پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

طرح جدید کابینت

طرج جدید کابینت

طرح جدید کابینت

طرح جدید کابینت

طرح جدید کابینت موضوع ایی می باشد که ما در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم. از آن جایی که خودتان می دانید قفسه ها در آشپزخانه به دو دلیل بسیار ضروری هستند که این دلیل ها عبارتند از : جای دادن تمامی ضروف آشپزخانه و مواد عذایی ، زیباتر کردن محیط آشپزخانه و منزل. طرح جدید کابینت به این خاطر که طرح های قدیمی دیگر تکراری شده اند امروزه همه به دنبال یک ساختار نو هستند. شما با یک مدل تازه می توانید سطحی کاملا رویایی را برای خودتان به ارمغان بیاورید. در ادامه همراه پنجدری باشید تا به صورت جامع و کامل طرح جدید کابینت را برای شما عزیزان توضیح بدهیم.

نکات مهم در مورد طرح جدید کابینت

در ادامه به نکات مهم مثل ویژگی ها ، متریال ها و…  می پردازیم تا شما بیشتر با آن ها آشنا شوید و بر اساس آن ها برای خودتان دکوراسیون مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

نکات مهم در مورد طرح جدید کابینت

ویژگی های طرح جدید کابینت

طرح جدید کابینت دارای ظاهری شیک می باشد که با خطوط بسیار ساده و سطوح صاف تشکیل می شود. در های این یونیت ها به سبک مینیمالیستی شباهت زیادی دارند تا ظاهر آشپزخانه را کامل کنند، لولا ها به نرمی در ها را می بندند و کشو ها بسیار ساده هستند که این ویژگی ها باعث می شوند ذخیره و بازیابی اقلام آشپزخانه راحت باشد.

یکی از ویژگی های بسیار مهم این طرح همگام سازی آن با فناوری های هوشمند می باشد برای مثال می توانیم بگوییم که درون بدنه ها دارای نور ال ای دی در درون خود هستند تا وقتی که درب باز می شود درونشان روشن شود این شکل از طراحی نه تنها به زیبایی کابینت آشپزخانه می افزاید بلکه هنگام جست و جو کار بسیار راحتی تری خواهیم داشت.


بیشتر بدانید:طرح جدید کابینت ام دی اف(MDF)

از دیگر ویژگی های مدل های تازه می توانیم به این اشاره کنیم که قفسه ها به صورت عمودی هستند، این قفسه ها باعث می شوند فضای آشپزخانه از آن چیزی که هست بیشتر شود و میحط کاربردی ندری را برای شما بسازد.

متریال های قابل استفاده در طرح جدید کابینت

در طرح جدید کابینت ها با کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند تا طول عمر بسیار بالایی داشته باشند. یونیت ها از چوب های مختلفی مثل : افرا ، بلوط و گیلاس ساخته می شوند تا همانطور که گفته شد دوام بالایی داشته باشند و همچنین با داشتن ظاهری طبیعی بتوانند مکمل بسیار خوبی برای هر سبک آشپزخانه باشند.

از دیگر متریال هایی که برای ساخت آن ها استفاده می شود می توانیم به تخته فیبر با چگالیپ بالا (HDF) اشاره کنیم این تخته ها همانند چوب دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و از روکش های براق استفاده می کنند تا ظاهری مدرن به خود بگیرند.

متریال های قابل استفاده در طر جدید کابینت

رنگ و روکش های طرح جدید کابینت

رنگ های بسیار متنوعی در طرح جدید کابینت استفاده می شود. روکش های چوب طبیعی که شامل لکه های روشن و تیره است ظاهری کلاسیک و جاودانه را ارائه می دهند. روکش های رنگ شده در رنگ های بسیار متنوعی مانند : سفید ، خاکسری ، طوسی و… ظاهری مدرن را به دکوراسیون می دهند.


بیشتر بدانید:مناسب ترین ارتفاع کابینت برای آشپزخانه

علاوه بر این شکل از روکش ها یک روکش که بافت منحصر به فردی را ارائه می دهد امروزه به بازار آمده است. این روکش ها بسیار جدید هستند و دارای الگو ها و رنگ های بسیار متنوع می باشند از بهترین ویژگی های این روکش می توانیم به شخصی سازی کردن آن اشاره کنیم.

رنگ و روکش های طرح جدید کابینت

مزایا و معایب طرح جدید کابینت

طرح جدید کابینت نسبت به طرح های قدیمی مزایا بیشتری دارند. همانطور که در بالا گفته شد ادغام فناوری های پیشرفته برای دید بهتر ، قفسه های بزرگ و عمودی برای جای بیشتر ، طول عمر بسیار بالا همراه با استحکام از مزایای طرح های جدید کابینت هستند.

ساخنار های نو یک سری معایب نیز دارند که این ها عبارتند از : بسته به متریال انتخابی قیمت ها متفاوت هستند ، نگهداری بسیار سختی دارند و همیشه باید آن ها را تمیز نگه داشت.

طرح های جدید کابینت

در ادامه می خواهیم به چندین طراحی نو بپردازیم و آن را برای شما توضیح بدهیم پس همچنان همراه ما باشید.


بیشتر بدانید:کابینت رنگی | انواع و جذاب ترین…

کابینت رنگی

کابینت های دو رنگ در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و دلیل خوبی هم دارند. این طراحی شامل ترکیب دو رنگ مختلف است، معمولاً با یونیت های بالایی در سایه روشن تر و یونیت های پایینی در سایه تیره تر می باشند. دکوراسیون های دو رنگ می توانند به طراحی آشپزخانه عمق و جذابیت بیافزایند و اگر به دنبال شکستن فضای وسیعی از آشپزخانه هستید، گزینه بسیار خوبی هستند.

طرح جدید کابینت رنگی

قفسه باز

قفسه بندی باز روندی است که برای مدتی وجود داشته است، اما همچنان پرطرفدار است. قفسه بندی باز شامل برداشتن برخی یا همه درب ها و جایگزینی آنها با قفسه های باز است. این طرح می تواند حس مطبوع و سبکی را به آشپزخانه اضافه کند و می تواند راهی عالی برای نمایش ظروف یا ظروف شیشه ای مورد علاقه شما باشد. همچنین اگر آشپزخانه کوچکی دارید، گزینه بسیار خوبی است زیرا می‌تواند فضای اتاق را بزرگ‌ تر کند. اگر به دنبال طرح جدید کابینت هستید این گزینه می تواند یکی از بهترین ها باشد.

طرح جدید کابینت های جلو شیشه ایی

اگر به دنبال افزایش جذابیت بصری به آشپزخانه خود هستید، کابینت های جلویی شیشه ای ممکن است راه حلی بسیار مناسب باشد. این طراحی شامل تعویض برخی از درب ها با پنل های شیشه ای است که به شما امکان می دهد ظروف یا سایر وسایل تزئینی خود را به نمایش بگذارید. این محصول همچنین می‌توانند آشپزخانه را باز تر و مطبوع‌ تر کنند و اگر ظروف یا ظروف رنگارنگ زیادی دارید که می‌خواهید نمایش دهید، گزینه‌ای عالی هستند و سبکی را به آشپزخانه اضافه کند و می تواند راهی عالی برای نمایش ظروف یا ظروف شیشه ای مورد علاقه شما باشد. همچنین اگر آشپزخانه کوچکی دارید، گزینه بسیار خوبی است زیرا می‌تواند فضای اتاق را بزرگ‌تر کند.

متریال های مخلوط

ترکیب مواد مختلف در طرح جدید کابینت آشپزخانه شما می تواند بافت و عمق به اتاق اضافه کند. به عنوان مثال، ممکن است دکوراسیون چوبی را با میز سنگ مرمر یا کوارتز جفت کنید، یا با لهجه های فلزی یا شیشه ای ترکیب کنید. این طرح می تواند ظاهری منحصر به فرد و شخصی برای آشپزخانه شما ایجاد کند و می تواند راهی عالی برای برجسته کردن برخی دیگر از عناصر طراحی در اتاق باشد.

کابینت های سفارشی

اگر چیدمان آشپزخانه منحصر به فرد یا نیازهای ذخیره سازی خاصی دارید، کابینت های سفارشی یک گزینه عالی هستند. محصول های سفارشی را می توان بر اساس نیازهای خاص شما تنظیم کرد و به شما کمک می کند از فضای موجود خود نهایت استفاده را ببرید. این مدل همچنین می توانند راهی عالی برای اضافه کردن شخصیت به آشپزخانه شما باشند زیرا می توانید دقیقاً طرح، پایان و سخت افزار مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید به سادگی با سفارش طرح جدید کابینت یک آشپزخانه خاص برای خود بسازید.

طرح جدید کابینت های سفارشی

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *