پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی در قم

اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی در قم

اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی در قم

اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی در قم

فضای داخلی و اصولا هر چیزی که شما به هنگام زندگی در خانه خود مشاهده می کنید تاثیر زیادی در روحیات شما دارد. از آن جا که ساعت در این فضا زندگی می کنیم، می توان به اهمیت بالایی که در روزمره ما دارد پی برد. اگر می خواهید فضای داخلی خانه خود آرامش، زیبایی، سادگی، تجمل هدیه کنید همیشه بهتر است از افراد متخصص در زمینه اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

طراحان حرفه ای پنجدری می توانند بهترین بازدهی را از فضای خانه شما خارج کنند و در کنار آن اجرای اصولی، دقیق و با کیفیتی که ما ارائه می کنیم می تواند هر آن چه شما در ذهن دارید با بهترین کیفیت به واقعیت تبدیل کند. در این مقاله از پنجدری در مورد اصول اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی در قم صحبت کردیم. این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی در قم

طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مهم است و همین دلیلی بر بکار گیری افرادی است که در این زمینه تخصص دارند. تیم دیزاین پنجدری با دقت زیاد به نکات اصلی که باید به آن ها دقت شود بهترین کیفیت را در طراحی به مشتریان ارائه می کند که در آن همیشه توجه به نکاتی از جمله دقت به نقشه داخلی ساختمان، آنالیز نور در فضای خانه، پوششی که مناسب دیوار، کف و سقف خواهد بود، مبلمان و وسایل جانبی منزل می تواند به زیبایی و کیفیت نهایی کار کمک زیادی کند.

تیم ما با دانشی که در این زمینه دارد، فاکتور های مهمی از جمله رنگ، نور پردازی، انتخاب و چینش اسباب و لوازم، توجه به اتمسفر، ابعاد و اندازه و بسیاری موارد دیگر را به بهترین شکل پیاده سازی کرده و کیفیتی بی نظیر در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

اجرا دکوراسیون داخلی در قم

تیم اجرایی جوان و خلاق پنجدری متشکل از افراد متخصص و با استعدادی است که از زمان شروع اجرا تا انتها به صورت کامل بر روند انجام پروژه نظارت خواهد کرد. اجرای دکوراسیون داخلی در قم در زمینه های اداری، مسکونی، تجاری و … شامل خدمات تیم ما می شود. استفاده از با کیفیت ترین متریال ها و همراهی کامل شما تا انتهای پروژه به صورت کامل انجام می شود.

تیم ما پس از اتمام کار خدمات ترمیم و پشتیبانی کامل در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. زمان بندی انجام اجرا دکوراسیون داخلی در قم با توجه به سطح فوریت شما به گونه ای تنظیم می شود که در بهترین کیفیت و سریع ترین زمان کار تحویل داده شود.

مرحله اجرا توسط پنجدری در سه مرحله انجام می شود. ابتدا با مشتری به صورت تلفنی مصاحبه انجام می شود. طراح داخلی ما به صورت کامل و مفصل با صاحب خانه گفت و گو می کند. تا با سلیقه، نیاز ها و مواردی که به آن اهمیت می دهد آشنا شود و در ادامه مواردی از جمله مقدار نور گیری محیط، ابعاد و اندازه محل، انتخاب رنگ و شرایط آب و هوایی مورد بررسی قرار می گیرد.

در مرحله بعد بحث تخمین هزینه و میزان بودجه است. با توجه به کلیه مواردی که وجود دارند و تصمیماتی که در مصاحبه اولیه گرفته شده یک هزینه حدودی از اجرا و دیزاین اولیه تخمین زده می شود که پس از بررسی و تایید مشتری وارد مرحله اخر می شویم. در مرحله نهایی طراحی کلی و اولیه بسته به سایز پروژه به صورت دستی و یا مدل سه بعدی انجام می شود و پس از تایید مشتری به مرحله اجرا در می آید.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه های اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی در قم

عوامل زیادی وجود دارند که می توانند به طور مستقیم و یا غیر مستقیم بر هزینه تمام شده تاثیر گذار باشند. از مهم ترین این عوامل می توان به سبک طراحی، کاربری ملک، متراژ، نوع پلان،  کیفیت متریال، تعداد نفرات ساکن در ملک و نیازهای اصلی کارفرما اشاره کرد. ذهنیتی بین مردم وجود دارد که برای اینکه دیزاین درون خانه زیبا، چشم نواز و کاربردی باشد نیاز به هزینه زیادی دارد.

در حالی که داشتن یک دیزاین درونی با کیفیت و مجلل با استفاده از یک تیم متخصص و مشاوران با تجربه که هزینه ها را تا حد زیادی در بازه معقول و مناسب نگه دارند به راحتی ممکن است. تیم پنجدری کاملا با مواردی که اشاره کردیم، آشنا است، مشاورین ما به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به نیاز ها و سوالات شما عزیزان می باشد. شما می توانید با استفاده از شماره درج شده در بالای وبسایت با ما در تماس باشید.

اصول تیم پنجدری در طراحی دکوراسیون داخلی در قم

قواعد و اصولی در اعماق این دنیای گسترده و بزرگ وجود دارد که رعایت کردن آن ها پایه های یک دیزاین درست را بنا می کند. مواردی از جمله نقطه کانونی، استفاده از تفاوت و تضاد، رعایت تعادل، دقت به ابعاد و تناسب و دقت به هارمونی و سازگاری المان های مختلف منزل از این اصول مهم می باشد.

اما بهتر است بدانید که توجه به اصول به تنهایی کافی نیست، یک طراح باید با انواع سبک ها آشنا باشد. هر کدام از سبک های مینیمالی و مدرن، روستیک، کلاسیک و … نیاز به توجه و آشنایی کامل با ویژگی های مختلفشان دارند. به همین دلیل تیم ما از طراحان با استعدادی که در هر کدام از این سبک ها تخصص دارند استفاده می کند تا بهترین نتیجه برای خواسته شما در هر نوع سبکی حاصل شود.

 

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *