادامه چند عکس برای شما گذاشته ایم تا برای شما درک بهتری را فراهم کنیم :

کمد دیواری شیشه ای ریلی

 

کمد دیواری شیشه ای بازشو

این مدل نیز بسیار معروف است ولی برعکس بالایی در اتاق خواب های نسبتا بزرگ استفاده می شود. این نمونه بیشتر مورد پسند افراد بزرگ سال است به این دلیل که می خواهند از تمامی ظرفیت کمد استفاده کنند. این مدل نسبت به رقیب خود یعنی بالایی طرفداران کمتری دارد چون تقریبا یک طرح قدیمی می باشد.

چیزی که باید بدانید این است  که به دور شیشه ها یک قابی قرار می گیرد تا وزن شیشه و همچنین مراقبت از شیشه را تامین نماید. همانطور که می دانید شیشه یک متریال بسیار شکننده است پس بهتر است از یک چیزی برای محافظت از آن استفاده کنیم. این قاب گفته شده می تواند از سه متریال : چوب ، فلز و پلیمر باشد.

در ادامه چندین عکس برای شما گذاشته ایم تا بهتر با این طرح ارتباط برقرار کنید.

کمد دیواری شیشه ای بازشو

کمد دیواری شیشه ای بازشو

اجزای کمد دیواری شیشه ای

کمد دیواری شیشه ای از چهار جز ساخته و بازار عرضه می شوند که آن ها عبارتند از : درب ، بدنه ، نورپردازی و اکسسوری که در ادامه به آن ها می پردازیم و هر کدام را به صورت مختصری توضیح می دهیم.

اجزای کمد دیواری شیشه ای

  1. درب های شیشه ای

خب در این قسمت همانطور که در قسمت های اول این مقاله گفته شد می توان از مدل های بسیار مختلفی استفاده نمود و همه این ها بسته به سلیقه ای که دارید متفاوت می باشد. همانطور که گفته شد نیازی نیست که از این متریال در همه جای قسمت درب استفاده نمایید.

  1. بدنه

بدنه کمد دیواری شیشه ای که امروزه تولید می شوند بیشتر از جنس ام دی اف است. ضخامت این ورق ها از 16 میل تا 18 میل متغییر و بسته به جای قرار گیری انتخاب می شود. مورد بعدی که وجود دارد این است که ام دی اف تنوع بالایی دارد که شما می توانید با صحبت با اجرا کننده بهترین تصمیم را برای خود بگیرید.

  1. نورپردازی

همه این مدل کمد دیواری به دلیل دربی که دارند نیاز به یک نورپردازی بسیار کوچک و زیبا دارند تا به خوبی وسایلی که در درون آن ها قرار گرفته اند نشان بدهد. نور های که استفاده می شود ال ای دی نام دارند.

  1. اکسسوری ها

اکسسوری ها بسته به انتخاب شما متفاوت هستند ولی به صورت کلی پیشنهاد می شود که از اکسسوری های با کیفیت استفاده نمایید.

مزایا و معایب کمد دیواری شیشه ای

مزایا :

  1. ایجاد فضایی باز
  2. نمایش گذاشتن استایل شما
  3. زیبایی منحصر به فرد

معایب :

  1. نیاز به مراقبت بالا
  2. به راحتی کثیف می شود
  3. در صورت نامنظم بودن لباس هایتان به چشم بیننده بد دیده می شود.

مزایا و معایب کمد دیواری شیشه ای

قیمت کمد دیواری شیشه ای

متاسفانه نمی توان به صورت حتم به شما عزیزان یک قیمت را مشخص نمود به این خاطر که از متریال ها و از شکل های مختلفی می توان کمد دیواری شیشه ای را ساخت. بهترین راه برای فهمیدن آن، این است که با مشاوران با تماس بگیرید و به مشاوران در مورد انتخاب خود توضیح بدهید.

قیمت کمد دیواری شیشه ای

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *