پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

مدل های خاص دستگیره کابینت مدرن + عکس

مدل های خاص دستگیره کابینت مدرن + عکس

مدل های خاص دستگیره کابینت مدرن + عکس

مدل های خاص دستگیره کابینت مدرن + عکس

دستگیره کابینت مدرن را می توان یکی از عناصر تاثیر گذار بر زیبایی و جذابیت کانتر ها که معمولا توجه کمتری به آن می شود دانست. این مدل محصول می تواند در زیبا تر به نظر رسیدن طرح کابینت آشپزخانه تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب آن توجه لازم را داشته باشیم.

این محصولات روی جذابیت و سهولت استفاده از یونیت ها تاثیر بسزایی دارند. لذا بهتر است مدل آن ها را طوری انتخاب کنید که در کنار افزایش عملکرد آن با سبک طراحی آن نیز سازگاری لازم را داشته باشد. در این مقاله از پنجدری سعی کردیم تا انواع مدل های شیک و کاربردی دستگیره کابینت مدرن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دستگیره کابینت مدرن

امروزه سبک مدرن، با توجه به کوچک تر شدن فضای آشپزخانه ها و پیشروی به سمت طراحی های مینیمالیستی و مدرن یکی از رایج ترین و جدید ترین سبک های دکوراسیون داخلی می باشد. که مورد استقبال بسیاری از افراد با سلیقه بروز و مدرن قرار گرفته است. که دلیل آن هم القای حس آرامش و از همه مهم تر سادگی و خلوت بودن آن است.

بدیهی است که هر نوع سبکی نیازمند استفاده از یراق آلات و اکسسوری های متناسب و سازگار با همان سبک می باشد و سبک مدرن نیز از این قاعده مستسنا نیست. به عبارتی برای یونیت های سبک مدرن باید از دستگیره کابینت مدرن و یراق آلات سازگار با آن استفاده کرد در غیر این صورت جلوه زننده و نامناسبی ایجاد خواهند کرد.

طرح های زیبا و خاص دستگیره کابینت مدرن

دستگیره ها اگر چه عضو کوچکی در آشپزخانه به شمار می روند و کمتر در دید هستند ولی توانایی ایجاد تغییرات مثبت و چشم گیری در دکوراسیون منزل شما دارند. در ادامه به تعدادی از مدل های زیبای دستگیره کابینت مدرن اشاره خواهیم کرد.

اگر به دنبال یک راه مقرون به صرفه برای اینکه به سادگی یک تغییر در دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید. نصب این محصول می تواند تغییر و تحول زیادی در ظاهر و جلوه یونیت ها و طرح کلی فضای منزل شما ایجاد کند.

توجه به رنگ و طرح و شکل ظاهری از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید آن ها است. به عبارتی سازگار بودن این ویژگی ها با طراحی کانتر های آشپزخانه و سبک کلی دکوراسیون منزل شما مهم ترین نکته می باشد. در غیر این صورت ناسازگاری میان رنگ و طرحی که دارند با کانتر آشپزخانه می تواند بسیار زننده و نامطلوب جلوه کند.

برای یونیت های با سبک طراحی مدرن اکثر مواقع استفاده از دستگیره های بلند کرومی با خط های صاف استفاده می شود. این مدل محصولات به دلیل نوع طراحی که دارند باعث مدرن تر جلوه کردن یونیت شما خواهند شد.

ظاهر دستگیره کابینت مدرن به چه شکل است؟

اگر بخواهیم در بهترین حالت ظاهر این دستگیره ها را توصیف کنیم باید بگوییم که واژه ساده مناسب ترین تعریف خواهد بود. در واقع این نوع محصول نیز باید همانند سبک مدرن دارای ظاهری مینیمالیستی و مدرن باشد و آن حس سادگی و آرامش را القا کند.

دستگیره کابینت مدرن با رنگ های متنوع

یکی از مهترین و چالش بر انگیز ترین کار ها انتخاب رنگ مناسب برای این نوع محصول است. چون در کنار طرح آن رنگ نیز تاثیر گذاری بالایی دارد. لذا در انتخاب رنگ باید دقت بالایی به خرج داد.

اصولا مهمترین عاملی که در انتخاب رنگ دستگیره باید به آن توجه کنید، رنگ زمینه می باشد. به عبارتی رنگ یونیت باید کاملا سازگاری و هارمونی لازم را با رنگ انتخابی دستگیره شما داشته باشد.

در این زمینه خوشبختانه به علت وجود تنوع رنگی بالا برای دستگیره کابینت مدرن دست شما در انتخاب کردن باز خواهد بود و دچار سردرگمی و چالش نخواهید شد. بهترین و مناسب ترین رنگ هایی که در بازار موجود هستند شامل، رنگ طلایی براق، طلایی مات، زیتونی، نسکافه ای، کروم مات، کروم براق و مشکی می شوند.

ابعاد دستگیره کابینت مدرن چگونه است؟

ابعاد و اندازه دستگیره ها یکی دیگر از موارد مهمی است که باید طبق اصول و قواعد انتخاب شوند. سایز دستگیره یونیت می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر کانتر شما داشته باشد و باید دقت زیادی به آن شود. در این زمینه مانند رنگ ها باید دقت کنیم که ابعاد دستگیره متناسب با درب یونیت انتخاب شود. برای مثال یونیت های مرتفع باید دارای دستگیره های با ابعاد بلند تری باشند و عکس این قضیه نیز برای کانتر های کوچک صدق می کند.

تنوع سایز ها و ابعاد دستگیره های تولید و عرضه شده در بازار بالا است و مشکلی نیز در این قسمت برای شما ایجاد نخواهد شد. معمولا کوچک ترین سایزی که برای آن ها موجود است، 3.2 سانتی متر می باشد. و به ترتیب سایز های 6.4، 9.6، 12.8، 16، 19.2، 22.4 و 25.6 سانتی متر نیز برای خرید موجود هستند.

دستگیره کابینت مدرن با طرح کاسه ای

این مدل یکی از سبک های جدیدی از خانواده دستگیره کانتر است که دارای طراحی خاص می باشد. که با نام نیم دایره ای نیز شناخته می شوند. این نام ها طبق ظاهری که دارند بر روی آن ها نهاده شده که کاملا گویای آن می باشد. به دلیل طراحی نیم دایره ای شکل و ساده ای که دارند این دستگیره ها کاملا مناسب و سازگار با کانتر های سبک مدرن و نئوکلاسیک می باشند.

سخن آخر

دستگیره کانتر از عناصری است که در عین کوچک بودن در جلوه و سبک دکوراسیون آشپزخانه به مقدار قابل توجهی تاثیر گذار است. ممکن است برای بار اول با دیدن یک آشپزخانه مدرن متوجه تاثیر گذاری خطوط افقی در طراحی دکوراسیون نباشید اما حقیقت این است که خطوط افقی در آشپزخانه های مدرن نقش مهمی را ایفا می کنند.

در بسیاری از موارد توجه به جزییات می تواند تغییرات چشم گیری ایجاد کند و باعث زیبایی شود ،دستیگره ی کانتر نیز همانطور که در بالا توضیح دادیم از آن دسته جزییاتی هست که در نمای کانتر و سپس آشپزخانه ی شیک و مدرن می‌تواند اثر بگذارد ، به همین علت در انتخاب مدل آن ها باید دقت کنید. از این که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید بسیار سپاس گذاریم.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *