پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کمد دیواری ریلی آینه ای

کمد دیواری ریلی آینه ای

کمد دیواری ریلی آینه ای

کمد دیواری ریلی آینه ای

کمد دیواری ریلی آینه ای یکی از بهترین راه حل ها برای خانه های کوچک امروزی است که با یه تیر دو نشان بزنند(هم می توانند کمد دیواری داشته باشند و هم آینه). کمد دیواری به ما کمک می کند که وسایلی که نیاز نداریم در دید باشد را در آن قرار بدهیم و در زمان های مورد نیازمان از آن ها استفاده نماییم. کمد دیواری ریلی آینه ای برای خانه هایی که دکوراسیون های ساده دارند بهترین انتخاب هستند. در ادامه همراه پنجدری باشید تا در مورد قیمت، مزایا و معایب و مدل های مختلف کمد دیواری ریلی آینه ای را برای شما عزیزان توضیح بدهیم.

کاربرد های کمد دیواری ریلی آینه ای

کمد دیواری ریلی آینه ای کاربر های متعددی دارد و برای هر فرد می تواند آن ها فرق داشته باشد ولی در پایین چندین کاربرد های بسیار خوب این سازه زیبا را برای شما بازگو کرده ایم :

  1. داشتن آینه به ما کمک می کند که در آماده شدن خودمون سرعت بیشتری پیدا کنیم و در مدت کمی به استایل مورد نظر خودمون برسیم.
  2. از لباس ها و دیگر وسایل نگهداری می کند (در واقع وقتی این وسایل بیرون و در خانه باشند زود تر خراب می شوند تا درون کمد)
  3. می توان از آن ها در قسمت های ورودی و در اتاق خواب ها استفاده کنیم تا زیبایی منحصر به فردی را بسازیم.
  4. به این دلیل که به خوبی نور را منعکس می کند اتاق را یا محیطی که در آن استفاده می شود بزرگ تر نشان می دهد در واقع برای خانه های کوچک بسیار مناسب است.

مدل های مختلف کمد دیواری ریلی آینه ای

به شکل کلی مدل های کمد دیواری ریلی آینه ای به 4 تا تقسیم می شوند که آن ها را در ادامه توضیح خواهیم داد. این سازه در دسته سبک مدرن است و باید به این نکته توجه داشته باشید که سبک دکوارسیون خانه خود مدرن یا حداقل نئوکلاسیک باشد تا بتوانید از این استفاده نمایید، درست است که خود را به خوبی نشان می دهد ولی در صورت استفاده از آن در دکوارسیون کلاسیک زیاد جلوه خوبی را به خانه شما نمی دهد.

  1. ام دی اف

پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین مدل در میان این چهار مدل، مدل ام دی اف می باشد. این نوع با داشتن مزیت هایی مثل عمر بالا ، قیمت مناسب و طرح های مختلف به خوبی این اطمینان را می دهد که یک کمد دیواری ریلی آینه ای زیبا را به شما ارائه می دهد.

  1. های گلاس

این مدل همانند ام دی اف است به این خاطر که تنها تفاوت آن ها یک روکش براق است. اگر به دنبال یک متریال براق هستید این مدل بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد. تنها عیبی که می توان بر روی این محصول گذاشت این است که به راحتی دچار خط و خش می شوند.

  1. چوب

چوب از قدیمی ترین متریال هایی است امروزه دوباره محبوبیت خود را به دست آورده است. تنوع بالای طرح و زیبایی بسیار زیاد از مزیت های این مدل به حساب می آید. از این مدل بسیار کمتر استفاده می شود ولی آینه درون یکی از درب ها قرار می گیرد که به دور آن قاب چوبی قرار می گیرد.

  1. تمام آینه

در این مدل فضای بیرونی را آینه تشکیل می دهد که بسیار زیبا است. از مزیت های این مدل می توانیم به : زیبایی بسیار زیاد ، نور به خوبی منعکس می شود و محیط را بزرگ تر نشان می دهد. از بزکترین عیب این مدل باید به این اشاره کنیم که به سادگی کثیف می شود و اثر انگشت را به خود می گیرد.

ویژگی استفاده از کمد دیواری ریلی تمام آینه دار

  1. بهترین گزینه برای کمد دیواری میز آرایش است به این خاطر که افراد به راحتی می توانند خود را آرایش کنند و برای بیرون رفتن آماده شوند.
  2. به راحتی در همه فضا ها مورد استفاده است و در همه فضا ها هم می توان استفاده نمود چون به دکوارسیون خاصی مربوط نمی شود این مدل.
  3. برای خانم ها یک نعمت بسیار بزرگ است به این خاطر که به راحتی می توانند خود را آرایش می کنند و نیاز به آینه های کوچک ندارند.
  4. بسیار دکور لوکس و شیکی می باشد که در هنگام استفاده اتاق را بزرگ تر نشان می دهد.

مزایای کمد دیواری ریلی آینه ای

  1. داشتن آینه
  2. فضا را بزرگ تر نشان می دهد
  3. با یک تیر دو نشان زدن چون از دو وسیله کاربردی در یک مکان استفاده می کنید.
  4. برای اتاق های کوچک بهترین انتخاب هستند
  5. داشتن مدل های مختلف برای سلیقه های مختلف
  6. و . . .

معایب کمد دیواری ریلی آینه ای

  1. برای نگهداری بسیار حواستان باید جمع باشد به این خاطر که با یک ضربه آرام هم احتمال شکستن دارد.
  2. آینه متریالی است که نیاز دارد همیشه تمیز باشد و این یک نقطه ضعف بسیار بزرگ می باشد چون به راحتی نیز کثیف می شوند.
قیمت کمد دیواری ریلی آینه ای

قیمت کمد دیواری ریلی آینه ای یا آینه دار بسته به مدلی که انتخاب کرده اید دارد. برای مثال اگر از مدل چوب خوشتان آمده است باید بگوییم که قیمت بسیار بالای چوب باعث می شود قیمت کلی این سازه بیشتر شود. به طور کلی نمی توان قیمت دقیقی گفت چون متریال ها بسیار مختلف هستند برای اینکه قیمت را بفهمید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید ما سعی می کنیم تمامی سوالات شما را توضیح بدهیم.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *