پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت ممبران کرم طلایی (عکس + ویژگی ها)

کابینت ممبران کرم طلایی (عکس + ویژگی ها)

کابینت ممبران کرم طلایی (عکس + ویژگی ها)

کابینت ممبران کرم طلایی (عکس + ویژگی ها)

کابینت ممبران کرم طلایی یکی از جدید ترین و زیبا ترین دکوارسیون هایی است که شما می توانید برای آشپزخانه خود استفاده نمایید. کابینت ممبران در واقع همان کابینت وکیوم می باشد که امروزه یکی از بهترین و مقاوم ترین متریال های امروزی می باشد. کابینت ممبران کرم طلایی در سبک های مختلف (کلاسیک ، نئوکلاسیک و مدرن ) قابل اجرا می باشد ولی در اکثر اوقات در کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد به این خاطر که جذابیت بیشتری را برای خود پیدا می کند. از ویژگی های این متریال می توانیم بگوییم که تنوع رنگی بسیار بالایی نیز هم دارد و همین باعث می شود طرفداران زیادی را پیدا کند. در ادامه همراه پنحدری باشید تا توضیحات تکیملی تری را برای کابینت ممبران کرم طلایی به شما بدهیم.

کابینت ممبران

اگر می خواهید بدانید که این کابینت چیست باید به شما مقاله کابینت ممبران در سایت پنجدری را توصیه کنیم ولی به صورت کلی یک سری توضیحات در مورد این متریال به شما در این مقاله می دهیم.

این متربال از ام دی اف برای مغزی استفاده می کند ، بعد از اینکه ورق مورد نظر وارد کارخانه می شوند با دستگاهی به اسم CNC بر روی آن حکاکی انجام می شود، این دستگاه ورق را به صورت مهندسی شده طراحی می کند و به آن تقش و نگار می دهد ( اگر می خواهید درک بهتری از این موضوع داشته باشید فکر کنید که یک هنرمند بر روی چوب منبت کاری می کند تا طرح مورد نظر خود را به دست بیاورد).


بیشتر بدانید:کابینت ممبران گردویی

بعد از تمامی این مراحل روکش به آن وصل می شود : ممبران یک روکش پلاستیک فشرده می باشد که در بازار به اسم پی وی سی شناخته می شود. این روکش بدون هیچ شکافی و نقطه شکافی بر روی ورق با استفاده از چسبی مخصوص و در محیط خلا چسبیده می شود.

تمامی این کار ها باعث خروج یک متریال شاهکار است تا ما بتوانیم با آن کابینت ممران کرم طلایی را بسازیم.

توضیحات کابینت ممبران کرم طلایی

از آن جایی که رنگ کرمی خنثی می باشد به یک رنگ برای در آمدن از این وضعیت نیاز دارد، طلایی یکی از آن نمونه ها می باشد که به خوبی این کار را انجام می دهد. طلایی از جمله رنگ هایی می باشد که در گذشته بسیار مورد علاقه بزرگان و اشراف زاده ها بوده و به مرور زمان به طبقات پایین نیز این علاقه ریزش کرده است.

توضیحات کابینت ممبران کرم طلایی

طلایی نمادی از تجمل از گذشته تا به امروز بوده است و از آن جایی که در گذشته از سبک کلاسیک استفاده می شده است به همین دلیل کابینت ممبران کرم طلایی بیشتر در همین نوع طرح مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهم در این نوع دکوارسیون این می باشد که درست است رنگ طلایی بسیار زیبا و تکیمل کننده است ولی نباید در آن زیاده روی کرد به این خاطر که این رنگ بسیار جلب توجه می کند و در آشپزخانه تنتاقض به وجود می آورد.


بیشتر بدانید:کابینت ممبران رنگ صدفی

شما علاوه بر ست کردن این متریال ها می توانید از اکسسوری های زیبایی استفاده نمایید برای مثال می توانید از دستگیره های مکمل این طراحی بهره ببرید.

رنگ های مختلفی هستند که با طلایی و کرم ترکیب زیبایی را می سازند ولی یکی از بهترین ترکیب های موجود بین همین دوتا می باشد به این خاطر که بسیار خوب مکمل همدیگر هستند و باعث زیبا سازی آشپزخانه می شوند.

در آخر باید گفت که شما با این مدل کابینت می توانید زیبایی منحصربه فردی را برای خودتان بسازید ولی باید به نکات و قوانین آن احترام بگذارید تا نتیجه معکوسی را به شما عزیزان ندهد.

ویژگی های کابینت ممبران کرم طلایی

  1. برای همه محیط ها مناسب است

این نوع مدل طراحی برای همه محیط از جمله آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب می باشد. این یک ویژگی بسیار مهم می باشد به این خاطر که هر شخصی بدون اینکه نگران متراژ آشپزخانه خود باشد می تواند با خیال راحت از کابینت ممبران کرم طلایی استفاده نماید.

رنگ هایی که در این طراحی استفاده می شوند به شکل کلی دارای بازتاب مناسبی می باشند که برای آشپزخانه بسیار مناسب است.

تکته : اگر در سبک کلاسیک می خواهید استفاده کنید بهتر است که در آشپزخانه های کوچک از آن بهره نبرید به این خاطر که مساحت از آن چیزی که می باشد کوچک تر نشان می دهد.

  1. در همه سبک ها استفاده می شود

کابینت ممبران کرم طلایی این ویژگی را دارد که در همه سبک ها گزینه مناسبی باشد و این هیچ محدودیتی را ایجاد نمی کند. ولی به دلیل داشتان رنگ خاص در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد تا زیبایی خود را بیشتر نشان بدهد.

البته باید گفت که این مدل کابینت بسیار کم در نئوکلاسیک و به هیچ وجه در مدرن استفاده نمی شود به این خاطر که متریال اجازه این کار را نمی دهد اگر می بینید که در مقاله ایی بند بالا را نوشته اند بیشتر برای جذب مشتری اینکار را می کنند پس حواستان به این نکته باشد.

  1. تقریبا دارای قیمت مقرون بصرفه می باشد

متریالی که در این مدل استفاده می شود تقریبا قیمت خوبی نسبت به دیگر متریال های رقیب خود دارد (چوب) ولی نمی توان گفت نسبت به همه نوع کابینت ها قیمت خوبی دارد پس زیاد به این ویژگی نمی شود تکیه کرد.

به شکل کلی ممبران نسبت به قیمتی که دارد بسیار با ارزش است و یکی از بهترین ها در نوع خود می باشد.

کابینت ممبران کرم طلایی جذاب و دیدنی

  1. مقاومت بسیار خوبی دارد

روکش های پی وی سی ضد آب و ضد رطوبت هستند و از آن جایی که ممبران از پی وی سی ساخته می شود دارای چنین قابلیت هایی می باشد این نکته قابل ذکر است که به شکلی نیست که شما کاملا آن را در آب فرو ببرید و هیچ واکنشی نداشته باشد.

مقاومت نسبتا خوبی نیز در برابر گرما و نور خورشید دارد. شما می توانید کابینت ممبران کرم طلایی را به راحتی با توجه به این ویژگی خریداری کنید.

  1. طراحی بسیار با شکوهی دارد

همانطور که در مقدمه توضیح داده اییم ، از آن جایی که از رنگ طلایی در آن استفاده می شود زیبایی بسیار بالایی دارند.

  1. باعث خسته شدن مخاطبین خود نمی شود

از آن جایی که کابینت ممبران کرم طلایی یک ترکیب جدید و قدیمی است می تواند سال ها جلوی چشمان شما باشد و از آن خسته نشوید به این خاطر که باعث ایجاد فضای گرم و خاص نه تنها در آشپزخانه بلکه در محیط خانه می شود. پس با خیال راحت می توانید استفاده نمایید و در سال های رو به روی خود نگران عوض کردن آن ها نباشید.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *