پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی یک امتیاز ویژه و قابل توجه در دکوراسیون آشپزخانه به حساب می آید و سلایق گوناگون از این محصول در خانه ی خود استفاده می کنند. اما وقتی آن را برای دکور خود انتخاب کرده اید باید به اجزای دیگر هم توجه کنید تا در نهایت بهترین دیزاین را داشته باشید. در واقع کابینت ممبران گردویی در کنار زیبایی و کیفیت بالایی که دارد باعث می شود تا ما در طراحی و اجرای سایر قسمت ها نیز به دنبال محصولات خاصی باشیم. اما دکوراسیون یک آشپزخانه با وجود این محصول به چه چیزهای دیگری نیاز دارد؟ ترکیب رنگ ها در کنار رنگ گردویی چطور باید باشد؟ از چه آکسسوری هایی می توان استفاده کرد؟ در این مقاله پنجدری ضمن بررسی کابینت ممبران گردویی به این سوالات نیز پاسخ خواهد داد. همراه ما باشید.

طراحی آشپزخانه با کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی به خودی خود با رنگ خیلی خاصی که دارد جذاب است و به اندازه ی کافی در دکوراسیون شما خودنمایی می کند. اما وقتی اصلی ترین قسمت آشپزخانه را با این رنگ دارید، می توان با استفاده اجزایی دیگر در کنار خود بهترین دیزاین را ارائه دهد. شما می توانید در سایر قسمت های اشپزخانه از وسایلی استفاده کنید که با رعایت نکاتی در رنگ به شما در داشتن دکور خارق العاده کمک کند. برخی این وسایل از اجزای ضروری آشپزخانه و جزئی از آن به حساب می آیند و بعضی دیگر به عنوان آکسسوری کاربرد دارند. در واقع وقتی این محصول در آشپزخانه ی ما قرار می گیرد، اولین سوالی که بلافاصله برای ما به وجود می این است که سایر لوازم آشپزخانه و قسمت های دیگر دکور آن را چگونه باید دیزاین کرد؟ این سوال شامل طرح و رنگ آن ها هم می شود. در ادامه به چند قسمت این وسایل که می توانید آن ها را با توجه به متریال، طرح و رنگ شان با یونیت های خود هماهنگ کنید، می پردازیم


بیشتر بدانید:کابینت ممبران رنگ نسکافه ای

صفحه کابینت

در کابینت ممبران گردویی هم صفحات تاپس از ضروری ترین لوازم یک آشپزخانه استاندارد هستند. می توانید برای طرح خود به سراغ انواع صفحات سنگ طبیعی یا مهندسی شده بروید. بهترین انتخاب گزینه هایی است که از رنگ های متنوعی برخوردارند و می توانید رنگ متناسب با یونیت های خود را انتخاب کنید. معمولا این صفحات در رنگ های سفید به خوبی با کار شما همخوانی پیدا می کند. اما اگر به هر دلیل رنگ دیگری را غیر از سفید می خواهید، رنگ های خاکستری، طلایی و… می تواند گزینه ی خوبی باشد.

پرده آشپزخانه

همراه با کابینت ممبران گردویی پرده های آشپزخانه را از یاد نبرید! اگر در آشپزخانه پنجره دارید می توان از پرده هایی به رنگ طلایی یا کرمی استفاده کرد که در سبک سلطنتی و کلاسیک کار شده اند. این کار به خوبی با محصول شما هماهنگ می شود. دقت کنید در یک طراحی کلاسیک همه ی المان های این سبک باید در اجزای اصلی پیاده شود. بنابراین به رنگ و طراحی توجه بیشتری کنید.

لوستر آشپزخانه

برای کابینت ممبران گردویی لوسترهای کلاسیک بسیار کاربرد دارند. تصور داشتن لوستری با رنگ طلایی یا استیل در کنار این محصول بسیار زیباست. مدل های مختلفی از لوستر اشپزخانه در بازار موجود است. مثل لوسترهای بالای اپن، بالای جزیره، سقفی، خطی و… که در انتخاب آن ها باید تناسب شان با سبک دکور را در نظر بگیرید.

بین کابینتی

کابینت ممبران گردویی همراه با کاشی های بین کابینتی با توجه به در معرض دید بودن یکی از بهترین موارد برای تزیین به حساب می آیند. بین کابینتی سفید می تواند با یونیت شما به خوبی ترکیب شود. همچنین رنگ محبوب طوسی نیز این قابلیت را دارد. شما می توانید از بین کابینتی طرح آجری با رنگ طلایی یا کرم نیز استفاده کنید که یگ گزینه ی بسیار خوب محسوب می شود.

جزیره

کابینت ممبران گردویی همراه با یک جزیره هم به زیبایی آشپزخانه شما کمک زیادی می کند. این وسیله یکی از بهترین انتخاب ها برای سبک کلاسیک و نئوکلاسیک به شمار می رود و به این ترتیب می توانید از آن در اشپزخانه ی خود استفاده کنید. این وسیله البته فقط جنبه ی زیبایی ندارد و می شود کاربرد زیادی برای آن در نظر گرفت. میز غذاخوری، سینک ظرفشویی و … .

فرش آشپزخانه

کابینت ممبران گردویی را همچنین می توانید با فرش آشپزخانه هم به خوبی دیزاین کنید. به ویژه فرش هایی با رنگ طلایی که رنگ گردویی یونیت های شما را تکمیل می کند. البته اگر نگران کثیف شدن آن هستید، از انواع طیف های رنگ قهوه ای که تیره تر باشند هم می توان استفاده کرد. برای جلوگیری از خالی به نظر رسیدن فضای دکور به ویژه در کف آشپزخانه استفاده از فرش حتما توصیه می شود.

ترکیب دیگر رنگ ها با کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی

ترکیب دیگر رنگ ها با کابینت ممبران گردویی چگونه است؟ آیا می توان این محصول را در کنار سایر محصولات با رنگی متفاوت به کار برد؟ احتمالا شما هم این نظر را داشته باشید که استفاده از یک رنگ ثابت در کل دکوراسیون می تواند همانطور که به یکدستی و نظم کار کمک کند، باعث یکنواختی و دلزدگی بشود. اما جای نگرانی نیست و می تواند از سایر رنگ های مکمل یا حتی متضاد هم بهره ببرید تا مشکل گفته شده برای شما پیش نیاید. بهترین و پرطرفدارترین رنگ هایی که می توانید به صورت مکمل از آن ها استفاده کنید عبارتند از:

سفید

کابینت ممبران گردویی در یکی از بهترین مدل ها می تواند با رنگ همیشه محبوب سفید ترکیب شود. اصولا رنگ سفید همیشه طرفداران زیادی داشته و نماد ارامش و سادگی است. پس چه بهتر که در آشپزخانه ی خود از آن استفاده کنید. علاوه بر یونیت ها مثلا می توانید کاشی های بین کابینتی را از این رنگ انتخاب کنید یا پرده ها و یا حتی صندلی ها را.

طوسی

کابینت ممبران گردویی طوسی هم یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین مدل های به شمار می آید. شاید طوسی در نگاه اول یک رنگ دلگیر به نظر برسد؛ اما وقتی در دکوراسیون خود آن را به صورت ترکیبی به کار ببرید، نتیجه ی فوق العاده ای برای شما خواهد داشت. این ترکیب را بدون نگرانی از اینکه شاید ار مد بیافتد می توان در دکوراسیون آشپزخانه به کار برد.

طلایی

کابینت ممبران گردویی طلایی از رویایی ترین انتخاب ها در دکور به شمار می آید. تصور کنید که که محصول شما از دستگیره هایی به رنگ طلایی برخودار است . در آن صورت چقدر به زیبایی و حس کلاسیک و اشرافی بودن آن اضافه تر می شود. به غیر از این لوسترها را نیز اگر به رنگ طلایی انتخاب کنید، باز هم نتیجه ی خارق العاده ای نصیب تان می شود.

کرمی

کابینت ممبران گردویی کرمی یک انتخاب خیلی خاص و به اصطلاح لاکچری محسوب می شود که کاملا با اصول یک طراحی کلاسیک در آشپزخانه ای بزرگ همخوانی دارد. این ترکیب هم در صورتی که با سلیقه ی شما جور در بیاید، یکی از گزینه های زیبا و دلنشین خواهد بود. علاوه بر استفاده از رنگ کرمی در یونیت ها می توانید مثلا از پرده ها یا فرش هایی به این رنگ استفاده کنید.


بیشتر بدانید:شیک ترین مدل های کابینت ممبران سفید+عکس

آکسسوری کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی هم برای هرچه زیباتر شدن و کارایی هرچه بیشتر بی نیاز از انواع اکسسوری ها نیست. شما به سادگی می توانید یک آبچکان طلایی رنگ یا استیل را با محصول خود و رنگی که دارید هماهنگ کنید و از کار با آن لذت ببرید. همچنین گزینه ی دیگری به نام سبدهای سوپری کابینتی هستند که به شدت استفاده از آن توصیه می شود. سطل زباله ی کابینتی هم آکسسوری دیگری است که می توان از آن بهره زیادی برد. در همه ی این موارد به ترکیب و هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید.

بهترین سبک کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی بهترین کارکرد و بیشترین زیبایی را در سبک کلاسیک و بعد از آن نئوکلاسیک از خود نشان می دهد. متریالی که در این محصول استفاده می شود با سبک کلاسیک و نئوکلاسیک همخوانی زیادی دارد. از طرفی با توجه به رنگ خنثی و البته چشم نواز گردویی، باز هم بهتر است که در آن دو سبک اجرا شود. در واقع وقتی آشپزخانه ی شما متراژ بالایی دارد، این محصول بهترین گزینه ای است که می توانید از آن بهره مند شوید. شکوه و تجملی که به ویژه در کارهای کلاسیک است با این رنگ و این متریال کاملا منطبق می باشد و این قابلیت وقتی ابزارها و یراق آلات مناسب را انتخاب کنید، بیشتر به چشم می آید. مثلا می توانید از دستگیره های بزرگ طلایی رنگ در کار خود استفاده نمایید. همچنین دستگیره های استیل هم انتخاب برخی از افراد است که زیبایی خاص خود را دارد.


بیشتر بدانید:تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران

ویژگی های کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی از مزایای قابل توجهی برخوردار است که شما را در داشتن یک دکوراسیون زیبا یاری می کند. این مزایا در طول زمان و حتی با تغییرات زیادی که در طرح و سبک دکور ایجاد می شود، باقی می مانند و به اصطلاح هیچگاه کهنه و از مد افتاده نخواهند شد. مهم ترین این مزایا عبارتند از:

رنگ اصیل و باشکوهی که در گذر زمان از مد نمی افتد، 

در فضاهایی با متراژ بالا و آشپزخانه های بزرگ به خوبی در چشم بیننده دیده می شود،

قابلیت ترکیب شدن با رنگ های مختلفی مثل سفید، طوسی، طلایی، کرمی و… .

در کنار مزایایی که گفته شد؛ این محصول البته معایبی هم دارد. مثل اینکه رنگ گردویی تیره و سنگین است و برای فضاهای کوچک اصلا مناسب نیست و در این صورت محیط شما را دلگیر و کم نور جلوه خواهد داد. هرچند می توان گفت که این موضوع همیشه در مورد این رنگ وجود دارد اما می شود با استفاده از رنگ های مکملی که به آن اشاره شد تا حدود زیادی آن را برطرف کرد.

قیمت کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران گردویی نسب به محصولاتی که در سبک کلاسیک و با متریال چوب ساخته شده اند از قیمت به صرف تری برخوردار است. از طرفی کیفیت و استحکام خوبی هم دارد. اما مهم ترین عواملی که در قیمت نهایی کار شما موثر است متراژ کار و طراحی هایی که است که روی محصول به ویژه درب های آن اجرا می شود. به طور کلی قیمت برای هر مترمربع از یونیت های زمینی 60 درصد و یونیت های دیواری 40 درصد  حساب می شود. در این صورت ارتفاع یونیت زمینی ۹۰ سانتیمتر با پایه ها و یونیت دیواری ۷۰ سانتیمتر در نظر گرفته می شود. عمق استاندارد بدنه محصول هم ۳۰ سانتی متر است. اگرچه این اندازه ها می تواند بنا به خواست شما یا فضای آشپزخانه تغییر کند. در ادامه جدولی از قیمت های محصول را در شهرهای مختلف تقدیم شما عزیزان می نماییم:

نام شهرحداقل قیمت برحسب متراژحداکثر قیمت برحسب متراژ
اهواز6,800,0008,000,000
اصفهان5,700,0008,000,000
تبریز5,500,0006,800,000
تهران5,800,000 8,000,000
شیراز6,000,0007,500,000
قم6,000,0007,000,000
کرج5,500,0006,800,000
مشهد5,000,0007,500,000
توجه کنید که قیمت های جدول به تومان می باشد.

سخن آخر
کابینت ممبران گردویی انتخابی است که بسیاری از از افراد برای داشتن یک فضای باشکوه و زیبا دارند و با توجه به ویژگی ها و مزایای این محصول انتخاب کاملا درستی هم هست. در این مقاله پنجدری سعی کرد تا ضمن بررسی دقیق‌تر به مهم ترین نکاتی که در کنار آن برای داشتن یک دکور و دیزاین خاص لازم است، اشاره کند. علاوه بر رنگ هایی که در ترکیب با آن به کار می رود، سبک مناسب برای اجرا، تزیینات خود محوصل و همچنین سایر لوازم آشپزخانه نیز مورد بررسی قرار گرفت. از طرفی به ویژگی ها و قیمت کار نیز پرداخته شد.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *