پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کوارتز توتم در کرج

کوارتز توتم در کرج

کوارتز توتم در کرج

کوارتز توتم در کرج

کوارتز توتم در کرج از محبوب ترین صفحاتی است که در صنعت طراحی دکوارسیون داخلی استفاده می شود. این صفحه کابینت دارای ویژگی هایی است که از دلایل بسیار مهم در پرطرفدار شدن آن است. کوارتز توتم در کرج بسیار به کارفرما ها به دلیل داشتن قیمت مناسب و در عین حال داشتن مزایای خیره کننده پیشنهاد می شود. در ادامه همراه پنجدری باشید تا در مورد ویژگی ها، قیمت، مزایا و معایب کوارتز توتم در کرج به شما عزیزان توضیحات لازم را بدهیم.

قیمت کوارتز توتم در کرج

قیمت کوارتز توتم در کرج بسته به کد و نوع متغییر است.

به صورت کلی قیمت کوارتز توتم در کرج از 15.000.000 تومان شروع و تا 18.000.000 تومان ارزش گذاری می شود که نسبت به ویژگی ها و مزایایی که دارد کاملا قیمت مقرون به صرفه ای است.

ویژگی های کوارتز توتم

این صفحه دارای ویژگی های بسیار زیادی است که عبارت است از : تنوع رنگی بالا، ضد آب بودن، ضد آتش بودن، آنتی باکتریال، لکه ناپذیر بودن، مقاوم بودن در برابر اشیای نوک تیز. این چند ویژگی باعث شده است این سنگ مصنوعی به طرز ویژه ای منحصر به فرد باشد.

از کوارتز توتم در کجا ها استفاده می شود؟

از این سنگ مصنوعی در جا های مختلفی می توان استفاده نمود و محدودیت های خاصی را در باب این موضوع ندارید. در ادامه چندین مکانی که از آن بیشتر استفاده می شود برای شما عزیزان بازگو کرده ایم :

  • دکوراسیون داخلی

دکوارسیون داخلی درست است کل محیط را دربر می گیرد(پشت تلویزیون ها، دیوار پوش، اتاق پذیرایی) ولی از آن جایی که ویژگی های خاصی در این متریال وجود دارد مثل تنوع رنگی و… خیال راحتی را از این بابت به ما می دهد.

  • مراکز تجاری

به دلیل داشتن زیبایی های ظاهری و مقاومت بالا در برابر ضربه در مراکز تجاری به سادگی می توان از آن استفاده نمود و افراد درون واحد تجاری را تحت تاثیر قرار داد.

  • سرویس بهداشتی

داشتن مقاومت در برابر آب این قابلیت را به این متریال می دهد تا در سرویس های بهداشتی از آن استفاده شود. شما می توانید با خیال را از آن در حمام نیز استفاده نمایید و از آن به راحتی استفاده نمایید.

انواع مختلف کوارتز توتم

کوارتز توتم در کرجدر واقع به انواع :

  1. رگه دار
  2. حباب دار
  3. خطی
  4. دانه درشت
  5. دانه ریز

تقسیم می شود.

رنگ بندی کوارتز توتم

خب اگر قسمت های بالایی را خوانده باشید به این نتیجه می رسید که تنوع رنگی که این متریال دارد بسیار زیاد است. خوشبختانه کوارتز توتم در کرج نیز بسیار زیاد است و نمایندگی های مختلفی وجود دارند که رنگ بندی های بسیار متنوعی را تامین نموده اند.

کاربرد های کوارتز توتم

این متریال کاربرد های بسیار متفاوتی دارد. از جمله کاربرد های آن می توانیم به : صفحه کانتر ، رستوران ها، کافی شاپ ها ، مراکز تجاری، سرویس های بهداشتی و حمام و … اشاره کنیم. هیچ محدودیتی از لحاظ کاربردی بودن شما را تهدید نمی کند و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

مزایا و معایب کوارتز توتم

مزایا :

  1. طرح های متنوع
  2. رنگ های بسیار زیاد
  3. مورد استفاده در محیط های مختلف
  4. تنوع بالا در مدل
  5. و…

معایب :

  1. قیمت تقریبا بالا
  2. نیازمند به مراقبت بالا
  3. در حرارت بالا کمی دچار مشکل می شود
  4. و…

سوالات متداول . . .

آیا کوارتز توتم در برابر خط و خش مقاوم است؟

در جواب این سوال باید بگوییم که : بله ، ولی به اینگونه نیست که شما بر روی آن چاقو بزنید و جان سالم به در ببرد. این سنگ مصنوعی به این شکل است که اگر کلیدی بر روی آن بیندازید مشکلی پیدا نکنید.

آیا کوارتز توتم در برابر گرما مقاوم است؟

این محصول تقریبا مقاومت مناسبی دارد ولی باید در این مواقع حواستان باشد درست است که گفته این ضد آتش است ولی در برابر گرما یا حرارت مقداری مشکل دارد.

آیا کوارتز های توتم در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند؟

بله: کاملا در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند ولی باز هم تاکید می کنیم نه به این صورت که بر روی آب ریخته شود و بیخیالش شوید بعد از این اتفاق بهتر است در سریع ترین زمان آب ریخته شده را با یک دستمال پارچه ای جمع کنید.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *