پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

شیک ترین مدل های کابینت ممبران سفید+عکس

شیک ترین مدل های کابینت ممبران سفید

شیک ترین مدل های کابینت ممبران سفید+عکس

شیک ترین مدل های کابینت ممبران سفید+عکس

برای همه داشتن کابینت ممبران سفیدصدفی مثل وجود عروسی است که آشپزخانه و دکوراسیون خانه را به یک وضعیت رویایی می رساند. سازه ای که با داشتن بهترین کیفیت متریال و با بهره گیری از رنگ ساده و روشن سفید می تواند نهایت آن چیزی را که می خواهیم برای ما به ارمغان بیاورد. اما شاید بپرسید که این هم مثل باقی محصولات مشابه خود است و چه تفاوتی با آن ها دارد که این گونه از آن تعریف می کنیم؟! برای دانستن پاسخ این سوال و پی بردن به راز زیبایی و جذابیت آن در این مقاله همراه پنجدری باشید.

کابینت ممبران سفید چیست؟!

در پاسخ به این سوال اساسی که کابینت ممبران سفید دقیقا چه نوع محصولی است باید گفت که به مدلی از ممبران تعلق می گیرد که با رنگ خنثی اما روشن و خیره کننده سفید رنگ آمیزی شده و البته می تواند از رنگ هایی مثل طلایی هم به صورت مکمل استفاده کند تا فضای شما به بهترین شکل در بیاید. این متریال ؛ ورقی است که در اصطلاح اهل فن به آن PVC می گویند. اسمی که مخفف واژه ی بزرگ تری به نام پلی وینیل کلراید است که در فشار بالا  و با کمک چسب و رزین بر روی مغزی نئوپان یا ام دی اف نصب می شود و پس از تهیه در ساخت محصول نهایی با طرح ها و رنگ های مختلفی به کار می رود. از آنجایی که این ورق ها با دستگاه سی ان سی به سطح ام دی اف  یا نئوپان پرس می شوند، به آن ها در اصطلاح وکیوم (پرس یا فشرده شده) هم می گویند.

کابینت ممبران سفید چیست؟!


بیشتر بدانید:کابینت ممبران سفید طوسی (ترکیبی جدید + عکس)

مزایای کابینت ممبران سفید

همانطور که اشاره کردیم می توان کابینت ممبران سفید را در طرح ها و رنگ های گوناگونی ساخت که از جمله به رنگ های خنثی مثل سفید، خاکستری، طلایی، کرم و … می توانیم اشاره کنیم. اما رنگ سفید نسبت به باقی اعضای خانواده ی رنگ های خنثی مشتریان و طرفداران بیشتری دارد که آن را به محصولی پرفروش تبدیل کرده است. دلیل این اقبال  و تمایل مشتریان در چند مورد قابل بیان است:

کمک به آرامش و سادگی فضا

در زندگی امروزی ما انسان که معمولا در خانه های کوچک با فضای کم جریان دارد داشتن محصولی که علاوه بر بزرگ تر جلوه دادن فضای اندک آشپزخانه به حاکم شدن روح آرامش و سادگی که ناشی از خاصیت رنگ سفید است نیز کمک فراوانی کند، یکی موهبت و امتیاز فوق العاده به شمار می آید. البته شاید بخواهید رنگ های دیگر را امتحان کنید! می توانید به اسفاده از رنگ های مکمل هم در طراحی هم فکر کنید. برای مثال ترکیب سفید با خطوط طلایی یا قهوه ای رنگ یک انتخاب بی نظر خواهد بود.

هزینه ی پایین تر

اگر شما کابینت ممبران سفید داشته باشید، از هزینه های رنگ آمیزی تا حد زیادی در امان خواهید بود. فراهم کردن رنگ های دیگر می تواند در محصول نهایی برای شما گران تر تمام شود. موردی که با توجه به وضعیت اقتصادی امروز نمی شود به آن بی اعتنا بود.

مزایای کابینت ممبران سفید

نظافت آسان

با داشتن کابینت ممبران سفید می توانید نظافتی آسان تر و سریع تری انجام بدهید. همچنین به دلیل اینکه همیشه باید نهایت نظافت و پاکیزگی را در اشپزخانه داشت، به شما کمک می کند تا به این هدف هم برسید.

تنوع طرح

شما می توانید این محصول را در هر سه سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن به کار ببرید و با توجه به سلیقه و البته فضایی که در اختیار دارید، یکی از این سبک ها را برگزینید. البته به یاد داشته باشید که سبک انتخابی شما باید در هماهنگی با سبکی باشد که در دکوراسیون داخلی خانه از آن استفاده کرده اید تا هماهنگی و چشم نواز بودن را از دست ندهید. در خانه های بزرگ و ویلایی می توان متریال خود را در سبک کلاسیک به کار گرفت و در آپارتمان ها و خانه های کوچک، بهترین انتخاب سبک مدرن است. اگر شما نمی توانید یکی از این دو سبک را انتخاب کنید، بهتر است به سراغ سبک نئوکلاسیک بروید و المان هایی از هر دوی آن ها را داشته باشید.


بیشتر بدانید:تاج کابینت ممبران

معایب کابینت ممبران سفید

با همه ی مزایایی که کابینت ممبران سفید دارد، اما معایبی هم می توان برای آن در نظر آورد که در این مقاله به صورت تخصصی در مورد رنگ سفید آن صحبت می کنیم که چه مشکلاتی را برای ما به وجود می آورد؟! مهم ترین این معایب عبارتند از:

دشواری نظافت مداوم

اگرچه رنگ سفید به شما کمک می کنید تا فضای خود را آنتی باکتریال و پاکیزه نگه دارید، اما شاید اگر شما در نظافت آشپزخانه ی وسواسی باشید، نظافت پی در پی باعث آزردگی و شما و اطرافیانتان بشود. چرا که در کنار همه ی خوبی ها رنگ سفید این ایراد را هم دارد که خیلی زود آلوده به لکه های متعدد بشود.

وابستگی زیاد به مهارت استادکار و تکنولوزی ساخت

به دلیل ظرافت زیادی در طراحی و ساخت این مدل سازه باید رعایت کرد تا حد بسیار زیادی به مهارت مجری و سازنده و همچنین تکنولوژی ساخت بستگی دارد. اگر در هر کدام از این دو مورد گفته شده از کیفیت پایینی استفاده کنید، خیلی زود با نتایج و عوارض منفی مواجه خواهید شد.

البته جای نگرانی نیست!!! ما در پنجدری بهترین و مجرب ترین استادکاران را به همراه تکنولوژی برتری که دارند به شما معرفی می کنیم تا یک محصول با کیفیت داشته باشید.

معایب کابینت ممبران سفید

حساسیت به نور آفتاب

با توجه به این که رنگ سفید نور خورشید را به راحتی جذب می کند، در نتیجه ممکن به دلیل حساسیت ورق های وکیوم شده به نور شما با تغییر رنگ تدریجی کار خود مواجه شوید. همچنین علاوه بر تغییر رنگ، نور آفتاب می تواند باعث شل شدن و به اصطلاح وا رفتن چسب موجود در محصول بشود. بهتر است که از چسب های با کیفیت بالا و مطمئن در کار خود بهره بگیرید.

سخن آخر

برای فراهم کردن یک محیط دل انگیز در دکوراسیون آشپزخانه، یکی از بهترین انتخاب ها کابینت ممبران سفید است. این محصول به دلیل رنگ ساده و بانشاطی که دارد در چشم نواز شدن فضای شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. امکان استفاده از رنگ های مکمل در کنار سفید و شفافیتی که دارد در کنار متریال با کیفیتی که برای ساخت آن به کار می رود از دلایلی که آن را به گزینه ای پرطرفدار تبدیل کرده است.

درب های کابینت ممبران سفید

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *