پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کورین تیسان

کورین تیسان

کورین تیسان

کورین تیسان یکی از محبوب ترین برند های تولید کورین در ایران می باشد که در سال 1388 فعالیت خود در خاوران تاسیس  شروع به فعالیت کرد.این شرکت با به کارگیری تکنولوژی روز محصولی کاملا استاندارد، با کیفیت و تنوع رنگی بسیار مناسب روانه بازار کرد.امروز در این مقاله در پنجدری قصد داریم کورین تیسان را به صورت کامل بررسی در ادامه همراه ما باشید.

شزکت کورین تیسان


بیشتر بدانید:صفحه کابینت کورین

شرکت کورین تیسان

پس از تاسیس در سال 88 این شرکت در سال 1398 تصمیم به تولید کورین گرفت فاز دوم این شرکت در شهرک صنعتی عباس آباد به مساحت 2000 متر شروع به فعالیت کرد.شرکت تیسان با بکار گیری از تکنولوژی روز دنیا محصولاتی را تولید کرد که می توانست با نمونه خارجی خود رقابت کند.

ویژگی های کورین تیسان

ویژگی های کورین تیسان


بیشتر بدانید:معرفی بهترین برندهای کورین ایرانی

برای انتخاب هر متریالی می بایست تمامی ویژگی های آن را بدانیم  تا متوجه این موضوع شویم که ایا این متریال تمامی نیاز های ما را بر طرف می کند با خیر

مقاوم بودن در برابر آب:یکی از مهم ترین ویژگی های کورین تیسان این میباشد که در صوتر قرار گرفتن در مجاورت آب و رطوبت دچار هیچگونه آسیبی از نظر تغییر رنگ و حالت بر روی آن ایجاد نمی شود.

ضد لک بودن:همانطور که می دانید یکی از مهم ترین کاربردهای آشپزخانه تهیه و صرف غذا می باشد.در صورت ریخته شدن غذا بر روی سطح به هیچ عنوان بر روی کورین تیسان لکی باقی نمی ماند.

قابلیت اجرا بودن درز:یکی از محاسنی متریال کورین اجرای بدون درز آن می باشید شما می تواند چندین شیت کورین در کنار هم قرار دهید و هیچگونه درزی با خط اتصالی مشاهده نکنید.تیسان نیز دارای همچین ویژگی های می باشد.

ترمیم پذیری:دیگر ویژگی های در کورین تیسان مشاهده می کنیم این می باشد که محصولات این شرکت کاملا قابلیت ترمیم پذیری دارد .در صورت شکستگی،ترک خوردی یا مات شدن به راحتی می توانید با تماس با یک استادکار تمامی موارد ذکر شده را به حالت اول برگردانید.

دوام در برابر ضربه و فشار:یکی از ویژگی مهم محصولات تولیدی شرکت تیسان مقاومت مناسب فشار و ضربه می باشد.در صورت افتادن اشیا بر روی کورین تیسان هیچگونه مشکلی برای آن به وجود نمی آید.

تنوع رنگی کورین تیسان:

تنوع رنگی کورین تیسان

تیسان با توجه به نیاز بازار کشور و تجربه مناسب در تولید ام دی اف توانست رنگ های بسیار متنوع برای کورین های انتخاب کند تقریبا می توان گفت سمپل رنگی این شرکت یکی از کامل ترین در صنعت صفحه کابینت می باشد.

ابزارخوری و برش خوری مناسب

همانطور که در مقاله راهنمای خرید صفحه کابینت به آن اشاره کردیم .یکی از مهم ترین ملاک های یک کانتر ابزار خوری آن می باشد.دلیل این موضوع هم بودن سبک های مختلف مانند مدرن،نئوکلاسیک و کلاسیک می باشد.در تولید این کورین نیز این دو مورد کاملا رعایت شده است.


بیشتر بدانید:مقایسه بین مارمونایت و کورین

معایب کورین تیسان

زمانی که می خواهیم راجب معایب صحبت کنیم می بایست بدانیم کورین ها به صورت کلی در برابر برخی از موارد دچار آسیب می شوند این موارد شامل:مقاوم نبودن در برابر گرما و شوک حرارتی که سبب می شود این متریال کاملا تغییر رنگ و تغییر حالت دهد،مقاوم نبودن در برابر اسید های خانگی و آسیب پذیری کامل در برابر خط و خش می باشد.

برش کاری کورین تیسان به چه شکل میباشد؟

برای برش کورین می توانیم از دستگاه برش ام دی اف یا نجاری استفاده کنیم.نکته مهم این می باشد بهتر است از دستگاه های استفاده کنیم دوربرش آن بالای 5000 هزار دور باشد.

کورین تیسان

ابعاد کورین تیسان

اندازه دقیق هر شیت کورین تیسان 360 سانتی در 76 سانتی در وزن 70 کیلو گرم می باشد.


بیشتر بدایند:آیا سنگ کورین سرطان زاست؟

کاربرد کورین تیسان:

صفحات پیشخان آشپزخانه

میز جزیزره یا کانترتاپ

سینک های ظرف شویی

میز مدیریت

میز های صرف غذا برای کافه ها و رستوران ها

سرویس بهداشتی

محیط های بهداشتی و آزمایشگاهی

کورین تیسان

حمل و نقل ،جا به جای کورین تیسان

بهترین روش جا به جایی استفاده از یک پالت و وانت های سبک و سنگین می باشد.هر شیت کورین وزنی بین 60 الی 70 کیلوگرم می باشد.برای جا به جای چند متری نیز بهتراست دو نفر و به صورت نر کورین را جا به جا کنیم.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *