پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

معرفی بهترین برندهای کورین ایرانی

معرفی بهترین برندهای کورین ایرانی

معرفی بهترین برندهای کورین ایرانی

معرفی بهترین برندهای کورین ایرانی

بهترین برندهای کورین ایرانی موجود در کشورمان شاید از نظر کیفیت نتوانند با کورین خارجی رقابت کنند اما قیمت مناسب و مزایای دیگری که دارند موجب می شود که در میان مردم کشورمان محبوب باشد. سنگ کورین از دسته سنگ های مصنوعی است که برای اولین بار توسط فردی به نام دونالد اسکولم در کشور آمریکا تولید شد. اولین شرکتی که در ساخت و فروش صفحه کابینت کورین موفق بود شرکت آمریکایی دوپانت نام دارد. با گذر زمان کشور های مختلفی به تولید و فروش صفحه کابینت کورین پرداختند که کشور ایران نیز یکی از این کشورهاست. ممکن است شما نیز همواره این سوال  را در ذهن خود داشته باشید که کدام برند های کورین ایرانی که در کشور ما تولید می شوند از کیفیت و ساخت مطلوبی برخوردارند؟ پس با پنجدری همراه باشید تا در مقاله امروز بهترین برندهای کورین ایرانی را بشناسیم.


بیشتر بدانید: صفحه کابینت کورین چیست؟

بهترین برندهای کورین ایرانی از نظر کیفیت و زیبایی کدام اند؟

کیفیت صفحه کابینت های کورین ایرانی همه تقربا در یک رده قرار دارند. دارای یکپارچی خوبی هستند (به عبارتی بدون درز هستند)، در رنگ و طرح های متنوع تولید میشوند و دوام و مقاومت نسبتا خوبی دارند. همان طور که اشاره شد قیمت کورین ایرانی یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به رقبای خارجی خود است. از بهترین برندهای کورین ایرانی می توان به فرمینو، اورانوس، آتیستون (محصول شرکت آتیسان)، تکسانیت و سوپراسنون اشاره کرد.

بهترین برندهای کورین ایرانی

  1. کورین ایرانی فرمینو

فرمینو یکی از سنگ های پرکاربرد در خانه هاست. قیمت مناسب در کنار ویژگی های خوبی اعم از جلوگیری از جذب باکتری، رطوبت و سموم مختلف، مقاومت مناسب، ظاهر زیبا و بی نقص و مقاومت در برابر کدر شدن که دارد این سنگ را برای کاریرد های در تماس با مواد غذایی مناسب می کند. از این سنگ میتوان در آشپزخانه، سرویس و حمام و سایر قسمت های پر تردد خانه ها، رستوران ها، کافه ها و بیمارستان ها استفاده کرد. همچمنین نداشتن ترک روی سطح باعث شده که سطحی صاف و شفاف داشته باشد.

بهترین برندهای کورین ایرانی

  1. کورین ایرانی اورانوس

شرکت اورانوس که کار خود را از سال 1388 در راستای تولید سنگ های مصنوعی برای استفاده در اپن آشپزخانه، حمام، سینک، کابینت و غیره آغاز کرده است، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان کورین در ایران است. محصولات این برند در دو دسته اورانوس و میسی (maysie) با 7 کد تولید می شوند که شامل: GR1، GR2، GR3، GR4، GR5 و کدهای سالید (S)، میسی و SP است.

بهترین برندهای کورین ایرانی

  1. کورین ایرانی آتیستون (تیسان)

شرکت بهین ساخت الوند در سال 1385 تاسیس شد و 1 سال بعد موفق به تولید یکی از بهترین برندهای کورین ایرانی یعنی کورین آتیستون شد. این شرکت در استان همدان قرار دارد و در دو نام مختلف به عنوان Economy و premium محصولات خود را ارائه می کند که پریمیوم از کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به اکونومی برخوردار است.


بیشتر بدانید: کاتالوگ،سمپل رنگی ،ویژگی ها، مزایا و معایب کورین تیسان

  1. کورین ایرانی تکسانیت

سنگ کورین تکسانیت توسط شرکت گلستان بلور در سال 1385 تولید شد. محصولات این شرکت دارای یکپارچگی بسیار عالی هستند و بادوام اند. دارای 10 سال ضمانت کیفیت دارند. کورین تکسانیت با بیش از 100 نوع طرح و نقش و رنگ مختلف توانسته در میان یکی از بهترین برندهای کورین ایرانی قرار گیرد.

بهترین برندهای کورین ایرانی

  1. کورین ایرانی سوپراستون

کورین سوپر استون که با نام فابریون نیز شناخته می شود توسط شرکت گرانیت سازان پارس در کشورمان ساخته میشود این شرکت به صورت تخصصی به ساخت و تولید مصنوعات کورین می پردازد و تا کنون توانسته رضایت بسیاری از مشتری های خود را جلب کند.

از بین بهترین برندهای کورین ایرانی کدام را انتخاب کنم؟

انتخاب از میان گزینه های فراوانی که در برند های کورین ایرانی وجود دارد ممکن است کمی شما را کلافه کند. برای اینکه بتوانید با توجه به نیاز های خودتان از میان بهترین برندهای کورین ایرانی یکی را انتخاب کنید بهتر است به 5 ویژگی زیر توجه کنید:

بهترین برندهای کورین ایرانی

  1. دوام: کورین به دلیل دوام و مقاومت در برابر خراش، لکه و حرارت شناخته شده است. با این حال، برندهای مختلف Corian ممکن است دارای دوام متفاوتی باشند. میزان ساییدگی سطح را در نظر بگیرید و برندی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.
  2. تعمیر و نگهداری: در حالی که نگهداری کورین به طور کلی آسان است، برخی از برندها ممکن است به نگهداری بیشتری نسبت به سایرین نیاز داشته باشند. میزان زمان و تلاشی که می خواهید برای نگهداری صفحه کابینت خود صرف کنید را در نظر بگیرید و برندی را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد.
  3. گزینه های طراحی: صفحات سنگ کورین ایرانی در طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها عرضه می شوند و برخی از برند ها ممکن است گزینه های طراحی بیشتری را نسبت به دیگران ارائه دهند. ظاهری را که می خواهید به دست آورید در نظر بگیرید و برندی را انتخاب کنید که رنگ ها و الگوهای مورد علاقه شما را ارائه می دهد.
  4. سفارشی‌سازی: برخی از برندهای کورین ایرانی ممکن است گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را نسبت به سایرین ارائه دهند، مانند توانایی قالب‌گیری مواد به شکل‌ها و طرح‌های منحصربه‌فرد. اگر کانترتاپی واقعا منحصر به فرد می خواهید، برندی را انتخاب کنید که گزینه های سفارشی سازی خوبی را ارائه می دهد.
  5. قیمت: قیمت کورین ایرانی می تواند بسته به برند و میزان سفارشی‌سازی که میخواهید و کیفیت مورد نظرتان متفاوت باشد. بودجه خود را در نظر بگیرید و برندی را انتخاب کنید که در محدوده قیمت شما قرار گیرد.

با در نظر گرفتن این عوامل به هنگام انتخاب از میان برندهای کورین ایرانی، می توانید کانترتاپ مناسب با نیازها و ترجیحات خود را بیابید.

 

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *