پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کوارتز توتم:قیمت،سمپل،بررسی و مقایسه

کوارتز توتم

کوارتز توتم:قیمت،سمپل،بررسی و مقایسه

کوارتز توتم:قیمت،سمپل،بررسی و مقایسه

کاتالوگ کوارتز توتم

در قسمت بالا می توانید با کلیک بر روی کاتالوگ و سمپل کوارتز توتم را به راحتی دریافت کنید.در این سمپل تمامی کد های رنگی شرکت فلات سنگ آسیا موجو می باشد.

قیمت کوارتز توتم

کوارتز توتم یا همان شرکت فلات سنگ آسیا اولین شرکت تولید کننده کوارتز مهندسی  درسال 1383 در استان اصفهان شروع به فعالیت کرده است و تا به امروز توانسته بخش بزرگی از بازار ایران و خاورمیانه برای خود کند.کوارتز توتم با توجه به داشتن کیفیت بالا و تنوع رنگی بسیار مناسب توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.در این مقاله از پنجدری قصد داریم صفحه کابینت کوارتز توتم را در همگی جوانب برای شما عزیزان بررسی کنیم.همراه ما باشید.

بیشتر بدانید:بهترین های برندهای صفحه کابینت کوارتز

کوارتز توتم چیست؟

کوارتز توتم اصفهان

کوارتز توتم نیز ماند مابقی سنگ کوارتز مهندسی از 93 درصد سیلیس و 7 درصد مابقی از رزین،پودر رنگ و صدف،شیشه،آیینه تشکیل شده است.این محصول از نظر ضخامت به 3 بخش 12،20 و 30 میلی متر تشکیل شده است و همچین اندازه هر اسلب توتم 300 د 140 سانتی متر می باشد.


بیشتر بدانید:مقایسه و تفاوت صفحه کابینت کوارتز و گرانیت

ویژگی های و مزایا کوارتز توتم

زمانی که بحث از انتخاب متریال از یک برند مشخص می شود می بایست در نگاه اول تمامی ابعاد آن را بررسی کنیم تا به یک نتیجه مناسب در انتخاب خود برسیم.

نمایندگی توتم کوارتز

آیا کوارتز توتم در برابر آب،روطوب و لک سخت مقاوم می باشد؟

طبق گفته شرکت فلات سنگ آسیا تمامی کد های رنگی تولید این شرکت کاملا در برابر آب،رطوبت و لک مقاوم میباشد،همانطور که میدانید موارد گفته شده در بالا بخشی از مهم ترین استاندارد های صفحه کابینت می باشد که خوشبخاته کوارتز توتم به صورت کامل آن را رعایت کرده است.

قیمت سنگ کوارتز توتم

اما نظرات کسانی که از متریال برای صفحه کابینت خود مورد استفاده قرار داده اند اندکی متفاوت است.برخی از مشتریان می گویند در صورت ریخته شدن قهوه بر روی این صفحه کاملا دچار لک می شود .یا برخی دیگر از مشتریان می گویند لک آب نیز بر روی کوارتز توتم می ماند و با هیچ روشی از بین نمی رود.

ایا محصولات تولیدی شرکت فلات سنگ آسیا در برابر خط و خش مقاوم می باشد؟

توتم در نظر مقاومتی مقاومت بسیار بیشتری نسبت به مارمونایت و کورین دارد.می توان گفت اندکی در برابر خش مقاوم می باشد اما در مقابل خط به صورت کامل دچار آسیب دیدگی می شود.

ابزار خورد بودن

یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب زمانی که سبک کابینت شما نئوکلاسیک یا کلاسیک باشد ابزارخور بودن است.کوارتز توتم با هیچکدام از ابزار ها مشکلی ندارد،هر نوع ابزاری که در ذهن شما است قابل اجرا می باشد.

مقاومت در برابر شوک حرارتی

به نظر شما شوک حراراتی چه زمانی بر روی صفحه اتفاق می افتد؟فرض کنید یک ظرف  داغ را می خواهید بر روی کوارتز توتم قرار دهید بهتر است دمای آن بیشتر از 150 درجه نباشد.میشه اینجوری گفت بهتر است ماهیتابه های غذای خشک و بدون آب در آن درست می کنیم به صورت مستقیم بر روی سطح قرار ندهیم.

آنتی باکتریال بودن

این موضوع با تغییر سبک دکوراسیون داخلی اهمیت بسیار بالای پیدا کرد.در سال های اخیر از کانتر ها به عنوان میز غذا خوری استفاده می شود .کوارتز توتم با  داشتن این ویژگی می تواند یکی از انتخاب های ما باشید.

تنوع در طرح و رنگ

توتم با داشتن سمپل رنگی کامل در طرح ها و رنگ های مختلف دست شما برای انتخاب باز گذاشته است.تا بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

معایب کوارتز توتم

از مهم ترین معایب کوارتز توتم نداشتن رنگ های مات و فنیش های سطحی مختلف می باشد .تمامی کد های رنگی این متریال براق می باشد.

درجه بندی کوارتز توتم به چه شکل می باشد؟

یکی از محاسن اسلب های کوارتز توتم این می باشد که تمامی محصولات خروجی این شرکت دارای درجه و زمان تولید می باشد.

کوارتز توتم ۶۱۰۶

یکی از بهترین کد های رنگی شرکت فلات سنگ آسیا را می توان کوارتز توتم کد 6106 اشاره کرد .این محصول با داشتن رنگ سفید شیری و رنگه های دلفنی یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای صفحه کابینت آشپزخانه شما می باشد.

قیمت سنگ کوارتز توتم

در سال های اخیر به علت نوسانات قیمت دلار قیمت سنگ کوارتزتوتم نیز متغیر شده است .در اکثر مواقع این شرکت سالیانه یک بار تغییر قیمت داشته است.اما با توجه به نکته گفته شده در بالا سالیانه 3 الی 4 بار تغییر قیمت دارد.

نمایندگی توتم کوارتز

با توجه به گستردگی شرکت توتم،این شرکت در استان و شهرهای بزرگ برای دسترسی آسان و راحت دارای نمایندگی می باشد.تا بتوانید بت خیال آسوده خزید خود را انجام دهید.

صفحه کابینت کوارتز توتم

همانطور که می دانید کوارتز توتم به صورت تخصصی برای صفحه کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ کوارتز توتم ۹۱۰۷

یکی از جدید ترین کد های رنگی شرکت فلات سنگ آسیا سنگ کوارتز توتم 9107 می باشد.که مناسب برای استفاده در اکثر سبک های کابینت مانند کلاسیک،مدرن و نئوکلاسیک می باشد.

کوارتز توتم ۶۱۲۶

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *